زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری

زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال 1399 بوده و قصد اخذ پروانه وکالت را دارند ، باید در مهلت تعیین شده برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند . معمولا ثبت نام آزمون وکالت دادگستری هر ساله در بازه زمانی مهر ماه انجام می شود .

آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی و وکالت کانون وکلای دادگستری ، هر ساله به منظور جذب علاقه مندان به فعالیت در این حیطه برگزار می شود . داوطلبانی که واجد شرایط ورود به حیطه وکالت هستند می توانند با شرکت در این آزمون و طی کردن مراحل مشخص ، پروانه وکالت خود را دریافت کنند . این آزمون زیر نظر کانون وکلای دادگستری انجام می شود اما مجری ثبت نام و برگزاری این آزمون سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد .

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 را دارند باید پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش ، در تاریخ مشخصی که از سوی این سازمان تعیین شده فرآیند نام نویسی و بارگذاری مدارک را تکمیل کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند . با توجه به اهمیت اطلاع از مهلت ثبت نام این آزمون ، در ادامه این مقاله زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ارائه شده است .


زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99
همانطور که پیش از این اشاره شده است مجری برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد . این سازمان با انجام هماهنگی های لازم با کانون وکلای دادگستری ، جزئیات برگزاری آزمون وکالت هر سال را تعیین کرده و به داوطلبان ابلاغ می کند .



 ثبت نام آزمون وکالت دادگستری در طی سال های اخیر روند تقریبا مشخصی داشته و ثبت نام در بازه های زمانی مشابهی انجام شده است . سال گذشته ثبت نام آزمون کارآموزی و وکالت کانون وکلای دادگستری از 7 مهر ماه آغاز شده و تا اواخر مهر ماه ادامه داشته است .



 بدلیل عدم انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی و وکالت کانون وکلای دادگستری ​سال 99 ، با استناد به موارد بالا پیش بینی می شود که ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 نیز در بازه زمانی مهر ماه انجام خواهد شد .



ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، احتمالا نیمه اول مهر ماه انجام خواهد شد



خاطر نشان می شود به محض اعلام تاریخ دقیق ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 و یا تمدید مهلت ثبت نام ، این مقاله بروزرسانی شده و هم چنین در کانال تلگرام آزمون های استخدامی سامانه هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .




اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 99 ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

 هم چنین به داوطلبان توصیه می شود علاوه بر آزمون وکالت دادگستری 99 ، در زمان تعیین شده برای آزمون وکالت قوه قضاییه نیز ثبت نام کنند .


سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون وکالت دادگستری چه زمانی انجام می شود ؟
ثبت نام این آزمون معمولا هر ساله در بازه زمانی مهر انجام شده است که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری از چه طریقی اعلام می شود ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده زمان ثبت نام این آزمون از طریق سازمان سنجش تعیین می شود .

3- ایا زمان ثبت نام آزمون وکالت دادگستری تمدید می شود ؟
معمولا هر ساله ثبت نام این آزمون به مدت چند روز تمدید شده که در صورت تمدید شدن ثبت نام امسال در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

منبع : زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/o4NY
نظرتان را بنویسید