ارور 70 پکیج ایران رادیاتور

ارور 70 پکیج ایران رادیاتور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارور ۷۰ ایران رادیاتور اگر از دستگاه پکیج دیواری ایران رادیاتور استفاده می کنید قطعا مشاهده کرده اید که بر روی آن چراغ هایی وجود دارد که در زیر آن عدد های مختلفی نوشته شده است. به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما این مقاله را مطالعه کنید زیرا در این مقاله می خواهیم در مورد چراغی صحبت کنیم که نمایش دهنده عدد ۷۰ است. خطای ۷۰ پکیج ایران رادیاتور موضوع این بحث است و در مورد رفع عیب آن نیز مطالبی مطرح شده است.
علت خطای ۷۰ پکیج دیواری ایران رادیاتور چیست؟

همانطور که در مقاله ” تمامی ارورهای پکیج ” بیان کردیم علت این ارور گرم شدن بیش از حد طبیعی و غیر نرمال دستگاه است. اگر دمای دستگاه در بازه‌ای از ۸۹ درجه سانتی گراد تا ۱۰۵ درجه سانتی گراد قرار گیرد چراغ ۷۰ به تنهایی روشن می شود. این ارور دقیقاً مانند ارور E88 در سری L که دیجیتال می باشد. این مورد ۴ علل اصلی دارد که در ادامه تمامی آنها را بررسی خواهیم کرد همراه ما باشید…

جرم داشتن مبدل ثانویه

در پکیج هایی که دارای دو مبدل هستند، عموما مبدل دوم به مرور زمان جرم می‌ گیرد و دچار آسیب می ‌شود و همین امر باعث شده تا دمای پکیج افزایش یابد. رسوب زدایی مبدل ثانویه تنها راه حل این موضوع است که با اسید شویی بر طرف خواهد شد.

آسیب دیدن پمپ پکیج

وجود اشکال در پمپ می تواند از دیگر دلایل خطای ۷۰ پکیج باشد، که می‌ تواند هر علتی داشته باشد. مثلاً آسیب دیدن و یا شکستن پروانه پمپ، وجود شن و ماسه در پمپ و مواردی از این قبیل که با باز کردن آن و رفع این مورد به درستی برطرف می ‌شود. البته پیشنهاد بر این است که این کار را حتماً به تعمیرکار پمپ پکیج بسپارید.

کم بودن فشار بار پکیج

اصولاً هنگامی که رسوب در پرشر به وجود آید و یا به هر علتی پرشر دچار آسیب شود، باعث می شود تا دستگاه به خوبی کار نکند در نهایت موجب ارور ‌می شود تا فشار دستگاه کاهش یابد.

خرابی سنسور NTC

از دیگر علل ارور یا خطای ۷۰ آسیب ‌دیدگی سنسور NTC است که در مسیر خروج گرمایش قرار دارد. در این حالت تعویض و یا تعمیر سنسور NTC چاره کار است.

بالا بودن شعله پکیج بیش از حد و ارور 70 ایران رادیاتور :

اگر شعله پکیج در حالت شوفاژ بیش از حد بالا باشد ( و یا حتی در حالت آبگرم مصرفی )  باعث می شود تا دما ناگهانی افزایش یابد و در نتیجه ترموستات حد عمل کرده و باعث بروز ارور 70 پکیج ایران رادیاتور شود .

البته معمولا شعله خود به خود  از تنظیم خارج نمی شود . و معمولا توسط افراد ممکن است تنظیم شعله به مشکل بخورد . اگر به این مورد مشکوک هستید در اینجا تنها کاری که موقتا می توانید انجام دهید اینکه دمای شوفاژ و آب گرم مصرفی رو از روی پکیج کم کنید شاید به طور موقت مشکل پکیج حل بشه البته سر فرصت باید شعله رو یک نفر تنظیم کند.

 ارور 70  ایران رادیاتور در اثر بستن شیر های مدار رادیاتور ها

یکی از علت های شایع ارور 70 ایران رادیاتور گرفتگی مدار شوفاژ می باشد که علت های مختلفی دارد

گاه این گرفتگی بر اثر اشتباه استفاده کننده از پکیج صورت می گیرد

مثلا گاهی شخص بدون اینکه گرمایش رادیاتور را از روی پکیج قطع کند یا خاموش کند( ولوم شوفاژ  را روی صفر بگذارد ) اقدام به بستن شیرهای زیر پکیج می کند که این کار باعث گرفتگی مدار شوفاژ می شود

آموزش رفع ارور ۷۰ پکیج ایران رادیاتور

چنانچه بنا به دلایل مختلف با خطای ۷۰ پکیج مواجه شدید، می توانید با استفاده از راهکارهایی برای رفع این مشکل اقدام نمایید. فراموش نکنید که برخی از دلایل بروز خطا و ارور در پکیج های ایران رادیاتور باید با دقت و تخصص بالا بررسی شوند.

اگر در پکیج و مبدل های اصلی و ثانویه، رسوب و جرم مشاهده کردید، بدون تردید رسوب زدایی به عنوان راه حل موثر شناخته می شود. برای انجام این کار مبدل حرارتی را باز کرده و اقدام به حذف جرم و رسوب ها نمایید.

