نمونه سوال ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول دی ماه

نمونه سوال ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول دی ماه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با دریافت نمونه سوالات امتحانی سال های قبل نوبت اول ریاضی سوم ابتدایی ، می توانند با انواع سوالات امتحانی این درس آشنا شده و خود را برای موفقیت در این آزمون آماده سازند .




بسیاری از والدینی که دارای دانش آموز سوم ابتدایی هستند ، علاقه دارند که ذهن فرزند خود را برای پذیرش مباحث درسی و یادگیری هر چه بهتر آن ها آماده سازند . درس ریاضی جزو درس هایی است که برای یادگیری نیاز به تمرین و پیگیری زیادی دارد . لذا از جمله راه حل های پیشنهادی برای یادگیری این درس آشنایی با انواع نمونه سوالات و حل کردن آن هاست .

با این کار علاوه بر مشخص شدن ضعف ها و اشکالات دانش آموز کلاس سومی در درس ریاضی ، میزان یادگیری و خلاقیت دانش آموز در پاسخگویی به سوالات با راه حل های مختلف نیز از طریق درگیر شدن با مسئله  افزایش می یابد .

با توجه به این موضوع در ادامه چند سری از انواع نمونه سوالات نوبت اول ریاضی سوم ابتدایی برای دانش آموزان کلاس سومی ارائه شده است که با دریافت و دانلود آن ها می توانید میزان یادگیری فرزند سوم دبستانی خود را تاحد زیادی افزایش دهید .




نمونه سوالات ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول دی ماه
دانش آموزان پایه سوم ابتدایی برای آماده سازی بیشتر خود برای امتحانات نوبت اول ریاضی سوم ابتدایی ، باید با مراجعه به نمونه سوالات سال های گذشته این درس علاوه بر آشنایی با نوع سوالات و تنوع آن ها با انواع راه حل های قابل قبول برای هریک از سوالات این درس نیز آشنا شوند .

مطالعه انواع سوالات نوبت اول درس ریاضی پایه سوم باعث آشنایی با میزان سختی و آسانی سوالات این دوره آشنا شده و از اضطراب و نگرانی های دانش آموزان سوم دبستانی نیز کاسته شود .

با توجه به موارد عنوان شده ، دراین قسمت چند سری از نمونه سوالات ریاضی پایه سوم ابتدایی برای دانش آموزان این پایه تحصیلی ، به صورت رایگان قابل دریافت می باشد .



    

نمونه سوالات امتحانی ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول
سوالات درس ریاضی سوم (سری 1)
سوالات درس ریاضی سوم (سری 2 )
سوالات درس ریاضی سوم (سری 3 )
سوالات درس ریاضی سوم (سری 4)
سوالات درس ریاضی سوم (سری 5)
سوالات درس ریاضی سوم (سری 6)
سوالات درس ریاضی سوم (سری 7)
سوالات درس ریاضی سوم (سری 8)
سوالات درس ریاضی سوم (سری 9)
سوالات درس ریاضی سوم (سری 10)

از جمله سوالات عنوان شده در نمونه سوالات امتحانی ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول عبارتند از :



  عدد نویسی .

 جدول ارزش مکانی رسم شود .

 تساوی کردن کسر .

 ساده کردن .

 مساحت مثلث .

 اندازه زاویه را بدست آورید .



 همچنین برای دسترسی به نمونه سوالات سایر دروس و حتی پایه های تحصیلی دیگر می توانید به مقاله ارائه شده در این قسمت مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: سوالات امتحانی





برای یادگیری مباحث درسی مربوط به هر فصل ریاضی سوم ابتدایی بهتر است در انتهای همان فصل سوالات درس خوانده شده را بررسی مطالعه کرده و حل نمایید . حل تمرین و نمونه سوالات هر فصل از کتاب درس ریاضی سوم ابتدایی ، علاوه بر این که درک مطالب درسی و یادگیری دانش آموزان پایه سوم دبستان را افزایش می دهد بلکه باعث آماده سازی بیشتر دانش آموزان برای امتحانات دی ماه سوم ابتدایی می شود .

منظور از آمادگی برای امتحانات این است که وقتی به محض اتمام درس دانش آموزان سوالات مربوط به آن را تمرین کرده و پاسخ می دهند باعث می شود که این جواب ها در ذهن آن ها باقی بماند و اگر در زمان شروع امتحانات فرصت کافی نداشتند بتوانند با مرور این تمرین ها خود را برای امتحان ریاضی سوم ابتدایی آماده سازند . 



    



تمرینات فصل به فصل ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول
فصل اول: الگوها
فصل دوم: عددهاي چهار رقمی
فصل سوم: عددهای کسری
فصل چهارم: ضرب و تقسيم


سوالات ارائه شده در تمرینات فصل به فصل ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول عبارتند از :



  جمع های عدد 10 را بنویس .

 در جای خالی عدد مناسب بنویس .

 الگو های زیر را ادامه بده .

 اعداد را به رقم و حروف بنویس .

 حاصل جمع و تفریق های زیر را بدست آورید .

 در جای خالی علامت < = > بگذار .





بیشتر بخوانید: نمونه سوالات سوم ابتدایی با پاسخ تشریحی



  جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مدارس و امتحانات ، می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی درباره نحوه مطالعه و برنامه ریزی دروس پایه سوم ابتدایی با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .




سوالات متداول


1- یکی از بهترین روش های بالا بردن آمادگی دانش آموزان برای امتحانات چیست ؟
حل کردن نمونه سوالات مدارس مختلف و آشنایی با انواع سوالات امتحانی یکی از مهم ترین راه های آمادگی برای امتحانات می باشد که در این مقاله می توانید نمونه سوال امتحان ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول دی ماه شماره یک را دریافت کنید .




2- چگونه می توانیم نمونه سوال امتحان ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول دی ماه شماره یک را دانلود کنیم ؟
شما می توانید با مراجعه به مقاله نمونه سوال امتحان ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول دی ماه شماره یک در نوبت اول و دوم را مشاهده و دانلود نمایید .




3- آیا درجه سختی نمونه سوال امتحان ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول دی ماه شماره یک متفاوت است ؟
بله . در این مقاله می توانید نمونه سوال امتحان ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول دی ماه با درجه سختی متفاوت را مشاهده کرده و نمونه سوالات متناسب را دانلود نمایید .

منبع : نمونه سوال ریاضی سوم ابتدایی نوبت اول دی ماه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rAME
نظرتان را بنویسید