طراحی سایت شخصی با وردپرس

طراحی سایت شخصی با وردپرس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
3sotweb

 

وردپرس ساده ترین و معروف ترین راه برای ایجاد وب سایت یا وبلاگ شخصی شماست. اولین نسخه از وردپرس در سال 2003 به زبان php نوشته شد. درواقع وردپرس بیش از 40 درصد (بیش از 76 میلیون وب سایت!) از تمام وب سایت های اینترنتی را ایجاد کرده است. بله، از هر چهار وب سایتی که می بینید بیش از یکی به وسیله وردپرس اداره می شود.
به لحاظ کمی فنی تر، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز (CMS) است که تحت لیسانس GPLv2 قرار دارد؛ که این یعنی وردپرس محدود به کپی رایت یا یک نام تجاری نیست و هرکسی می تواند از این برنامه به طور رایگان استفاده کرده و یا آن را تغییر دهد.درواقع منبع باز بودن وردپرس باعث شده است که توسعه دهندگان وردپرس به راحتی بتوانند باگ های امنیتی وردپرس را رفع کنند.
یک سیستم مدیریت محتوا اساسا ابزاری است که مدیریت جنبه های مهم وب سایت مانند محتوا را راحت تر می کند، بدون اینکه نیاز به دانستن چیزی درمورد برنامه نویسی داشته باشید.
نتیجه ی نهایی اینکه وردپرس ساخت یک وب سایت را برای هرکسی، حتی آن هایی که برنامه نویس نیستند امکانپذیر می کند. اما هرچه دانش و مهارت های فنی بیشتری از وردپرس کسب کنید می توانید کارهای بیشتر و بیشتری را با طراحی سایت شخصی با وردپرس  آن انجام دهید.

از وردپرس در چه مواردی می توان استفاده کرد؟

  • پیاده سازی وبلاگ یا سایت های شخصی
  • پیاده سازی فروشگاه های آنلاین
  • راه اندازی سایت های اجتماعی و انجمن ها
  • وردپرس شبکه
  • پیاده سازی وب سایت های خبری-اطلاع رسانی
  • پیاده سازی وب سایت های معرفی مشاغل
  • پیاده سازی وب سایت های عکاسی
  • سایت های دانشگاهی

6 دلیل مهم برای اینکه چرا باید از وردپرس برای وب سایت تان استفاده کنید!

وردپرس رایگان است!

وردپرس یک نرم افزار رایگان است. اینی یعنی شما می توانید آن را به طور رایگان دانلود، نصب و استفاده کنید و آن را طوری تغییر دهید تا نیازهایتان را برآورده کند. می توانید از آن برای طراحی سایت شخصی با وردپرس و هر نوع سایت دیگری استفاده کنید.
با اینکه نرم افزار وردپرس رایگان است اما برای نصب آن نیاز به یک دامنه و وب هاستینگ خواهید داشت.
نام دامنه، آدرس وب سایت شما در اینترنت است. این همان چیزی است که کاربران در قسمت آدرس نویسی مرورگر خود تایپ می کنند تا به وب سایت تان دسترسی پیدا کنند ( برای مثال wpbeginner.com)
وب هاستینگ، خانه ی وب سایت شماست، همان جاییکه تمام فایل های وب سایت تان در آن ذخیره شده است.

 

با تم ها و پلاگین (افزونه) های وردپرس به راحتی می توانید سایت خود را سفارشی طراحی کنید!

بخش عمده ای از مردم که از وردپرس استفاده می کنند یا طراحان وب سایت هستند و یا برنامه نویس. درواقع اکثر مردم بدون داشتن آگاهی قبلی از طراحی وب سایت ها، شروع به استفاده از وردپرس می کنند.
برای افراد غیرفنی زرنگ ، وردپرس بهترین راهکار است چون هزاران قالب رایگان وب سایت در آن وجود دارد که می توانند از بین آن ها انتخاب کنند و ظاهر زیبایی به وب سایت تان بدهید. برای هر نوع وب سایتی که باشد ، حتما تم وردپرس خوبی وجود دارد ( چه وبلاگ باشد یا سایت بیزینس و یا فروشگاه اینترنتی).
تم های وردپرس به راحتی قابل شخصی سازی هستند، چون بسیاری از این تم ها، پنل امکانات خود را دارند که به شما امکان تغییر رنگ ها، آپلود لوگو، تغییر پس زمینه و ایجاد اسلایدرهای زیبا را می دهند و به طور خلاصه می توانید بدون نیاز به هیچگونه کدنویسی ، آن را مطابق نیازهای تان سفارشی کنید.
شما می توانید عملکرد دلخواه خود را نیز با استفاده از پلاگین ها به سایت وردپرس تان اضافه کنید. در وردپرس بیش از 55 هزار پلاگین موجود است. پلاگین های وردپرس مثل برنامه های مخصوص وب سایت تان هستند که می توانید استفاده کنید تا امکانات پیشرفته ای مانند آنالیزها، فرم های تماس ، بخش عضویت و غیره را اضافه کنید.
جدای از افزودن قابلیت های اضافی ، بعضی پلاگین های وردپرس می توانند به شما امکان تبدیل وب سایت تان به یک پلتفرم کاملا جدید را بدهند.
به عنوان مثال افزونه های WooCommerce و EDD دو پلاگین وردپرس هستند که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالای فیزیکی یا فایل های دانلودی استفاده می شوند. همچنین قابلیت تبدیل شدن سایت به یک شبکه اجتماعی با پلاگین قدرتمند BBpress در وردپرس وجود دارد.شما می توانید  طراحی سایت شخصی با وردپرس را انجام دهید .

منبع : سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3/

 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GBr7
نظرتان را بنویسید