کتاب زندگی خود را طراحی کنید از بیل بورنت و دیوید ایوانس

کتاب زندگی خود را طراحی کنید از بیل بورنت و دیوید ایوانس
ذخیره سازی
2
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ماهان پارسا
کتاب زندگی خود را طراحی کنید از بیل بورنت و دیوید ایوانس در واقع به این می‌پردازد که اهمیتی ندارد چه کسی بوده‌اید و کجا هستید، برای زندگی خود چه­ کار کرده‌اید و می‌کنید، چقدر جوان یا مسن هستید؛ شما می‌­توانید از همان تفکری استفاده کنید که شگفت­ انگیزترین تکنولوژی‌ها، محصولات و ایده‌ها را به­ وجود آورد تا حرفه­ شغلی و زندگی خود را طراحی کنید. زندگی‌ای که در کنار موفقیت­ آمیز و لذت­‌بخش بودن، دائماً در آن خلاقیت و بهره­ وری موجود است.

کتاب زندگی خود را طراحی کنید اثر بیل بورنت و دیوید ایوانس اساتید دانشگاه استنفورد است که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سال 2016 میلادی در آمریکا بود، به شما مدیران آینده خاطر نشان می‌کند که چگونه در هر سن، هر شرایطی یا مرحله‌ای که از زندگی هستید، یک زندگی ایده‌آل با باورهای زیبا برای ادامه حیات خود از نو طراحی و آن را بسازید.

کتاب زندگی خود را طراحی کنید با یک زیر عنوان دیگری بیان می‌کند که شما مدیران آینده چطور یک زندگی شایسته و شادی برای خود بسازید. بیشتر تمرکز کتاب بر روی موضوعاتی همچون راهنمای شغلی، مهارت زندگی، خودشناسی، ابعاد طراحی، اجتماعی و تصمیم‌گیری است. خواندن آن یک رویداد سرنوشت ساز و متفاوت برای شما محسوب می‌شود.

همان طور که در عنوان کتاب خواندید، این اثر در مورد طراحی است. در مورد طراحی زندگی شخصی و شکل دادن به آن.

به اطراف خود نگاه کنید. به دفتر کار و یا خانه، صندلی که روی آن نشسته‌اید، تبلت و یا تلفن هوشمندی که ممکن است در دست شما باشد، نگاه کنید. تمام چیزهایی که در پیرامون ماست توسط کسی طراحی شده است. هر طراحی با یک مشکل آغاز شده که یک طراح یا یک تیم طراحی به دنبال حل آن بوده‌اند. دقیقا این کتاب نیز به موضوع طراحی زندگی می‌پردازد.

اگر واقعا بدنبال بهتر شدن زندگی­ تان هستید و می‌خواهید بدانید چگونه می شود شاد و موفق بود، پیشنهاد ما به شما تهیه این کتاب است! این یک کتاب راهنمای شغلی و مهارت زندگی است و برای کسی که بخواهد زندگی و شغل مورد علاقه خود را بسازد، خواندن آن یک رویداد سرنوشت­ ساز محسوب می­ شود.

دانلود فایل صوتی قسمتی از فصل سوم
https://linkp.ir/ZYx6
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1WOj
نظرتان را بنویسید