قیمت پرستار ICU و CCU در منزل

قیمت پرستار ICU و CCU در منزل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
masi76kiya

استخدام پرستار ICU و CCU در منزل یکی از خدمات پزشکی و پرستاری مرکز پرستاری مهرگان نو می باشد که با استفاده از بهترین و حرفه ای ترین پرستاران و پزشکان برای ارتقا پیداکردن سلامتی شما و هر یک از اعضای خانودتان در تمامی نقاط کرج اعم از مهرشهر، گلشهر، عظیمیه، فردیس، گوهردشت و... به صورت ساعتی(نیمه وقت)، تمام وقت، هفتگی ارائه می دهد و شما می توانید با تماس با موسسه ما درخواست استخدام پرستار در منزل را با قیمت مناسب داشته باشید.

هزینه پرستار آی سی یو و سی سی یو در منزل کرج

 

پرستار ICU در منزل کرج

ICU مخفف کلمه Intensive Care Unit به معنی ” بخش مراقبت های ویژه ”می باشد وبرای افرادی که دچار بیماری و جراحت بسیاری شده اند و برای زندگی و بهبودی نیازمند به داروها و دستگاه های تخصصی دارند کاربردی می باشد، با جدیدترین علم پزشکی و فناوری پیشرفته، راه اندازی بخش مراقبت های ویژه در خانه برای افراد ساده شده است. خدمات ICU در منزل بهترین راه حل برای بیمارانی است که در مدت زمان طولانی نیاز مراقبت های ویژه نیاز دارند.پرستار ICU در منزل، تمامی خدمات پرستاری و پزشکی را در آسایش خانه ارائه می دهند و به شما و خانواده تان کمک شایانی می کند. پرستار بخش مراقبت های ویژه نقش مهمی در درمان یک بیماری طولانی برای فرد دارند. این پرستار مراقبت های مورد نیاز و مناسبی را به بیمار ارائه می دهد تا سلامتی خود را در محیط امن و راحت خانه خود بدست آورد. 

پرستار CCU در منزل کرج

CCU مخفف کلمه Coronary Care Unit به معنی واحد مراقبت عروق کرونی ( قلبی ) می باشد و برای افردای که دچار سکته قلبی، آنژین ناپایدار،  اختلالات ریتم قلب و سایر بیماری های قلبی می باشد، پرستار CCU در منزل موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان نو توسط یک تیم کاملا حرفه ای متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران با تجربه می باشد که آنها در رسیدگی به بیماران مبتلا به بیماری هایی که در متن بالا ذکر شد مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به نظارت مستمر دقیق و مراقبت های پرستاری و پزشکی دارند، با استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته در منزل شما دیگر جای نگرانی نیست.

مراقبت های ویژه در منزل موسسه مهرگان نو

خدمات پرستاری ICU و CCU

خدمات مراقبت ویژه برای سالمندان و کودکان در محیطی که این افراد آرامش و آسایش بیشتری دارند توسط مرکز پرستاری مهرگان نو برای شما فراهم شده است، از ارائه راه اندازی گسترده ICU در خانه که به معنای فراهم کردن انواع تجهیزات پزشکی ضروری در منزل فرد است تا اعزام پرستاران مجرب مراقبت های ویژه در خانه شما، این مجموعه خدمات مراقبت های ویژه در منزل را برای سالمندان و تمامی سنین ارائه می دهد. مراقبت های ویژه همانطور که از نامش قابل حدس است یک جنبه ضروری در روند درمان بیماری ها است و انتظار می رود افراد برای دریافت آن در بیمارستان ها بمانند. اما اکنون می توانید از این خدمات را در خانه خود بااعزام پرستار خانم و آقا در منزل استفاده کنید ماندن بیشتر در بیمارستان می تواند برای سالمندان مشکل ساز بوده و فرد دچار افسردگی شوند البته گاهی اوقات مسائل مالی نیز وجود دارد که طبیعتا کم اهمیت نیست! 

مزایای استخدام پرستار ICU و CCU در منزل

  • صرفه جویی نسبت به بیمارستان ها تا 50 درصد
  • پرستاران، پزشکان و فیزیوتراپیست های متخصص
  • استفاده  از دستگاه های قدرتمند
  • دسترسی راحت به وسایل بیمار مانند موبایل، لپ تاپ، کتاب و غیره.
  • داشتن پرستار و پزشک اختصاصی
  • کم خطر بودن برای ابتلا به عفونت و کاهش صدا
  • داشتن خواب بهتر
  • بهبود ارتباط بین پزشک معالج، بیمار، اعضای خانواده و تیم مراقبت
  • نظارت مستمر
  • نظارت بالینی شبانه روزی
  • تهیه گزارش برای پزشکان
  • بیماران در خانه خود سریعتر بهبود می یابند.
  • بر اساس شدت وضعیت بیمار، خدمات طبق برنامه مراقبتی که توسط متخصص توصیه می شود سفارشی می شود.

مراقبت از بیمار ای سی یو و سی سی یو توسط موسسه پرستاری مهرگان نو

پرستار آی سی یو در منزل

مراقبت های ویژه در خانه راه حل مناسبی برای بیمارانی است که نیاز به معاینه منظم دارند و کاملاً به دستگاه های پزشکی وابسته هستند. این روش ها باید توسط متخصصان مراقبت های ویژه برنامه ریزی و انجام شود،  افراد مسن یا بیمارانی که برای ردیابی وضعیت سلامتی خود نیاز به حمایت پرستاری دارند و همچنین بیماران سرطانی نیاز به مراقبت و حمایت مستمر پرستاران و پزشکان مراقبت های ویژه دارند می توانند از خدمات مراقبت بیمار ای سی یو و سی سی یو بهره مند شوند.
خدمات مراقبت های ویژه با پشتیبانی و مراقبت تخصصی شبانه روزی فرصتی را برای مراقبت از عزیزان در منطقه آسایش خودایجاد کرده است. خدمات ICU و CCU اطلاعاتی را برای تهویه طولانی مدت ارائه می دهد. خدمات مراقبت های ویژه خدمات جامعی را برای بیماران ارائه می دهد که به زودی بهبود می یابند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PPY4
نظرتان را بنویسید