راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور از سایت سنجش sanjesh.org

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور از سایت سنجش sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری 1400، کارتی تحت عنوان کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. روی این کارت اطلاعات مهمی نظیر نام و نام خانوادگی داوطلب، شماره شناسنامه، شماره پرونده، سهمیه ثبت نامی، گروه آزمایشی و ... درج شده است. این کارت یکی از ملزومات شرکت در جلسه کنکور 1400 می باشد.




از ملزومات ورود به جلسه کنکور سراسری، همراه داشتن کارت ورود به جلسه این آزمون می باشد به عبارتی همراه نداشتن کارت ورود به جلسه کنکور موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود. اصلی ترین هدف از انتشار این کارت، اطلاع داوطلبان از زمان و مکان برگزاری کنکور سراسری می باشد. به همین خاطر کارت ورود به جلسه تنها چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400، همچون سالیان گذشته به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org امکان پذیر خواهد بود. برای آشنایی داوطلبان با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه در ادامه راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 را ارائه داده ایم. با ما همراه باشید!



زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
مطابق اطلاعیه سازمان سنجش، کنکور سراسری 1400 در روزهای 9، 10، 11و 12 تیر ماه در پنج گروه آزمایشی برگزاری می گردد. داوطلبان چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور سراسری 1400، از روز دوشنبه مورخ 7 تیر تا روز چهارشنبه 9 تیر ماه به مدت دو روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور اقدام نمایند.



از آنجایی که ممکن است این تاریخ دچار تغییراتی شود به همین خاطر پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا در صورت بروز هر تغییری در خصوص کنکور سراسری 1400 از آن مطلع گردید.





لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400، از روز دوشنبه 7 تیر تا روز چهارشنبه 9 تیر ماه فعال می باشد.



با انتشار ویروس کرونا تمامی داوطلبان همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400، می بایست فرم خودارزیابی بیماری کرونا را در سایت salamat.gov.ir تکمیل نمایند تا با دریافت گواهی سلامت خود برای حضور سرجلسه آزمون آماده شوند.

حتما بخوانید: خودارزیابی کرونا داوطلبان کنکور سراسری






راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400، ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش شوید. لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 تنها در تاریخ اطلاع رسانی شده توسط سازمان سنجش در سایت sanjesh.org فعال می گردد. به محض فعال شدن لینک کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400، اطلاع رسانی های لازم در این خصوص از طریق این مقاله منتشر می گردد.



مراحل دریافت کارت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400



جستجو سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org در گوگل مطابق تصویر زیر







داوطلبان پس از ورود به سایت سنجش، از دو راه می توانند به لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400 دسترسی داشته باشند.

روش اول: به محض ورود به سایت سنجش مطابق تصویر زیر، لینک دریافت کارت ورود به جلسه سراسری 1400 را انتخاب کرده و روی آن کلیک نمایند.







روش دوم: بعد از ورود به سایت سازمان سنجش، مطابق تصویر از منوی سمت راست روی گزینه سراسری کلیک کرده و پس از باز شدن صفحه جدید بر روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 کلیک نمایند.







پس از وارد شدن به صفحه دریافت کارت، داوطلبان با استفاده از یکی از چهار روش زیر و وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

روش اول: وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری موجود در رسید ثبت نامی
روش دوم: وارد کردن شماره پرونده و کد ملی
روش سوم: وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی
روش چهارم: وارد کردن شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه








تصاویر بالا مربوط به سال گذشته می باشد، به محض اینکه امکان دریافت کارت ورود به جلسه فعال گردد، تصاویر بروز رسانی شده و لینک دریافت کارت در این قسمت قرار داده می شود.



اگر به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات ثبت نامی خود، موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خود نشدید، می توانند با ارسال درخواست از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، نسبت به دریافت اطلاعات ثبت نامی خود (شماره پرونده، کد رهگیری) اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش









ویرایش اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
یکی از قابلیت هایی که هر ساله زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه می باشد. ممکن است برخی متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 متوجه اشتباه در مندرجات کارت آزمون شوند که در این صورت جای نگرانی نیست و می توانند در موعد مقرر وارد سایت سنجش شده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.



به عنوان مثال داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در بندهای مربوط به اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و سهمیه های کنکور سراسری می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1400 نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند. هم چنین در خصوص مغایرت در بندهای مربوط به " جنس و معلولیت " مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص امکان رفع اشکالات احتمالی را فراهم می کند.



وجود اشکال و مغایرت در عکس داوطلب نیز از مواردی است که برای رفع آن می بایست به باجه های رفع نقص مراجعه کرد. آدرس و محل باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 و زمان مراجعه به این باجه ها همزمان با انتشار کارت آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

در ادامه بخوانید: آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری







در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور از سایت سنجش sanjesh.org می توانید با استفاده از سیستم خدمات تلفنی با مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا ارتباط برقرار کرده و تمامی سوالات و ابهامی خود را از کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره جویا شوید.




سوالات متداول


1-  کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد نیز توسط سازمان سنجش منتشر می شود؟
 با توجه به ادغام آزمون سراسری و دانشگاه آزاد، یک کارت ورود به جلسه برای کلیه داوطلبان منتشر می شود برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید.




2- داوطلبانی که علاوه بر رشته اصلی در دو رشته شناور هنر و زبان هم شرکت کرده اند، کارت جداگانه ای باید دریافت کنند؟
 مطابق متن مقاله برای هر آزمون کارت جداگانه ای صادر می گردد.




3- آیا حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش تعیین می شود؟
 خیر، داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور سراسری حوزه امتحانی خود را مشخص می کنند.

منبع : راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور از سایت سنجش sanjesh.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mm0p
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر