مشاوره مقاله نویسی

مشاوره مقاله نویسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
هانیه شیخ

آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سراسری و نیز آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان اصلی‌ترین آزمون‌های جذب دانشجو در مقطع دکتری، دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه را شامل می‌شوند.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

 

آزمون کتبی که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، شامل دروس عمومی ( زبان عمومی دکتری و استعداد تحصیلی ) و نیز دروس اختصاصی مختص هر رشته است.

بخش دیگری که تأثیر مهمی در پذیرش داوطلبان دکتری دارد، نمره مصاحبه است که خود شامل ارزیابی اساتید از داوطلب در جلسه مصاحبه و نیز بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی شرکت‌کنندگان می‌باشد.

داوطلبان عزیز می‌توانند برای اطلاع از نحوه ارزیابی و آماده‌سازی خود برای مصاحبه به نحوه کسب آمادگی برای مصاحبه دکتری و نیز تجربیات داوطلبان از جلسه مصاحبه دکتری مراجعه  فرمایند. در این صفحه به ارائه اطلاعاتی درخصوص نحوه پربار کردن سوابق پژوهشی و رزومه تحقیقاتی در مصاحبه دکتری پرداخته شده است و به مشاوره مقاله نویسی و پاسخ به سؤالات داوطلبان در زمینه نحوه ارائه مقالات و مطالب مربوطپرداخته خواهد شد.
 

سوابق پژوهشی داوطلبان معمولاً شامل تألیف و ترجمه کتاب، تألیف و ترجمه مقاله و ثبت اختراع  و نیز کسب مقام در جشنواره‌های علمی نظیر جشنواره خوارزمی و جشنواره فارابی است. برای اطلاع از نحوه امتیازدهی مصاحبه دکتری به این صفحه مراجعه نمایید.

نمره مقاله در مصاحبه دکتری

بر اساس آخرین جدول امتیازدهی مصاحبه دکتری، داشتن مقاله می‌تواند تا 32 امتیاز در مصاحبه دکتری (حدود یک سوم نمره مصاحبه) داشته باشد. این مقالات می‌تواند شامل مقالات علمی-پژوهشی، ISI، علمی-ترویجی و نیز مقالات کنفرانسی باشد.

انواع مقاله و نحوه پذیرش برای مصاحبه دکتری

مقالات نگارش‌یافته را می‌توان به همایش‌های داخلی و یا خارجی ارسال نمود (فهرست همایش‌ها از سایت‌هایی مشابه سایت سیویلیکا قابل مشاهده است). همچنین امکان چاپ مقالات در نشریات علمی وجود دارد. وزارت علوم فهرست نشریات معتبر داخلی را اعلام کرده است. نکات مهم در خصوص مقاله نویسی، تفاوت های مقالات علمی ترویجی و علمی پژوهشی، نحوه تنظیم فهرست منابع مقالات علمی و معرفی اجمالی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC  نیز در صفحات مربوطه ارائه شده است.

همچنین دسته مهمی از نشریات علمی پژوهشی خارج از کشور نشریاتی است که تحت عنوان مقالات ISI شناخته می‌شوند.  فهرست مجلات معتبر خارجی وزارت علوم نیز از طریق سایت وزارت علوم قابل مشاهده است. اطلاع از نکات مقاله نویسی ISI و نحوه ارسال و گرفتن پذیرش مقالات ISI نیز جهت پذیرش مقاله در مجلات ISI اهمیت بالایی دارد.

مشاوره مقاله نویسی رایگان

داوطلبان گرامی می‌توانند بعد از مطالعه لینک‌های مربوطه در صورت وجود ابهام و یا مسأله‌ای خاص، پرسش‌های خود را در این صفحه مطرح فرمایند.

با توجه به ماهیت مطالب این صفحه و لزوم پاسخگویی دقیق و صحیح و مشاوره مقاله نویسی به مخاطبین، امکان دارد پاسخ برخی سؤالات با اندکی تأخیر ارائه شود. پیشاپیش از صبر شما سپاسگزاریم.

گفتنی است با توجه به اهمیت نگارش مقاله‌ نویسی، وب سایت پی اچ دی تست، به صورت ماهانه اقدام به برگزاری کلاس مقاله نویسی علمی می‌نماید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qO6r
نظرتان را بنویسید