تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
rasoul
متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری موظف هستند برای شرکت در آزمون وکالت سال جاری نام نویسی کرده و مدارک مورد نیاز را در سامانه بارگذاری کنند . ثبت نام آزمون وکالت دادگستری سال 99 مانند سال های گذشته در بازه زمانی حدودا دو روز و به صورت الکترونیکی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود .

داوطلبان متقاضی موظف هستند از زمان فعال شدن سامانه ثبت نام تا انتهای مهلت تعیین شده برای نام نویسی آزمون وکالت اسکودا سال 99 ، وارد سایت شده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند . بدیهی است داوطلبانی که در این مهلت در سامانه الکترونیکی آزمون وکالت 99 ثبت نام نکنند اجازه شرکت در آزمون سال جاری را نخواهند داشت .

سازمان سنجش معمولا در انتهای مهلت اولیه اعلام شده برای ثبت نام آزمون وکالت ، مجددا فرصتی چند روزه به داوطلبان جا مانده از ثبت نام و متقاضیان ویرایش اطلاعات می دهد تا بتوانند در این آزمون نام نویسی کرده و یا اطلاعات خود را اصلاح کنند . لذا در ادامه این مقاله جزئیاتی از تمدید مهلت و فرصت مجدد ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 را ارائه داده ایم .




تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99
داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری در سال 99 ، می توانند پس از تکمیل فرآیند نام نویسی خود برای شرکت در آزمون آماده شوند . این دسته از داوطلبان باید در مهلت تعیین شده ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 ، تمامی مراحل از پرداخت هزینه تا بارگذاری مدارک را تکمیل کرده و شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام خود را دریافت کنند .



همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است برخی از داوطلبان آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری بنا به دلایلی از جمله عدم دسترسی به مدارک , عدم اطلاع رسانی و ... از ثبت نام در آزمون باز می ماند . سازمان سنجش نیز به منظور فراهم سازی امکان ثبت نام این داوطلبان مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری را چند روزی تمدید می کند .



طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص زمان ثبت نام آزمون وکالت دادگستری جاری ، ثبت نام آزمون سال 99 از 6 مهر لغایت 16 مهر ماه انجام خواهد شد . با استناد به رویه هر ساله آزمون وکالت دادگستری و تمدید شدن مهلت ثبت نام ، پیش بینی می شود که فرصت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری سال 99 نیز به مدت چند روز تمدید شود .





 مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 ممکن است بین 2 تا 5 روز تمدید شود .



به محض تمدید شدن مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام آزمون های حقوقی دینا اطلاع رسانی خواهد شد . با توجه به عدم دقت و توجه داوطلبان به مسئله سهمیه ها ، توصیه می شود تا متقاضیان آزمون سال جاری با مطالعه مقاله زیر از سهیمه های موجود در آزمون وکالت سال 99 مطلع شده و در صورت لوزم در مهلت تمدید شده برای ویرایش سهمیه خود اقدام کنند .

حتما بخوانید: سهمیه های آزمون وکالت




فرصت مجدد ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99
سازمان سنجش به عنوان مجری ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 99 ممکن است که علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام ، مدتی پس از اتمام نام نویسی این آزمون فرصتی مجدد نیز برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام و متقاضیان ویرایش اطلاعات ثبت نامی تعیین می کند .



فرصت مجدد ثبت نام آزمون وکالت سال 99 بنا به درخواست داوطلبان و صلاحدید سازمان سنجش تعیین می شود و لذا به صورت دقیق نمی توان در خصوص تاریخ آغاز مهلت مجدد نام نویسی این آزمون پیش بینی کرد . به محض اعلام فرصت مجدد برای ثبت نام آزمون وکالت دادگستری در کانال تلگرام آزمون های حقوقی دینا اطلاع رسانی خواهد شد 





در صورت اعلام فرصت مجدد برای ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 این مقاله بروزرسانی خواهد شد .



 شرکت کنندگان آزمون کارآموزی وکالت سال 99 پس از ثبت نام در این آزمون باید منابع اعلام شده برای آزمون وکالت دادگستری سال جاری را مطالعه کرده و برای شرکت در آزمون کتبی آماده شوند . داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از قوانین معرفی شده و بهترین منابع تستی و تشریجی هر یک مطلع شوند .

در ادامه بخوانید: منابع آزمون وکالت



اگر پس از مطالعه مقاله تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری سال 99 سوالی درباره آزمون کارآموزی وکالت اسکودا سال جاری دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان حقوقی مرکز مشاوره دینا ، پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید . هم چنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه سال 99 عضو کانال تلگرام آزمون های حقوقی هیوا شوید .





سوالات متداول


1- آیا مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری تمدید می شود ؟
مهلت نام نویسی آزمون وکالت معمولا هر ساله به مدت چند روز تمدید می شود که ذر صورت تمدید شدن زمان ثبت نام آزمون سال جاری در این مقاله اطلاع رسانی می شود .


2- آیا امکان اصلاح اطلاعات ثبت نامی آزمون وکالت در مهلت تمدید شده وجود دارد ؟
بله . همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، داوطلبان می توانند در مهلت تمدید شده با ورود به صفجه کاربری خود اطلاعات مورد نظر را اصلاح کنند .


3- از چه طریقی می توان از تمدی شدن مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری مطلع شد ؟
به محض تمدید شدن مهلت ثبت نام آزمون از سوی سازمان سنجش در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rw6K
نظرتان را بنویسید