اعلام نتایج المپیاد کامپیوتر

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزانی که در آزمون المپیاد دانش آموزی کامپیوتر 1400 - 1401 شرکت کرده اند، می توانند حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون و در زمان تعیین شده به سامانه ثبت نامی المپیاد دانش آموزی مراجعه کرده و نتایج آزمون خود را دریافت نمایند.




المپیاد دانش آموزی کامپیوتر از جمله آزمون هایی است که دانش آموزان علاقه مند به این رشته را به چالش کشیده و آن ها را به رقابت با سایر دانش آموزان داوطلب این رشته دعوت می نماید.

داوطلبانی که در آزمون المپیاد دانش آموزی کامپیوتر 1400 - 1401شرکت کرده اند، حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون این رشته علمی که زمان اعلام نتایج مشخص می شود به سایت المپیاد دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir مراجعه کرده و نتایج مربوط به آزمون خود را مشاهده نمایند.

دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد دانش آموزی کامپیوتر 1400 - 1401 در صورت قبولی در مرحله اول این آزمون باید خود را برای شرکت در آزمون مرحله دوم المپیاد علمی دانش آموزی و رقابت با سایر پذیرفته شدگان آماده سازند.

در صورتی که دانش آموزی نسبت به نتیجه آزمون المپیاد کامپیوتر اعتراض داشته باشد می تواند در سامانه المپیاد دانش آموزی اعتراض خود را ثبت کرده و پاسخ مربوط به اعتراض خود را در زمان مشخصی دریافت نماید.

دانش آموزانی که در المپیاد علمی دانش آموزی کامپیوتر 1400 - 1401 شرکت کرده اند، ممکن است دچار اضطراب و نگرانی نسبت به نتایج این آزمون شده باشند، لذا به منظور راهنمایی بیشتر این دانش آموزان در خصوص دریافت نتایج المپیاد دانش آموزی کامپیوتر 1400 - 1401 و سایر موارد مربوط به آن در ادامه این مقاله به شرح و بررسی عوامل مرتبط با نتایج آزمون المپیاد کامپیوتر 1400 - 1401 خواهیم پرداخت.





زمان اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی کامپیوتر 1400 - 1401
دانش آموزان شرکت کننده در آزمون المپیاد کامپیوتر 1400 - 1401 باید در زمان اعلام شده از طرف سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان به سایت ثبت نام و اعلام نتایج المیپاد دانش آموزی مراجعه کرده و نتایج مربوط به آزمون خود را دریافت نمایند.

با توجه به این که مدت زمان اعلام نتایج آزمون المیپاد دانش آموزی حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون انجام در نظر گرفته می شود و تاریخ برگزاری آزمون المپیاد کامپیوتر 1400 - 1401 نیز 15 اسفند ماه اعلام شده است، لذا پیش بینی می شود که اعلام نتایج این آزمون در اواسط فروردین ماه 1400 انجام پذیرد.

با توجه به موارد ذکر شده در صورت اعلام هر گونه خبر و اطلاعیه در رابطه با زمان بندی مربوط به اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 در این مقاله اطلاع رسانی شده و جزئیات و توضیحات لازم در این قسمت ارائه خواهد شد.





در حال حاضر زمان مشخصی برای اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی کامپیوتر 1400 - 1401 از سوی سازمان استعداد های درخشان اعلام نشده است. به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.



بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج تیزهوشان





نحوه دریافت نتایج آزمون المپیاد کامپیوتر 1400 - 1401
شرکت کنندگان در آزمون المپیاد کامپیوتر 1400 - 1401 برای دریافت نتایج این آزمون باید تمامی مراحل مربوطه را با دقت و به درستی طی کنند. پذیرفته شدگان مرحله اول المپیاد کامپیوتر 1400 - 1401 باید قبل از شرکت در آزمون مرحله دوم در آزمون دیگری که مربوط به برنامه نویسی می باشد شرکت کرده و در این آزمون پذیرفته شوند.

بسیاری از دانش آموزان در زمان اعلام نتایج آزمون المپیاد کامپیوتر 1400 -1401 ممکن است دچار اضطراب شده و در انجام مراحل مربوط به دریافت جواب آزمون مرتکب اشتباه شوند، لذا در ادامه این بخش نحوه دریافت نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 را به صورت راهنمای تصویری برای داوطلبان این آزمون ارائه می نماییم.





راهنمای تصویری نحوه دریافت نتایج آزمون المپیاد کامپیوتر 1400 - 1401 





نشانی سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir در  مرورگر وارد کرده و سامانه را جستجو نمایید.







در محل های خواسته شده کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نموده و وارد سامانه شوید .







در نهایت گزینه المپیاد دانش آموزی را از سایت همگام انتخاب کرده و نتایج خود را مشاهده نمایید .









توجه داشته باشید که می توانید برای دریافت نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی کامپیوتر 1400 - 1401 مستقیما وارد سامانه همگام مدارس شده و نتایج آزمون خود را مشاهده نمایید.



بیشتر بخوانید: سوالات المپیاد کامپیوتر









اعتراض به نتایج آزمون المپیاد کامپیوتر 1400 - 1401
بسیاری از داوطلبانی که در آزمون المپیاد کامپیوتر 1400 - 1401 شرکت می نمایند، ممکن است پس از مشاهده نتیجه آزمون خود و عدم قبولی در این آزمون نسبت به جواب آن معترض بوده و امتیاز دریافتی خود را بیش از نمره ثبت شده در اعلام نتایج المپیاد بدانند.

راه حلی که برای دانش آموزان معترض به نتیجه آزمون المپیاد دانش آموزی کامپیوتر 1400 - 1401  ارائه شده است این است که پس از دریافت نتایج و مشاهده آن ها می توانند در زمان تعیین شده  به سایت ثبت نامی مراجعه کرده و اعتراض خود نسبت به جواب آزمون را ثبت نمایند.

اعتراضات ثبت شده در اولین فرصت ممکن توسط مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و پس از چند روز نتایج اعتراضات در سامانه المپیاد دانش آموزی قابل مشاهده خواهد بود.





در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی









در صورت داشتن هر گونه سوال درباره نحوه دریافت نتایج المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 




سوالات متداول


1- زمان دریافت نتایج المپیاد دانش آموزی کامپیوتر 1400 - 1401 در چه تاریخی است؟
در حال حاضر زمان مشخصی برای دریافت نتایج آزمون المپیاد کامپیوتر 1400 - 1401 مشخص نشده است. به محض اعلام تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.




2- نحوه دریافت نتیجه آزمون المپیاد کامپیوتر دانش آموزی به چه صورتی است؟
دریافت نتایج آزمون المیپاد کامپیوتر به صورت اینترنتی انجام می پذیرد که در این مقاله نحوه دریافت نتایج المپیاد کامپیوتر دانش آموزی به صورت راهنمای تصویری ارائه شده است.




3- آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی کامپیوتر 1400 - 1401 وجود دارد؟
بله در صورت داشتن اعتراض به نتیجه آزمون می توانید اعتراض خود را در سامانه مربوط ثبت کنید که جزئیات آن در این مقاله ارائه شده است.

منبع : اعلام نتایج المپیاد کامپیوتر
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lqL5
نظرتان را بنویسید