ارورهای پکیج روکا

ارورهای پکیج روکا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارورهای پکیج روکا (roca water heater error ) پکیج های روکا با کیفیت بالا و رعایت استاندارهای روز اروپا تولید و به بسیاری از کشورهای صادر شده است. در کشور ما نیز این پکیج مورد استقبال بسیاری از مردمان عزیزمان قرار گرفت .اگر شما هم از پکیج روکا در منزل خود استفاده میکنید ، حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.ما در این مقاله  لیست کاملی از کدهای خطا پکیج روکا را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. تا در صورت بروز مشکل با استفاده از این لیست پکیج خود را عیب یابی و تعمیر نمایید.

روکا سادهروکا دیجیتالوستن سادهوستن دیجیتالنوع عیب و راهکارهای رفع آن۴۰-۹۰۰۱۷۰E06اشکال درسنسور آب گرم۵۰-۹۰۰۲۸۰E05اشکال درسنسور مدار شوفاژ۵۰-۶۰-۹۰

۵۰-۶۰-۷۰-۹۰

۰۶۴۰E26

E25

E02

گرمای بیش ازحد درمبدل دستگاه باعث شده تا سنسور حد ۱۰۵ °c بصورت خودکار قطع شود.۶۰-۹۰۰۴–E35دراین حالت رله قسمت کنترل الکترونیکی اشکال دارد وشعله دستگاه خاموش شده است.۴۰-۶۰-۹۰۰۵––اشکال ازجانب لوله های اطمینان می باشد که باید بخش الکترونیکی کنترل شود.۴۰-۷۰-۹۰۱۰ & 05E98

E99

این حالت مطابق مورد قبل یرطرف می
گردد.۵۰-۷۰-۹۰۱۱چراغ شیرآب و رادیاتور چشمک می زند.E97– مشعل دستگاه خاموش شده است.
– تاخیر زمانی برای روشن شدن مشعل که علت آن جرقه کوتاه بوده است.
– برق ورودی کمتر از ۱۹۵ ولت است.۴۰-۶۰-۷۰-۹۰۱۳چراغ شیرآب و رادیاتور چشمک می زند.E97این حالت مطابق مورد قبل یرطرف می
گردد.۴۰-۶۰-۷۰-۹۰۰۷۵۰E03این خطاها مربوط به دستگاه های بدون
فن (اتمسفریک) می باشد که از عدم تهویه
و خروج دود از دودکش ناشی می شود.۴۰-۵۰-۶۰-۷۰-۹۰۱۵۵۰E03این خطاها مربوط به دستگاه های بدون فن
( اتمسفریک ) می باشد.۶۰-۷۰-۹۰۱۲۳۰E04

E01

این خطاها مربوط به قسمت گاز و شیرگاز دستگاه می باشد.۴۰-۸۰-۹۰۱۷۳۰E01

E04

این حالت مطابق مورد قبل برطرف می گردد.۴۰-۵۰-۸۰-۹۰۱۹۳۰E01

E04

این مورد مربوط به پکیج های فن دار بوده که دراین حالت باز شدن سوئیچ فشارفن با تاخیرعمل نموده است.۶۰-۸۰-۹۰۲۰۳۰E01

E04

این مورد نیز مشابه مورد قبل است با این تفاوت که بسته شدن سوئیچ فشارفن با تاخیر صورت گرفته است.۴۰-۵۰-۹۰۰۳۶۰E10این عیب دراثرکمبود فشارآب در مدار شوفاژ می باشد.۸۰-۹۰–––دستگاه Reset گردد، در صورت برطرف نشدن برد الکترونیکی نیاز به تعمیر دارد.

تعمیر پکیج روکا :

ایجاد ارور و نمایش کدهای خطا در پکیج روکا به منزله بروز یک مشکل در سیستم گرمایشی شماست ، اگر شما با مطالعه این مقاله نتوانستید پکیج خود را عیب یابی و تعمیر کنید ، تعمیر پکیج روکا خود را به کارشناسان تهران سرویس آنلاین بسپارید.

شرکت ما با سابقه درخشان در زمینه تعمیرات پکیج روکا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر پایتخت میباشد.

 

کد خطا پکیج روکا:

شرکت روکا یکی از برندهای معتبر است ،که در زمینه تولید سیستم های گرمایشی نیز به خوبی عملکرده است .این شرکت برای کمک به عیب یابی پکیج های خود اقدام به تعبیه سیستم عیب یابی هوشمند در پکیج های خود کرده است.

کدهای خطا به روش های مختلف در دستگاه های متفاوت نمایش داده می شوند. در دستگاه های قدیمی این کار با روشن کردن نور پس زمینه یا بوق انجام می شد. اما در سیستم های گرمایشی نسل جدید که اغلب مجهز به نمایشگر هستند،کدهای خطا به صورت حروف انگلیسی بر روی صفحه نمایشگر نمایان میشود.یکی از مزایای این کدها نسبت به سایر روش ها امکان انتقال اطلاعات بیشتر در مورد خطای مرتبط با نوع مشکل یا دامنه وقوع آن است.

رفع ارورهای پکیج روکا در منزل :

در صورت بروز ارور در پکیج روکا خود ابتدا یک بار پکیج را ریست کرده و یا از برق جدا کنید. به مدت 5 الی 10 دقیقه صبر کنید.مجدد پکیج را به برق وصل کنید در صورت مشاهده ارور باید با کارشناس پکیج روکا تماس حاصل نمایید.

جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج روکا :

برای جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج روکا خود کافیست هر 6 ماه یکبار نسبت به سرویس پکیج خود اقدام نمایید ، سرویس پکیج هر 6 ماه یکبار باید توسط سرویسکار مجرب انجام گیرد.غالبا مشکلات ایجاد شده در پکیج های دیواری به علت تجمع روسوبات داخل پکیج است ، که با اسید شویی و رسوب زدایی پکیج قابل حل است.

 

هزینه رفع ارور پکیج روکا :

هزینه رفع ارور پکیج روکا با توجه به نوع ایراد ایجاد شده در آن مشخص میشود ، و نمیتوان برای رفع تمامی این ارورها یک هزینه ثابت در نظر گرفت.شما میتوانید با تماس با کارشناسان تهران سرویس آنلاین از قیمت حدودی تعمیرات خود آگاه شوید.نکته قابل تامل دیگر این است ، که این ارورها تنها علت ایجاد شدن ارور را بیان میکنند و باید برای رفع دقیق ارور ایجاد شده دستگاه توسط کارشناسان پکیج بررسی شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/01jV
نظرتان را بنویسید