اندازه و ابعاد ورق کرکره گالوانیزه رنگی

اندازه و ابعاد ورق کرکره گالوانیزه رنگی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ahmadnabavi

ورق کرکره گالوانیزه که به آن ورق موجدار نیز می‌گویند، از آن دسته محصولاتی به شمار می‌آید که به دلیل روکش گالوانیزه داشتن در بسیاری از اقلیم کشور به عنوان سقف شیروانی قابل اجرا می‌باشد. 
در سالهای گذشته این نوع سقف موج‌دار را تنها افراد مرفه و ثروتمند برای ویلاهای خود استفاده می‌کردند. اما با گذشت زمان، با پیشرفت علم و دانش بشریت و ساخت دستگاه‌های خم و برش ورق کرکره‌ای گالوانیزه افرادی بسیاری توانستند، برای سقف‌های خود از این محصول موجدار استفاده کنند. سوالی که برای افرادی که می‌خواهند برای ویلا و منزل خود از سقف شیروانی استفاده کنند این است که ابعاد ورق کرکره گالوانیزه چقد است؟ و یا اندازه و وزن ورق کرکره‌ای چگونه محاسبه می‌شود. در این مقاله ما قصد داریم تا اندازه و ابعاد ورق کرکره گالوانیزه رنگی را بررسی کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اندازه و ابعاد ورق کرکره گالوانیزه رنگی

در ابتدای ساخت ورق شیروانی از ورق سیاه استفاده می‌کردند و مشکلاتی نظیر زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی به بار می‌آمد. مهندسین ساخت این سقف پی بردند که شیروانی را از جنس گالوانیزه بسازند و خاصیت دیگری که دارند قابل رنگ شدن هستند. در بازار ورق کرکره گالوانیزه را به صورت رنگی نیز به فروش می‌رسانند. حال می‌خواهیم بدانیم ابعاد ورق کرکره گالوانیزه چقد است. این محصول دارای یک طول ویک عرض می‌باشد. طول آن بنا به درخواست مشتری است اما قاعدتا بین 2، 3، 4، 5 و 6 به صورت پیش فرض است و تا 12 متر قابل تولید است. اما ابعاد عرضی آن 1000 و 1250 میلیمتر می‌باشد.

اندازه و وزن ورق کرکره‌ایی

وزن ورق بر اساس ضخامت ورق و همچنین ابعاد ورق کرکره گالوانیزه تعیین می‌شود. ضخامت ورق موجدار از 0.3 تا 3 میلیمتر قایل تولید می‌باشد اما ابعاد ورق کرکره گالوانیزه 1000 و 1250 میلیمتر می‌باشد و طول آن هم در متن فوق ذکر کردیم که بنا به درخواست مشتری است یعنی از 20 سانتیمتر تا 12 متر قابل تولید هستند.

مشخصات و قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه کرکره‌ای(سینوسی)

همان طور که در متن بالا ذکر کردیم وزن ورق بر اساس ضخامت و ابعاد ورق کرکره گالوانیزه تعیین می‌شود در واقع می‌توان گفت قیمت نهایی را ا وزن محصول علام می‌کند. تا اینجای مقاله دانستیم که ضخامت ورق کرکره‌ای گالوانیزه یکی از متریال‌های مهم برای اعلام قیمت هر متر مربع است. بدیهی است گفته شود کارخانه‌های بسیاری این محصول را تولید می‌کنند و برای خرید مسلما از کارخانه‌های معروف خریداری می‌کنند بنابراین همین موضوع بر روی قیمت تاثیر گذار است و مورد بعدی نرخ ارز و دلار است که مستقیم بر روی قیمت این محصول موثر است. در این مقاله جدولی تهیه شده است که بر اساس ضخامت قیمت‌ها درج شده است.

جدول قیمت با توجه به ابعاد ورق کرکره گالوانیزه

محصولابعاد ورق کرکره گالوانیزهضخامتقیمت(تومان)
ورق کرکره رنگی12500.526000
ورق موجدار12500.528.500
ورق سینوسی12500.528.500

 

 

 

در جدول بالا به طور خلاصه قیمت برخی از ورق کرکره گالوانیزه درج شده است شما عزیزان با توجه به کاربرد و نیاز خود می‌توانید با کارشناسان صنایع فولاد توفیقی تماس حاصل فرمایید و ارزانترین قیمت‌ها را دریافت کنید.

کارخانه‌های تولید کننده ورق کرکره‌ایی ایران

ورق کرکره‌ای، علاوه بر ساخت سقف ویلا و منازل، در بسیاری از صنعت‌های دیگر نیز کاربرد دارد. پس بنابراین در خرید آن کاملا باید دقت کرد و از کارخانه‌های معروف این محصول را تهیه کرد و این تولید کننده‌ها به شرح زیر می‌باشند.

  1.  ورق کرکره‌ای فولاد مبارکه اصفهان
  2.  ورق موجدار فجر کاشان
  3.  ورق سینوسی تاراز شهرکرد
  4. ورق کرکره‌ای چهار محال بختیاری
  5. ورق کرکره‌ای گالوانیزه هفت الماس قزوین
  6. ورق موجدار گالوانیزه اشتهارد
  7. ورق شیروانی اندود ساوه

کاربرد ورق کرکره گالوانیزه

با توجه به ابعاد ورق کرکره گالوانیزه در صنعت‌های مختلف کاربرد دارد که شامل موارد زیر می‌باشد.

  1. کانال کولر
  2. بر روی دیوار به عنوان حصار
  3. سقف پارکینگ
  4. سقف سوله‌ها، انبارها

مزیت و ویژگی ورق کرکره گالوانیزه

مزیت و ویژگی این ورق موجدار به شرح زیر است.

  1. به دلیل گالوانیزه بودن زنگ نمی‌زند، خورده و پوسیده نمی‌شود
  2. دارای طیف رنگی بالایی است و به ساختمان زیبایی دوچندان می‌دهد.
  3. طول عمر بالا و در هر شرایط آب و هوایی قابل اجرا است.
  4. هزینه‌ای مقرون به صرفه
  5. این ورق کاملا سبک است.

خرید ورق کرکره‌ای گالوانیزه از تولید کنندگان تهران

صنایع فولاد توفیقی همواره آماده ارائه فروش انواع ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی با ضخامت‌های مختلف می‌باشد. شما عزیزانی که می‌خواهید اطلاعات کافی در مورد ابعاد ورق کرکره گالوانیزه کسب کنید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا با توجه به درخواست شما اندازه و وزن ورق کرکره‌ایی را در اختیار شما بگذارند. همان‌طور که در متن بالا مشاهده کردید یکی از متریال‌های قیمت‌گذاری این نوع محصول نرخ ارز و دلار بازار است. پس با توجه به نابسامانی قیمت‌ها به این لینک رفته و هر چه زودتر برای سفارش این محصول در برندهای معتبر، اقدام نمایید و خریدی ویژه و ارزان را با ما تجربه کنید.


 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kzYJ
نظرتان را بنویسید