فروش محصولات هنری در سایت و اینستاگرام

فروش محصولات هنری در سایت و اینستاگرام
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

اگر پای در دل یک هنرمند نشسته باشید، احتمالاً متوجه وضعیت نابسامان برخی از آنها خواهید شد. آنها با عشق آثار هنری خلق می کنند اما گاهی مورد استقبال جامعه قرار نمی گیرند.

این موضوع هم از نظر روحی و هم مادی برای این افراد مشکل ایجاد می کند! حتی اتفاق می افتد که برخی از آنها پس از مدتی به چیزهای دیگر روی می آورند. البته این مشکل در کشورهای دیگر هم وجود دارد.

ما قبول داریم که افراد جامعه گاهی نسبت به هنرمندان کم لطفی می کنند. اما این عزیزان قطعا بی عیب و نقص نیستند. چرا؟

زیرا نمی دانند چگونه محصولات و خدمات خود را بفروشند و خود را معرفی کنند. آنها ذوق هنری دارند اما مهارت آموزش فروش ندارند.

اکنون می خواهم به شما یاد بدهم که چگونه این کار را انجام دهید. از کاری که انجام می دهید لذت ببرید و منبع درآمدی برای خود داشته باشید.

پس از ذکر برخی از آثار هنری که در خانه درآمدزایی می کنند، به سراغ بهترین راه های فروش آن ها می روم. اگر تا پایان مقاله همراه من باشید، نکات جالب و کاربردی زیادی را یاد خواهید گرفت.

آثار هنری درآمدزایی در خانه و فروش انواع محصولات و خدمات هنری در اینترنت

در مقاله ایده های کسب درآمد از اینترنت با سرمایه اندک به صورت ایده ای اجرای آثار هنری بیان شده است. خدمات و محصولات هنری هیچ محدودیتی ندارند. ایده های بی پایانی برای صنایع دستی سودآور در خانه وجود دارد:

  • شاید به طراحی رنگ روغن یا سیاه قلم علاقه مند باشید.
  • یا سرامیک و مجسمه سازی حال شما را خوب می کند.
  • یا از نشستن با پا روی فرش و قالی بافی لذت می برید؟
  • یا شاید در خانه مشغول ساخت محصولات دست ساز تزئینی مانند گردنبند یا گلدوزی هستید (شما آثار هنری دست ساز می فروشید).
  • یا استعداد زیادی در طراحی چهره یا منظره دارید.
  • یا دوست دارید شمع درست کنید؟

یا حتی علاقه شدیدی به آموزش هنر خود به دیگران داشته باشید. برای مثال، ممکن است بخواهید به عنوان یک مربی متخصص طراحی معرفی شوید یا ابزاری را آموزش دهید.

فروش آنلاین هنر، درآمدزایی در خانه

خوب، ممکن است بپرسید چگونه آثار هنری خود را بفروشیم؟ آیا می توانیم محصولات خود را بدون کارگاه و فروشگاه بفروشیم؟

تا چند سال پیش پاسخ این سوال منفی بود و بدون سرمایه به سختی می توانستید موفق شوید. اما در حال حاضر دسترسی به اینترنت شرایط را تغییر داده است و شما می توانید با حداقل سرمایه یا بدون سرمایه درآمد کسب کنید.

حتی می توانید این کار را در خانه و بدون رفتن به فروشگاه انجام دهید. اجازه بدهید به شما بگویم که چگونه.

استفاده از “وب سایت” و “اینستاگرام” معروف ترین راه برای کسب درآمد از محصولات و خدمات هنری است، در این مقاله در مورد هر دو روش صحبت می کنم و مزایا و معایب آنها را بیان می کنم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب تر است.

فروش آثار هنری در اینستاگرام

آیا فکر می کردید روزی بدون سرمایه می توانید برای محصولات خود ویترینی داشته باشید یا بدون مدرسه میزبان دانش آموزان باشید؟! اینستاگرام به کمک محصولات و خدمات هنری این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون سرمایه درآمد خوبی داشته باشید.

مزیت بزرگ فروش در اینستاگرام، مخاطبان زیاد و بازار هدف شماست. زیرا محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است. اگر کمی با آن کار کرده باشید، حتما صفحات فروش زیادی را دیده اید. ممکن است از آنها خرید کرده باشید.

