قیمت و خرید کابل کولری

قیمت و خرید کابل کولری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
vahid kamali

بدون شک یکی از مهمترین پارامترها در هنگام خرید کابل کولری و هر تجهیزات دیگری، قیمت آن است. قیمت کابل‌های کولر به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که جنس کابل و افشان یا مفتولی بودن آن، نوع کولر و گازی یا آبی بودن آن، کیفیت کابل کولر از جمله‌ی مهمترین آن‌ها هستند. در نتیجه برای ارائه قیمت روز کابل کولری باید تمامی این عوامل را مد نظر قرار داد.

انواع کابل کولری

اما در خصوص مهمترین انواع کابل کولری لازم به ذکر است که کابل‌‌های کولر، دارای انواع مختلفی هستند که هر یک به دلایل و کارایی خاص خود مورد استفاده قرار می‌گیرند. از نظر جنس کابل‌های کولری را می‌توان به دو نوع کابل کولری مفتولی و کابل افشان تقسیم بندی کرد.

۱. کابل کولری مفتولی

همچنین از نظر نوع عملکرد این کابل‌ها به دو دسته کابل‌های مخصوص کولر آبی، کابل‌های مخصوص کولر گازی تقسیم بندی می‌شوند.همچنین، جنس هادی این کابل‌ها از نوع مس خالص مفتولی است و جنس عایق آن‌ها از PVC/C و جنس فیلر آن‌ها از PVC تولید می‌شود. در کابل‌های کولری روکش از PVC تولید شده و جنس غلاف آن از PVC/ST4 است.

رنگ غلاف کابل کولری مفتولی سفید و یا مشکی بوده و کابل‌های مفتولی را می‌توان در شرایط مختلفی مثل دیوار آجری یا بتونی، زیر یا روی گچ، درون لوله یا درون داکت و در محیط های خشک و مرطوب نصب کرد.

۲. کابل کولری افشان

یکی دیگر از پرکاربردترین انواع کابل‌های کولری که می‌توانند در شرایط خاص عملکرد خوبی داشته باشند، کابل کولری افشان هستند. این محصولات از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند و از دو یا چند رشته سیم افشان که هادی آن‌ها از جنس فلز مس است، تولید شده‌اند.

این تجهیزات نسبت به نوع مفتولی، مقاومت کمتری دارند. با این وجود، این دسته از کابل‌های کولری به دلیل قیمت مناسب‌تر، می‌توانند یک گزینه‌ی محبوب باشند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y4gW
نظرتان را بنویسید