سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام ilam.natije.ir

سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام ilam.natije.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سامانه ثبت نام استانی انجام شده و برای هر استان متفاوت می باشد . متقاضیان آزمون مدارس نمونه دولتی استان ایلام 99 - 1400 می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی ایلام به آدرس ilam.natije.ir اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام خود در بازه زمانی 17 الی 27 خرداد ماه نمایند .





مدارس نمونه دولتی استان ایلام هر ساله به منظور پذیرش دانش آموز در مقطع تحصیلی دهم اقدام به برگزاری آزمون ورودی به صورت هماهنگ می نمایند . روند ثبت نام و برگزاری آزمون نمونه دولتی استان ایلام 99 - 1400 نسبت به سال تحصیلی گذشته دچار تغییرات زیادی شده است ، به عنوان مثال در سال تحصیلی گذشته آزمون ورودی نمونه دولتی و آزمون تیزهوشان با یک دیگر ادغام شده و به همین دلیل ثبت نام هر دو آزمون نیز در سامانه مرکز استعداد های درخشان انجام شد .

امسال اما با اعلام وزارت آموزش و پرورش ، آزمون نمونه دولتی به صورت جداگانه برگزار خواهد شد و ثبت نام نیز از طریق سامانه ثبت نام استانی صورت می گیرد که در خصوص استان ایلام ، سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی به آدرس ilam.natije.ir در نظر گرفته شده است که تمامی مدارس نمونه دولتی ایلام در شهرهای مختلف اعم از شهر ایلام ،  ، مهران و غیره را پوشش می دهد 

داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی ایلام می بایست در بازه زمانی مشخص به سامانه نمونه دولتی ایلام به نشانی ilam.natije.ir مراجعه نمایند که در ادامه می توانید زمان و نحوه ثبت نام در این سایت را مشاهده نمایید .



سایت سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400


ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 با توجه به شیوع ویروس کرونا ، از 17 الی 27 خرداد ماه خواهد بود که داوطلبان می بایست در این بازه زمانی به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایلام به نشانی ilam.natije.ir مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.





*** ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 از تاریخ 17 خرداد ماه 99 آغاز شده و تا پایان روز 27 خرداد ماه ادامه خواهد داشت . ***



با آغاز شدن زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام 99 - 1400، امکان ثبت نام نیز در سامانه ثبت نام نمونه دولتی ایلام به نشانی ilam.natije.ir فعال خواهد شد و داوطلبان می توانند ثبت نام خود را در بازه زمانی مذکور انجام دهند که در ادامه به راهنمای تصویری ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 پرداخته ایم .



 ابتدا مرورگر کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود را باز کنید و آدرس ilam.natije.ir را در نوار آدرس وارد کنید .

اولین گزینه نتایج جستجو را انتخاب کنید تا وارد سامانه ثبت نام شوید .

 در صفحه ای که مشاهده می نمایید ، اطلاعات خود را وارد کرده و وارد سامانه ثبت نام شوید .



***برای ورود به سایت ثبت نام ایلام کلیک کنید ***



نحوه ثبت نام در سایت نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 به صورت اینترنتی انجام می شود که در مقاله زیر می توانید نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی را مطالعه نمایید .



در ادامه بخوانید: ثبت نام مدارس نمونه دولتی










سایت سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400
سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 به آدرس ilam.natije.ir تنها به منظور انجام ثبت نام نبوده و تمام امور آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 مانند اعلام نتایج و تجدید نظر از طریق همین سامانه پیگیری خواهد شد . معمولا ، نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99-1400 احتمالا همچون سال گذشته حدودا 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون ورودی در تمام کشور اعلام خواهد شد .

دانش آموزانی که در آزمون ورودی نمونه دولتی ایلام قبول نشده اند در صورت اعتراض به نتایج خود می توانند در بازه زمانی مشخص پس از اعلام نتایج ، درخواست تجدید نظر خود را در سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی ایلام ثبت نمایند که در ادامه به راهنمای تصویری ورود به سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 پرداخته ایم .



 ابتدا مرورگر کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود را باز کنید و آدرس ilam.natije.ir را در نوار آدرس وارد کنید .

اولین گزینه نتایج جستجو را انتخاب کنید تا وارد سامانه ثبت نام شوید .

 در صفحه ای که مشاهده می نمایید ، اطلاعات خود را وارد کرده و وارد سامانه ثبت نام شوید .



نحوه اعلام نتایج آزمون در سایت نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 به صورت اینترنتی انجام می شود که در مقاله زیر می توانید نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی را مطالعه نمایید .



در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی










برای اطلاع از آخرین اخبار سامانه ثبت نام نمونه دولتی ایلام می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص سامانه ثبت نام نمونه دولتی ایلام ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .




سوالات متداول


1- نحوه ثبت نام نمونه دولتی ایلام در سامانه ثبت نام چگونه است ؟
 داوطلبان می بایست پس از مراجعه به سایت ، ثبت نام خود را انجام دهند که در این مقاله می توانید نحوه ثبت نام در سایت نمونه دولتی ایلام را مشاهده نمایید .




2-  آیا ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایلام جداگانه ای دارد؟
 بله . ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 در سامانه ثبت نام هر استان به صورت جداگانه انجام می شود که آدرس سایت ثبت نام نمونه دولتی ایلام در این مقاله آمده است .




3- آدرس سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام چیست ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ، سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام به آدرس ilam.natije.ir می باشد .

منبع : سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام ilam.natije.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WJNv
نظرتان را بنویسید