به عنوان مثال، صفحاتی که آثار هنری دست ساز را می فروشند. صنایع دستی از یک شهر خاص تولید و ارسال می شود. یا هنرهایی مانند طراحی لباس یا طراحی گرافیک را آموزش می دهند. همه اینها نمونه هایی از کسب و کار اینستاگرام هستند.

اگر مخاطب شما خانم ها هستند، راحت تر می توانید در این شبکه جایی برای خود پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر طراح لباس هستید و قصد آموزش و فروش لباس های سفارشی خود را دارید، اینستاگرام بستر مناسبی برای کار شما است.

البته، در حالی که شما در حال سپری کردن زمان در کار خود هستید، باید بخشی از آن را نیز در اینستاگرام صرف کنید. این بدان معناست که شما باید مهارت فروش در اینستاگرام را داشته باشید.

  1. ارسال مطالب مرتبط. که شامل متن، تصاویر و محتوای ویدئویی جذاب می باشد. زیرا تصویر به تنهایی برای شما مخاطب نمی آورد. شما باید اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.
  2. جذب فالوورهای هدفمند. دنبال کننده ای که پیش بینی می کنید احتمال بیشتری دارد که محصول یا خدمات شما را بخرد. داشتن فالوور زیاد خوب است. اما این به تنهایی کافی نیست و شما زیاد نمی فروشید.
  3. استفاده از هشتگ های مناسب. به چند هشتگ خاص که تقاضای زیادی دارند و مربوط به محصول یا خدمات شما هستند فکر کنید و از آنها در پست های خود استفاده کنید.
  4. اجرا توسط مخاطب; آنقدر خوب باش که دیگران تو را معرفی کنند. البته، شما می توانید با انجام کارهای دیگری مانند پست های چالشی یا مسابقه به این هدف برسید.
  5. حضور دائمی; برای ماندن در حافظه مخاطبان و تاثیرگذار بودن باید همیشه فعالیتی منظم و برنامه ریزی شده داشته باشید. نه تصادفی و موقت.
فروش محصولات هنری در سایت و اینستاگرام

اینستاگرام با تمام مزایایی که برای فروش محصولات هنری دارد، معایبی نیز دارد که باید از آنها آگاه باشید:

  • معمولا جلب اعتماد کاربران اینستاگرام زمان بر است و ممکن است آسان نباشد.
  • فرآیند سفارش و پرداخت در اینستاگرام خودکار نیست و باید به صورت دستی این کار را انجام دهید.
  • امکان فیلتر شدن این شبکه محبوب همیشه وجود دارد و در کشور ما بعید نیست!

اما نگران نباشید؛ راه دیگری برای فروش محصولات هنری وجود دارد که این معایب را ندارد. چه روشی

فروش محصولات هنری از طریق طراحی سایت هنری

بعید می دانم شاهد کسب و کار بزرگ و فروشگاه اینترنتی باشیم که تمام فعالیت های خود را محدود به شبکه های اجتماعی کرده باشد.

افرادی که به دنبال سود و فروش بالای محصولات خود هستند همیشه طراحی سایت اختصاصی را انتخاب می کنند. به شما هم پیشنهاد می کنم به قسمت طراحی سایت هنری و آموزش فروش آثار هنری مراجعه کنید.

به دلایلی:

1. خودکار کردن فرآیند ثبت سفارش و پرداخت: دیگر نیازی به پیگیری سفارشات به صورت دستی ندارید. سیستم خودکار سایت این کار را حتی در هنگام خواب انجام می دهد.

2. اعتمادسازی آسانتر: با داشتن وب سایت اعتماد بیشتری به مخاطبان خود می دهید. علاوه بر این، برای طراحی سایت فروشگاهی خود، می توانید یک نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کنید که تضمین می کند مخاطب از شما خرید کند.

3. قدرت مانور بالا و امکانات بیشتر: در شبکه های اجتماعی نمی توانید محصولات خود را دسته بندی کنید، موجودی و قیمت آنها را به روز کنید، از قدرت موتورهای جستجو (برای سئو و خدمات سئو) استفاده کنید و … در حالی که در وب سایت می توانید نرخ رشد خود را با همه این فعالیت ها انجام دهید.

