تکنیک های سئو خارجی

تکنیک های سئو خارجی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

تکنیک های سئو خارجی در سال 2024 که باید بدانید

اصولا سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت از جنبه های مختلفی مورد توجه قرار می گیرد که در این میان یکی از مهم ترین قسمت های این بهینه سازی مربوط به سئو خارجی است.

بهتر است قبل از بررسی تکنیک های سئو خارجی در سال 2024 یک تعریف رایج و قابل فهم را برای شما عزیزان و علاقه مندان بیان کنیم.

سئو خارجی یا سئو خارج از صفحه چیست؟

به تمام فعالیت هایی که خارج از سایت خود برای افزایش رتبه آن در گوگل انجام می دهید سئو خارجی می گویند. این مدل سئو اساسا به گوگل می گوید که دیگران در مورد سایت شما چه فکر می کنند.

همچنین، از آنجایی که گوگل از لینک ها به عنوان شاخص قدرت و کیفیت استفاده می کند، منطقی است که صفحات با تعداد لینک بالا در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری داشته باشند. این بدان معناست که دریافت لینک از سایت های دیگر بخش مهمی از فرآیند آموزش سئو است.

اکنون وقت آن است که به برخی از آخرین تکنیک های سئو خارج از صفحه در سال 2024 نگاهی بیندازیم.

تکنیک های سئو خارج از سایت در سال 2024 چیست؟

جالب است بدانید که سال ها پیش کسب رتبه بالا برای یک وب سایت بسیار راحت تر و بدون دردسر بود.

در حالی که امروزه افزایش سطح بازدید از وب سایت و کسب رتبه بالا مستلزم استفاده از تکنیک ها و استراتژی های خاصی است که هر از چند گاهی با به روز رسانی الگوریتم های هوشمند گوگل تغییر می کند.

به عنوان مثال، تکنیک هایی که در سال 2024 استفاده می شود با تکنیک های سال های گذشته متفاوت است.

البته در نظر داشته باشید که بررسی سئو سایت باید توسط متخصصان و افراد با تجربه انجام شود. بحث سئو بستگی زیادی به بحث نحوه طراحی سایت شما دارد.

اگر می خواهید طراحی وب سایت اولیه با سئو را یاد بگیرید، می توانید از صفحه وب سایت چیست و چگونه میتوانیم سایت راه اندازی کنیم؟ دیدن کنید.

پس اگر می خواهید بهترین رتبه را داشته باشید و بازدید سایت خود را افزایش دهید، یا تجربه لازم را در این زمینه کسب کنید و یا این کار را به افراد واجد شرایط در این زمینه بسپارید.

1. استفاده از استراتژی های خاص

همانطور که می دانید بک لینک گرفتن یکی از بهترین روش هایی است که برای افزایش رتبه وب سایت استفاده می شود. به یاد داشته باشید که اولین قدم برای خرید بک لینک و افزایش تعداد بک لینک، بهبود شرایط لینک های داخلی است.

برای لینک سازی داخلی بهتر است از استراتژی های لینک دهی قوی استفاده کنید زیرا لینک سازی داخلی شما هر چقدر هم قوی باشد شما را برای لینک سازی خارجی اولیه آماده می کند. بنابراین قبل از شروع اتصال بیرونی، ابتدا اتصال داخلی را بهینه کنید.

2. استفاده از بهترین استراتژی های بک لینک سازی

برای دریافت بک لینک قوی و مرتبط برای سایت، باید از استراتژی های جدید و موثر استفاده کنید. به طور کلی، اگر برنامه یا استراتژی مناسبی در سئو نداشته باشید، به نتایج خوبی نخواهید رسید.

3. تولید محتوای با کیفیت و تخصصی

برخلاف تصور خیلی ها، یکی دیگر از تکنیک های سئو خارجی در سال 2023 تولید و استفاده از محتوای با کیفیت و تخصصی است.

واضح است که محتوا و تولید آن در سئو داخلی نیز بررسی می شود، اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای لینک خارجی وب سایت به محتوای با کیفیت و به روز نیاز دارید.

4. از رسانه های اجتماعی قوی استفاده کنید

در تکنیک های سئو خارجی در سال 2023 توجه زیادی به این روش می شود، زیرا از نظر گوگل استفاده از برنامه های خارجی به طور مستقیم نمی تواند باعث افزایش تعداد کاربران و سایت ها و در نهایت رتبه وب سایت شود، بلکه اثرات غیر مستقیم دارد. تاثیر بسیار مهمی بر بهینه سازی خارجی دارد.

به عنوان مثال ایجاد محتوای خاص و توزیع آن در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و …. می تواند لینک های خارجی ارزشمندی را به سایت شما بیاورد.

5. ارتباط با اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها افرادی هستند که صفحات آنها را افراد زیادی در شبکه های اجتماعی مورد اعتماد دنبال می کنند. شما می توانید با استفاده از روش و تاثیرگذاری اینفلوئنسر مارکتینگ، برند خود را برای عموم بیشتر بشناسید.

برای انجام این تکنیک، باید سه مرحله شناسایی اینفلوئنسر، ارتباط با آنها و متقاعد کردن آنها برای حضور در محتوای شما را انجام دهید.

6. ایجاد کمپین تبلیغاتی

راه اندازی کمپین تبلیغاتی یکی دیگر از تکنیک های سئو خارجی در سال 2024 است که می تواند تاثیر زیادی بر برند شما داشته باشد. پس سعی کنید در مناسبت های مختلف کمپین اصولی راه اندازی کنید و با ارائه پیشنهادات و تخفیف های جذاب برای همیشه در ذهن مصرف کنندگان بمانید.

7. از وبلاگ نویسی مهمان برای بهبود سئو خارجی استفاده کنید

نوع تفکر خود را تعریف و شناسایی کنید

استفاده از پست ها و محتوای معتبر و با کیفیت مرتبط با صنعت شما.

وبلاگ نویسان مرتبط در صنعت خود را شناسایی کنید.

برای تبادل لینک با وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید.

8. کمک گرفتن از ویدیوهای جالب و مرتبط

امروزه ویدئوها به عنوان جذاب ترین و محبوب ترین محتوای تولید شده و مورد استفاده در وب سایت ها و برنامه های اجتماعی شناخته می شوند. این در حالی است که یوتیوب به عنوان یک شبکه اجتماعی قابل اعتماد روزانه حدود 30 میلیون بازدید در سراسر جهان دارد.

بنابراین برای استفاده حداکثری از فرصت، محتوای ویدیویی با کیفیت بالا ایجاد کنید و از بک لینک استفاده کنید.

9. استفاده از روش مانیتورینگ بک لینک

تحقیق در مورد تعداد دقیق بک لینک ها و زمان بندی هر پست در یک دوره زمانی می تواند تاثیر زیادی بر سئو خارجی اولیه وب سایت داشته باشد.

می توان از ابزارهای دقیق و به روز برای تأیید ویژگی های مشخص شده استفاده کرد. با استفاده از این ابزارها مدیر وب سایت می تواند تمامی بک لینک های دریافتی از وب سایت خود را به نحو بهتری بررسی و کیفیت آنها را مشخص کند.

نتیجه

توجه داشته باشید که سئو خارجی به اندازه سئو داخلی مهم است و باید به آن پرداخت. بنابراین اگر می خواهید سایت و کسب و کار اینترنتی شما در یک دوره زمانی پیشرفت کند، باید اصول اولیه را انجام دهید.

منبع: تکنیک های سئو خارجی

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KWW8
نظرتان را بنویسید