پارافریز مقاله چگونه انجام می شود؟

پارافریز مقاله چگونه انجام می شود؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

کلمه پارافریز انگلیسی paraphrase در فارسی به معنی بازنویسی ، اختصار ، نقل قول غیر مستقیم ، نوشتن مشابه ، سایه زنی ، نقل موضوعی و غیره است. از کلمات هم معنی و هم خانواده.

کلمه paraphrase یا paraphrase ، که در فارسی به عنوان بازنویسی ، خلاصه ، نقل قول غیرمستقیم ، نوشتن مشابه ، سایه زنی ، استناد به محتوا و ... از آن یاد می شود ، به معنای حفظ معنا و مفهوم جمله اما تغییر ساختار و معنای کلمات است. استفاده از کلمات هم معنی و هم خانواده.

اصطلاحات بیشتر در انگلیسی و ترجمه ها استفاده می شود. Paraphrase، پارافریز مقاله یک فعل است که به معنی بازنویسی یک عبارت یا جمله است. جمله ترجمه شده باید معنای جمله اول را داشته باشد اما با واژه و ساختار متفاوت باشد.

در زبان فارسی ، کسانی که دستی در نوشتن و نوشتن دارند از این ترفند بسیار استفاده کرده اند. وقتی از خواندن متن یا کتاب شخص دیگری فکر یا ایده ای به ذهن ما خطور می کند ، یا قصد استفاده از مطالب موجود در آن متن را داریم ، یا قصد داریم از اشیاء ارائه شده در متن در نوشتن خود استفاده کنیم اما ما نمی خواهیم همه این مطالب را بنویسیم و کپی کنیم یا به عبارتی محتوای دیگران را سرقت کنیم که در دنیای نویسندگی و ادبیات بسیار ناپسند است و به آن سرقت علمی می گویند. به غیر از ادبیات ، این اثر در سایر علوم و در زمینه علم و فناوری ، به ویژه در نگارش مقالات علمی ، سرقت علمی محسوب می شود. وجود اشیاء کپی شده از نوشته های دیگران در نوشته های علمی وی علمی و سرقت علمی تلقی می شود و منجر به جنایات خاصی می شود. بنابراین ، پارافریشن را می توان راه حلی برای جلوگیری از سرقت ادبی دانست.

نظرتان را بنویسید