لیست شماره تلفن های شرکت پرستاری در کرج

لیست شماره تلفن های شرکت پرستاری در کرج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
masi76kiya

شماره تلفن های شرکت پرستاری در کرج

دفتر پرستاری مهرگان نو با توجه به وضعیت سلامت و نیاز بیمار انواع خدمات پرستاری در منزل و نوع زمان نگهداری تعیین می شود. با توجه به درخواست مراقبت در منزل، می توان آن را به صورت روزانه، 12یا 24 ساعته روزانه و ماهانه مشخص می شود. به عنوان خدمات مراقبتی و بهداشتی در خانه ما خدمات پرستاری را برای بیمارانی که نمی توانند به بیمارستان بروند یا در رسیدن به بیمارستان مشکل دارند، به خانه یا محل کار شما ارائه می دهیم.

کافی است با مرکز پرستاری مهرگان نو تماس بگیرید تا خدماتی مانند پرستاری، ویزیت پزشک از سالمندان، کودک و بیمار، مراقبت از زخم، تجویز داروها و تزریق سرم های تجویز شده را با پرستاران حرفه ای و آموزش دیده مرکز مراقبت در منزل دارای مجوز وزارت بهداشت در منزل یا محل کار خود دریافت کنید.علاوه بر این، بسته های خدمات پرستاری ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه را در طول بستری و پس از ترخیص ارائه می دهیم.

برای کسب اطلاعات دقیق می توانید با موسسه پرستاری و پزشکی تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

برای دریافت خدمات پرستاری در منزل باید پروتکل کتبی بین موسسه و بستگان خانواده تنظیم شود، جزئیات خدمات پرستاری خصوصی که خانواده ها می توانند با آسودگی خاطر به بستگان خود واگذار کنند به صراحت بیان شود و توافق دوجانبه صورت گیرد. به این ترتیب پرستار در منزل و شرکتی که خدمات پرستاری و پزشکی را ارائه خواهد داد، پرستار خصوصی تمامی مسئولیت ها را بر عهده می گیرد و کیفیت خدمات را بر عهده می گیرد.

شما می توانید با تماس با شمارهای درج شده در متن زیر تماس بگیرید و درخواست اعزام پرستار در منزل را داشته باشید. این مجموعه در تمامی نقاط کرج اعم از مهرشهر، گلشهر، گوهردشت، عظیمیه، فردیس و... پرستاران و پزشکان حرفه ای و متخصص را برای شما اعزام می کنند.

شماره های تماس:

 خط ثابت 02634250797

 همراه 09199782122

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QQO9
نظرتان را بنویسید