انواع زنان روسپی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1
روسپی به معنای زن فاحشه و بدکاره و مخفف روسپید و به زنان هرزه و روسیاه به عنوان تمسخر و طعنه گفته می شود ، به عبارت دیگر روسپيگری یعنی تن دادن یا برقراری رابطه جنسی در ازای دريافت پول است ، یا روسپیگری تامین نیازهای جنسی در برابر پول تعریف می کنند . روسپیگیری یکی از آسیب های اجتماعی مانند طلاق ، اعتیاد به مواد مخدر ، خودکشی ، بیکاری ، گدایی و ... است . روسپی ممکن است مرد یا زن باشد ولی معمولاً این عمل را به زنان نسبت می دهند برخی اوقات مردان نیز برای مرد دیگری در نقش روسپی ظاهر می شوند که به آن ها فحشای مردانه می گویند البته در ایران این پدیده مشهود نیست . هم چنین انواع زنان روسپی دیده می شود . در میان زنان روسپیان معمولاً مشکلاتی مانند اعتیاد به مواد مخدر ، اختلالات شخصیت ، بیماری های جنسی و ... دیده می شود .  در این مقاله به بررسی انواع زنان روسپی می پردازیم .





” روسپی ممکن است مرد یا زن باشد . “



انواع زنان روسپی
انواع زنان تن فروش به 5 طبقه تقسیم می شود :

طبقه 1: دختران تلفنی
طبقه 2: دختران در خانه
طبقه 3: زنان خیابانی
طبقه 4: زنان روسپی خانه دار
طبقه 5 : زنان خیابانی معتاد
در ادامه در مورد انواع کارگر جنسی بودن در زنان به صورت کامل تری توضیح داده می شود .














دختران تلفنی
دختران تلفنی جزو طبقه بالای اجتماعی و شغلی محسوب می شوند و از طریق تلفن در آپارتمان خصوصیشان کار می کنند . آن ها ممکن است واسطه داشته باشند یا مستقیماً با مشتری در ارتباط باشند . این زنان نسبت به بقیه طبقات حق انتخاب بیشتری دارند . بیشتر از 50 درصد دختران تلفنی شغل دیگری هم دارند و تحصیلات متوسطه را به پایان رسانده اند .



دختران در خانه
زنان و دختران که در خانه روسپیگری می کنند جزو طبقه متوسط شغلی هستند . این افراد روابط محدودی با دیگر زنان دارد و کمتر از زنان دسته اول در مورد شریک جنسی خود قدرت انتخاب دارند . این دختران شغل ندارند و تصمیم به ازدواج و تشکیل خانواده دارند و تحصیلات کمتری نسبت به دسته اول دارند .



زنان خیابانی
زنان خیابانی در طبقه شغلی پایین تری از متوسط قرار دارند ، این زنان یا خیلی جوان هستند یا برعکس مسن هستند . 75 درصد این زنان از طریق واسطه ها اقدام به فحشا و تن فروشی می کنند و رابطه دوستانه ای با سایر زنان ویژه دارند .



زنان روسپی خانه دار
زنان خانه داری که گاهی فحشا می کنند و گروه کوچکی از زنان روسپی هستند که خیلی شبیه زنان خیابانی هستند . رابطه دوستانه خیلی کمی با دیگر زنان تن فروش دارد و برعکس زنان طبقات دیگر همیشه اقدام به روسپیگری نمی کنند . این زنان معمولاً برای تامین درآمد خانواده این عمل را انجام می دهند و برخی از آن ها می گویند همسرشان اطلاع دارد و آن را قبول کرده است .



زنان خیابانی معتاد
زنان معتاد خیابانی پایین ترین طبقه شغلی را در میان روسپیان دارد ، این زنان مانند طبقه سوم کار می کنند و در مقایسه با دیگر طبقه ها وضعیت مالی خیلی بدی دارند . زنان معتاد خیابانی بیشتر برای دستیابی به مواد مخدر روسپیگری می کنند .

 برای اطلاعات بیشتر در مورد موضوع روسپیگری ، مسائل و مشکلات بعد از آن مانند بیماری های جسمی و روانی در  کانال تلگرام روان شناسی اجتماعی متعلق به سایت مشاوره خانواده فیلیا عضو شوید . یا اگر در دیگر زمینه های روانشناسی مانند ازدواج ، طلاق ، ازدواج مجدد ، رابطه عاطفی با جنس مخالف ، تربیت فرزندان ، اعتیاد ، مشکلات روحی مانند اضطراب ، افسردگی ، وسواس ، مشکلات شخصیت ، اسکیزوفرنی ، مشکلات جنسی و ... سوال دارید با مشاوره تلفنی روانشناسی فیلیا تماس بگیرید تا از کمک مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی فیلیا استفاده کنید .



منبع :
آسیب های اجتماعی ،  با تاکید بر تئوری های زیربنایی و راهکارهای مقابله ای ، دکتر شعاع کاظمی ، و جاوید















سوالات متداول


1- انواع زنان روسپی چیست؟
انواع زنان تن فروش به 5 طبقه تقسیم می شوند مثل زنان تلفتی که در متن مقاله توضیحات آن ها ارائه شده است.




2- دختران تلفنی چه کسانی هستند؟
دختران تلفنی جزو طبقه بالای اجتماعی و شغلی محسوب می شوند و از طریق تلفن در آپارتمان خصوصیشان کار می کنند که در متن مقاله توضیحاتی آمده است.




3- زنان روسپی خانه دار چیست؟
زنان خانه داری که گاهی فحشا می کنند و گروه کوچکی از زنان روسپی هستند که خیلی شبیه زنان خیابانی هستند که در متن مقاله توضیح داده شده است.

منبع : انواع زنان روسپی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/x0oJ
نظرتان را بنویسید