4. محافظت در برابر فیلتر: اگر می خواهید یک فروشگاه یا یک تجارت دائمی داشته باشید که خطری مانند فیلترینگ آن را تهدید نمی کند، باید پلتفرمی غیر از اینستاگرام داشته باشید. مانند طراحی سایت.

5. جذب مخاطب هدف: در اینستاگرام عمدتاً به دنبال مخاطب هستید. زمانی که شما در سایت هستید، مخاطب یا مشتری به دنبال شماست.

چگونه؟ از طریق موتورهای جستجو به عنوان مثال مخاطب برای خرید بک لینک یا برای آموزش سئو در گوگل جستجو می کند، اگر سایت شما سئو خوبی داشته باشد این مخاطب به شما می رسد.

طراحی سایت هنری برای فروش محصولات هنری نه تنها برای فروش محصولات هنری، بلکه اگر هدف شما آموزش یا برندسازی باشد، گزینه بسیار مناسبی است.

به عنوان مثال، استادی که قصد دارد یک دوره آنلاین یا ویدیویی برگزار کند، نمی تواند این کار را با اینستاگرام انجام دهد. در حالی که دستش در سایت باز است.

اگر انتخاب نهایی شما برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هنر، طراحی سایت فروشگاهی است، باید چندین تصمیم بگیرید:

  • آموزش برنامه نویسی (بین 4 تا 6 ماه و حدود 8 تا چند میلیون تومان)
  • آموزش کار با وردپرس (2 تا 3 ماه زمان و هزینه 5 تا 10 میلیون تومان)
  • همکاری با یک شرکت طراحی سایت (10 تا 15 روز و قیمت 10 تا 20 میلیون تومان)

اگر می خواهید وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را با نام دامنه خاص و البته ظاهری کاملا حرفه ای در مدت زمان کوتاهی تحویل دهید، طراحی سایت تیم محمد جانبلاغی انتخاب مناسبی برای شماست.

شاید بهتر باشد از نمونه های سایت های طراحی سایت محمد جانبلاغی و کیفیت آنها در این صفحه طراحی سایت هنری دیدن کنید تا به نتیجه نهایی دست پیدا کنید.

البته این را هم اضافه کنم که مدیریت وب سایت کار حرفه ای تری است و از برخی جهات به زمان بیشتری نیاز دارد. اما در نهایت ارزشش را دارد.

بالاخره سایت یا اینستاگرام؟! تکلیف چیست؟

این سوال همیشه برای افراد مطرح می شود که کدام طراحی سایت یا اینستاگرام برای کسب و کار یا محصول ما بهتر است.

سعی کردم مزایا و معایب هر کدام را به تفصیل توضیح دهم تا در نهایت بتوانید خودتان انتخاب کنید. اما به نظر من بهترین وضعیت این است که هر دو را با هم داشته باشیم. به طوری که نتایج چند برابر می شود و چیزی کم نمی شود.

پرفروش ترین آثار هنری را در اینترنت ارائه دهید

مهم نیست چه هنری دارید، چه محصولی می سازید یا خلق می کنید، اگر بلد باشید چگونه بفروشید، می توانید مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه خود را پیدا کنید.

اگر سری به فروشگاه های شهرکتاب بزنید حتما محصولات دست ساز و هنری زیادی را خواهید دید که ساخت آن ها چندان پیچیده نیست. پس چرا خودتان این کار را نمی کنید؟

در پایان باید به این نکته اشاره کنم که راه اندازی یک فروشگاه جدید سرآغاز موفقیت شماست. نگران نباشید، ما به شما خواهیم گفت که چگونه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. سپس ما به شما کمک می کنیم بهتر بفروشید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

چه نوع محصول یا خدماتی را ارائه می دهید؟! اگر ما را از کسب و کار خود مطلع سازید تا بتوانیم هر تجربه ای را در اختیار شما قرار دهیم، خوشحال می شویم.

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی یا طراحی سایت با کارشناسان تیم طراحی سایت محمد جانبلاغی تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنیم.

منبع: فروش محصولات هنری در سایت و اینستاگرام

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Q3oZ
نظرتان را بنویسید