ثبت نام در آزمونهای خاص چگونه است ؟

ثبت نام  در آزمونهای خاص چگونه است ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

المپیاد شیمی دانش آموزی برای دانش آموزان پایه های تحصیلی دهم و یازدهم برگزار می شود و علاقه مندان به دریافت مدال طلا ، نقره و برنز این رشته ، می توانند برای ثبت نام خود در موعد مقرر اقدام نمایند و در سه مرحله آزمون شرکت کنند. ثبت نام المپیاد شیمی به صورت اینترنتی انجام می گیرد و سامانه ثبت نام نیز به نشانی oly.medu.ir می باشد دانش آموزان باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام موجود در این سامانه و اطلاع از شرایط و ضوابط ، با پرداخت هزینه برای ثبت نام خود اقدام کنند. در ادامه این مطلب شرح کاملی از ثبت نام المپیاد شیمی 1400 ارائه خواهد شد.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص شرایط شرکت در المپیاد دانش آموزی با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 زمان ثبت نام المپیاد شیمی 1400
2 سایت ثبت نام المپیاد شیمی
3 شرایط و مدارک ثبت نام المپیاد شیمی
4 منابع المپیاد شیمی
4.1 سوالات متداول
زمان ثبت نام المپیاد شیمی 1400
ثبت نام المپیاد شیمی با ثبت نام سایر المپیاد ها به صورت همزمان انجام می گیرد و تاریخ دقیق ثبت نام نیز از طریق سایت oly.medu.ir به دانش آموزان اطلاع رسانی می گردد. سال گذشته زمان ثبت نام از تاریخ 23 دی ماه آغاز شده و تا 27 دی ماه ادامه داشت و امسال نیز پیش بینی می شود طبق سال های قبل ، ثبت نام از اواخر دی ماه آغاز گردد.

همچنین پس از پایان زمان ثبت نام ، معمولا زمان مجددی برای دانش آموزان جامانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود تا همه متقاضیان امکان ثبت نام داشته باشند. سال گذشته از 13 الی 28 بهمن ماه ، مهلت مجدد ثبت نام بود. البته ممکن است امسال زمان ثبت نام تمدید نشود به همین دلیل توصیه می شود که ثبت نام خود را در موعد مقرر انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  سوالات المپیاد ریاضی دانش آموزی - نمونه سوالات المپیاد ریاضی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
سایت ثبت نام المپیاد شیمی
دانش آموزانی که قصد شرکت در المپیاد شیمي را دارند ، برای ثبت نام باید به سایت oly.medu.ir مراجعه کنند و ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گیرد. در این سامانه دفترچه راهنمای ثبت نام موجود است و حتما باید دفترچه مربوط به سال جاری را دانلود و بررسی کنید. مطالعه دفترچه به تمام داوطلبان توصیه می شود زیرا باید از شرایط و مدارک لازم جهت شرکت در المپیاد اطلاع یابند.

جهت شروع مراحل ثبت نام المپیاد در سایت oly.medu.ir  ، پس از ورود به سامانه لازم است که از قسمت “ورود دانش آموزان” نام کاربری و رمز همگام را درج کنید و سپس باید نام مدرسه خود را نیز تعیین نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qgzR
نظرتان را بنویسید