اطلاعاتی درباره المپیاد دانش آموزی

اطلاعاتی درباره المپیاد دانش آموزی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

یکی از رشته های پر متقاضی المپیاد علمی دانش آموزی ، المپیاد علوم کامپیوتر است که دانش آموزان پایه های تحصیلی دهم و یازدهم می توانند در این المپیاد شرکت نمایند. هدف از برگزاری المپیاد کامپیوتر گسترش علم کامپیوتر در سطح دانش‌ آموزان و معلمان مقطع دبیرستان است و مراحل المپیاد کامپیوتر به گونه ای اجرا می شود که در ابتدا بیش از هر چیز بر روش های ساده تاکید دارد و پس از آن دانش ریاضی از جمله جبر ، احتمال ، ریاضیات گسسته و … در آزمون مراحل دوم و سوم مطرح می شوند. دانش آموزانی که علاقه مند به شرکت در المپیاد کامپیوتر هستند ، می توانند با دانلود نمونه سوالات المپیاد کامپیوتر دانش آموزی سال های قبل ، با نحوه طراحی سوالات آشنا شوند و با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون حضور یابند.

در ادامه این مطلب لینک دانلود دفترچه سوالات المپیاد کامپیوتر دانش آموزی را قرار داده ایم. ضمن اینکه توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری و محتوای المپیاد کامپیوتر ، ارائه شده است.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص شرایط شرکت در المپیاد دانش آموزی و دریافت نمونه سوالات المپیاد کامپیوتر با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 دانلود دفترچه سوالات المپیاد کامپیوتر دانش آموزی
2 مراحل المپیاد کامپیوتر دانش آموزی
3 نمره قبولی در مراحل مختلف المپیاد کامپیوتر
3.1 سوالات متداول المپیاد کامپیوتر دانش آموزی
دانلود دفترچه سوالات المپیاد کامپیوتر دانش آموزی
چند روز پس از برگزاری هر مرحله از المپیاد کامپیوتر ، سوالات به همراه کلید اولیه در سایت oly.medu.ir قرار داده می شود و شما می توانید این سوالات را دانلود کرده و با حل و تمرین آنها ، تسلط خود را افزایش دهید. سوالات المپیاد کامپیوتر در 4 مبحث کلی طراحی می شوند که شامل گراف ، الگوریتم ، برنامه سازی (نویسی) و مباحث‌ ویژه است.

دانش آموزان حدود 3 الی 4 ساعت فرصت دارند که به 30 سوال تستی پاسخ دهند که البته تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی در هر مرحله از المپیاد ، متفاوت است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p4Mr
نظرتان را بنویسید