طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
3sotweb

 

امروزه با توجه به افزایش کاربرانی که در اینترنت در جستجوی کالا و خدمات هستند، طراحی سایت برای شرکت ها به امری ضروری تبدیل شده است. اما طراحی سایت شرکتی می بایست چه خصوصیاتی داشته باشد تا وب سایت بتوانید نقشی موثر در رونق کسب و کار شرکت داشته باشد که در این سه سوت وب سعی خواهم کرد ویژگی های طراحی سایت شرکتی را برای شما بیان نمایم. با توجه به ظهور اینترنت و جذب کاربران بسیاری که از این راه کالا و خدمات مورد نیاز خود را می یابند روش های کسب و کار و بازاریابی به طور کلی عوض شده است که شرکتی که نتواند در عرصه اینترنت حضوری قوی داشته باشد در این زمینه عقب خواهند ماند چه بسا در آینده این حضور با صرف هزینه های بسیار امکان پذیر است پس بهتر است هر چه سریعتر سایت را راه اندازی نمود زیرا قدمت و سابقه وب سایت یکی از المان های موثر در موفقیت وب سایت خواهد بود. ویژگی ها و امکاناتی که لازم است در طراحی سایت شرکتی در نظر گرفته شود تا وب سایت تاثیر مثبتی در کسب و کار شرکت داشته باشد از قرار زیر است.

اهمیت طراحی سایت شرکتی چیست؟

صاحبان شرکت‌ها پس از ثبت شرکت و اخذ مجوزهای لازم برای انجام فعالیت، نیاز به معرفی خود به مخاطبان و کاربران دارند. این معرفی می‌تواند از طریق روش‌های مختلف تبلیغات انجام شود. استفاده از طراحی سایت شرکتی یکی از بهترین و جامع‌ترین روش‌ها برای دیده شدن شرکت است. بهره گیری از تمام ظرفیت‌های طراحی سایت شرکتی و رعایت موارد فنی همچون گرافیک زیبا، محتوای مناسب، پشتیبانی، حفظ امنیت و ایمنی سایت، افزایش عملکرد شرکت را در پی خواهد داشت.

امکانات طراحی سایت شرکتی چیست؟

بخش درباره ما در طراحی سایت شرکتی به معرفی شرکت، اعضای هیئت مدیره و معرفی حوزه فعالیت و خدمات می‌پردازد. صفحه ای از این بخش می‌تواند به دیدگاه‌ها، اهداف و رویکردهای شرکت اختصاص داده شود. در طراحی سایت شرکتی منوی سایت باید به دسته بندی محصولات، خدمات، پروژه‌ها و تعرفه آن‌ها اختصاص یابد. در صورت نیاز طراحی صفحه مشارکت و مزایده هم می‌تواند در این بخش اجرا شود. همچنین طراحی صفحاتی برای معرفی همکاران و اطلاعات نمایندگی‌ها از گزینه هایی است که طراحی این بخش را تکمیل می‌کند.

کارایی طراحی سایت شرکتی

 

به طور کلی و با توجه به توانمندی های جدی در کدنویسی و طراحی سایت، طراحی سایت های شرکتی با 

 

کارآیی های متنوع و مختلفی اجرا می شوند که به طور خلاصه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

طراحی سایت شرکتی جهت برندینگ و برندسازی،

طراحی وب سایت شرکتی با کاربرد نمایش کاتالوگ آنلاین،

طراحی و پیاده سازی سایت شرکتی با کارایی فروش و عرضه محصولات،

طراحی سایت با کاربرد خدمت رسانی به مشتریان و ارایه سرویس های شبانه روزی،

طراحی سایت شرکتی با نگرش ایجاد وفاداری در مشتریان و ایجاد امکاناتی مانند سیستم های خدمات پس از فروش و پشتیبانی از کالاهای به فروش رسیده،

باشگاه مشتریان و فروش آنلاین و ...

چرا وردپرس را برای طراحی سایت شرکتی انتخاب کنیم ؟

 

بروزرسانی های اخیر وردپرس در راستای افزایش قدرت و عملکرد و پشتیبانی کامل زبان فارسی آن

توانسته است جایگاه بسیار بالاتری نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوی به آن دهد. نکته

بسیار مهم در وردپرس, رایگان بودن آن و تعداد بسیار زیاد پلاگین های آن که می تواند هر امکانی را برای

سایت فراهم سازد. رایگان بودن وردپرس سبب شده است تا هزینه راه اندازی و طراحی سایت شرکتی

به حد قابل توجهی کاسته شود. وردپرس از نظر امنیت و انعطاف پذیری نیز حرف اول را در میان سایرسیستم ها میزند. همین موارد سند محکمی است بر استفاده از وردپرس در طراحی و راه اندازی سایت.

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C/

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lJg1
نظرتان را بنویسید