سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از به پایان رسیدن فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، نتیجه نهایی که نشان دهنده وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان است در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود . بنابراین متقاضیان انتخاب رشته این دانشگاه می بایست برای اطلاع از نتایج نهایی خود به سایت azmoon.org مراجعه نمایند .

با توجه به ادغام ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد در این آزمون حضور داشتند . انتخاب رشته کنکور سراسری 99 و انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 به صورت مستقل از یکدیگر برگزار شد .

داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 اقدام به ثبت کد رشته محل های مورد نظر خود نموده اند اکنون منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته خود هستند . اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد  احتمالا در اواخر شهریور ماه اعلام می شود .

داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه ازاد برای دیدن نتایج انتخاب رشته خود باید وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس سایت azmoon.org شوند و بر روی لینک مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد کلیک کنند . 

راهنمای ورود به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
داوطلبان برای ورود به سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مرحله اول می بایست آدرس azmoon.org را در مرورگر خود جستجو کنند . 



 در این صفحه بر روی آدرس azmoon.iau.ac.ir کلیک کنید یا منتظر بمانید بعد از گذشت 9 ثانیه به صفحه اصلی هدایت شوید :



 بعد از ورود به صفحه اصلی روی لینک اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون سراسری سال 99 کلیک کنید .



 در صفحه ای که باز می شود کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی را وارد کنید تا نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برایتان نمایش داده می شود .



در نظر داشته باشید راهنمای تصویری مذکور مربوط به سال 98 است به محض انتشار نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، در صورت تغییرات مقاله به روز رسانی می شود .








داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانند برای اطلاع از زمان دقیق قرار گرفتن نتایج بر روی سایت دانشگاه آزاد عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا ، صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا شوید . همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا مشورت کنید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .



سوالات متداول

1- نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود ؟
بر اساس تجربیات سال گذشته احتمالا نتایج انتخاب رشته این دانشگاه هفته سوم شهریور ماه منتشر شود که به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد  .

2- برای دیدن نتایج دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد  ملی مورد نیاز است .

3- نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد در چه سایتی منتشر می شود ؟
در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود که جزئیات بیشتر در مقاله ارائه شده است .

منبع : سایت اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6JJ7
نظرتان را بنویسید