اگر در پمپ پکیج ایران رادیاتور ایراداتی منجر به ارسال ارور ۷۰ شوند، شاید رفع خطای موجود، کار شما نباشد. به همین علت برای بررسی دقیق و اصولی پمپ پکیج ایران رادیاتور سعی کنید از یک متخصص و فرد وارد به این تجهیزات کمک بگیرید.

از دیگر دلایلی که بیان کردیم و به عنوان عوامل موثر در خطای ۷۰ پکیج ایران رادیاتور شناخته می‌شوند، کم بودن فشار بار پکیج است. معمولاً زمانی که ناخالصی و یا هوا در مدار گرمایش وجود داشته باشد، خطاهای مختلفی مانند خطای مذکور ارسال می شوند. برای رفع این مشکل باید شیر پرکن پکیج را باز کرده و به دستگاه آب تزریق نمایید.

در گام آخر برای بررسی سنسور NTC پکیج با توجه به اینکه یکی دیگر از عوامل موثر در خطای ۷۰ پکیج ایران رادیاتور شناخته می شود. می توانید این قطعه را برای سالم بودن مورد بررسی قرار دهید. چنانچه قصد تعویض سنسور NTC پکیج را دارید، می توانید از مطلب عنوان شده کمک بگیرید.

در کنار تمام مواردی که بیان کردیم، در مواردی نادر ممکن است شیر برقی پکیج یا شیر سه راهی نیز در ارسال ارور ۷۰ موثر باشند. برای رفع مشکل می توانید ابتدا شیر موتوری را باز کرده و سپس فنر سوپاپ بای پس پکیج دیواری را نیز مورد بررسی قرار دهید.

چنانچه در این قطعات رسوب مشاهده شود، سعی کنید با شستشوی فنر و یا تعویض اورینگ و در نهایت روغنکاری، قطعات را در جای خود قرار دهید.

سوالات رایج در زمینه ارور ۷۰ پکیج ایران رادیاتور

آیا میتوان در منزل برای رفع ارور ۷۰ پکیج ایران رادیاتور خود اقدام کرد؟

 در پاسخ به این سوال باید بگوییم، ارور ۷۰ در بیشتر مواقع به وسیله اسید شویی برطرف میشود، اگر تجربه کافی برای اسید شویی مبدل و سایر قطعات پکیج را دارید، می توانید با استفاده از پمپ اسید شویی این کار را در منزل انجام دهید.اما توصیه ما به شما عزیزان این است ، که برای افزایش طول عمر پکیج، و کاهش هزینه های تعمیراتی سرویس پکیج را سالی یکبار پیش از شروع فصل سرما انجام دهید.تمامی خدمات پکیج در مجموعه تهران سرویس آنلاین با کمترین نرخ در حال ارائه به مشتریان عزیز میباشد.

 آیا میتوان اسید شویی پکیج را بدون پمپ اسید شویی انجام داد؟

 بله در بسیاری از موارد تعمیرکاران هم بدون پمپ  اسید شویی اقدام شستشوی مبدل و سایر قطعات پکیج میکنند، ولی در نظر داشته باشید، در هنگام شستن مبدل ضربه به آن را فراموش نکنید.و زمان بندی درستی برای اسید شویی داشته باشید ، تا به قطعات پکیج خود آسیب وارد نکنید.

 پکیج ایران رادیاتور بعد از اسید شویی همچنان ارور ۷۰ را نشان داده و زمانی که آب گرم مصرفی باز میشود پکیج خود به خود خاموش میشود و با بستن آب گرم مجددا شروع به کار می کند؟

 این مشکل دیگر به اسید شویی پکیج مربوط نبوده و باید فلوسوئیچ و یا فلومتر پکیج دیواری بررسی گردد، از دیگر مواردی که بعد از بررسی و تعویض فلوسوئیچ و فلومتر پکیج دیواری باید مورد بررسی قرار گیرد ،شیر موتوری و همچنین سنسور دمای آب مصرفی است .

دستگاه ایران رادیاتور بعد از اسید شویی  رادیاتورها را به خوبی گرم کرده و هنگام باز کردن آب مصرفی با بلند شدن صدایی از دستگاه ارور ۷۰ روی نمایشگر ظاهر می شود و آب مصرفی به صورت یکسره سرد می آید با وجود اسید شویی مشکل پیش آمده است از چیست ؟

 در صورتی که پکیج دیواری را خودتان در منزل رسوب زدایی کرده اید، یکی از علت های بروز این مشکل میتواند خرابی در بای پس به دلیل عدم رعایت نکات لازم در هنگام اسید شویی باشد .شما می توان سوالات خود را در زمینه ی ارور ۷۰ پکیج ایران رادیاتور در قسمت کامنت های این مقاله از ما بپرسید تا در کمتر است یک ساعت به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود.

چرا تعمیرکار پکیج خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت

بالاترین رضایت مردمی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VYVB
مطلب قبلی
رسوب گیر پکیج
نظرتان را بنویسید