نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 به منظور اولویت بندی انتخاب های خود می توانند از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده نمایند . این نرم افزار بر اساس آمار قبولی داوطلبان سال گذشته طراحی شده و شانس قبولی متقاضیان را بر اساس رتبه اکتسابی آن ها تخمین می زند .

کلیه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ، از اهمیت و حساسیت مرحله انتخاب رشته ارشد به خوبی آگاه هستند . بر این اساس بسیاری از متقاضیان ، پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد به دنبال انتخاب رشته ای متناسب با رتبه و تراز اکتسابی خود می باشند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا به منظور تسهیل در امر انتخاب رشته و افزایش آگاهی داوطلبان در این خصوص ، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد را طراحی کرده اند . این نرم افزار بر اساس آمار واقعی داوطلبان سال گذشته تهیه  شده و راهنمای مناسبی برای متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد 99 می باشد .

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا کافی است گروه امتحانی ، رشته امتحانی و رتبه خود را وارد نموده و شانس قبولی خود را در رشته محل های مختلف در سه بازه بدبینانه ، منطقی و خوشبینانه مشاهده نمایید .

با توجه به این که جامعه آماری شرکت کننده در آزمون و ظرفیت رشته محل ها هر ساله تغییر می یابد ، این نرم افزار به طور صد در صد قبولی شما را در رشته محل مورد نظر تضمین نخواهد کرد اما راهنمای مناسبی برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 می باشد که به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار داده ایم .

بر اساس اطلاعات سال 98
بر اساس اطلاعات سال 97

رتبه خود را وارد کنید


سوالات متداول

1- نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد بر چه اساسی طراحی شده است ؟
مطابق متن مقاله این نرم افزار بر اساس اطلاعات قبولی داوطلبان سال گذشته طراحی شده و شانس قبولی متقاضیان را با کم ترین درصد خطا تخمین می زند .

2- برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ارشد چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
داوطلبان برای استفاده از قابلیت های نرم افزار باید رتبه اکتسابی خود را وارد نمایند که جزئیات بیشتر آن در متن مقاله شرح داده شده است .

3- تخمین محل قبولی داوطلبان بر چه اساسی صورت می گیرد ؟
مطابق متن مقاله تخمین محل قبولی متقاضیان در سه بازه خوشبینانه ، منطقی و بدبینانه صورت گرفته و به همراه زیرگروه های مربوطه نمایش داده می شود .

منبع : نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Akm7
نظرتان را بنویسید