ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 در بازه زمانی مقرر از طریق سامانه ثبت نام استان ایلام انجام می شود . متقاضیان می بایست از تاریخ 17 الی 27 خرداد ماه 99 با مراجعه به سایت ثبت نام ایلام  نام خود را تکمیل نمایند .





مدارس نمونه دولتی ایلام از بهترین مدارس این استان می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری دارد . متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 می بایست در آزمون ورودی این مدارس شرکت نموده و در صورت دارا بودن شرایط و قبولی در آزمون ورودی می توانند در این مدارس تحصیل نمایند .

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع تحصیلی نهم به دهم ایلام به صورت هماهنگ با دیگر استان ها برگزار شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام در بازه زمانی مشخص شده توسط وزارت آموزش و پرورش ، مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند . 

به منظور شرکت در آزمون ورودی نمونه دولتی استان ایلام ، متقاضیان می بایست از زمان ، شرایط ، و نحوه ثبت نام مطلع باشند که در ادامه مقاله به شرح کامل ثبت نام آزمون ورودی نمونه دولتی استان ایلام 99 - 1400 پرداخته ایم .



زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام 99 - 1400
بازه زمانی ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام در سال تحصیلی گذشته در نیمه دوم فروردین ماه بود اما زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 با توجه به شیوع ویروس کرونا دچار تغییراتی شده است که زمان دقیق ثبت نام این آزمون از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام گردیده است .





*** ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 از تاریخ 17 خرداد ماه 99 آغاز شده و تا پایان روز 27 خرداد ماه ادامه خواهد داشت . ***



لازم به ذکر است ، امسال طبق روال سال های گذشته برای مدارس دوره اول متوسطه ، ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 انجام نخواهد شد ، بنابراین آزمون ورودی نیز برای این مدارس برگزار نمی شود و مدارس نمونه دولتی متوسطه اول استان ایلام به مدارس هیئت امنایی تبدیل شده اند . بدین ترتیب متقاضیان تحصیل در این مدارس می بایست به صورت حضوری به مدارس هیئت امنایی استان ایلام مراجعه نمایند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس هیئت امنایی










نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام
به منظور ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ایلام ، داوطلبان می بایست در بازه زمانی مقرر آدرس سامانه ثبت نام نمونه دولتی ایلام را در مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود جست و جو کرده و سپس وارد سامانه شوند تا بتوانند در این سامانه ، ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 خود در پایه دهم را با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود انجام دهند .

سپس بعد از ورود به سامانه موردنظر داوطلبان مشغول به تحصیل در پایه نهم می بایست اطلاعات خود را در سامانه وارد نموده و اگر شرایط ثبت نام را دارا باشند ، می توانند با پرکردن فرم تقاضانامه ، در ثبت نام نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 شرکت نمایند .

لازم به ذکر است سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایلام ، تنها به منظور انجام امور ثبت نام آزمون ورودی نبوده و بنابر اعلام آموزش و پرورش ، تمامی امور دیگر مربوط به این آزمون در سال تحصیلی 99 - 1400 اعم از پرداخت هزینه ، دریافت کارت ورود به جلسه ، اعلام نتایج و دریافت کارنامه آزمون نیز از طریق سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایلام صورت خواهد گرفت . 

در سال گذشته ثبت نام مدارس نمونه دولتی به صورت هماهنگ با آزمون تیزهوشان برگزار گردید و تمامی امور ثبت نام در سامانه ثبت نام مرکز استعداد های درخشان صورت گرفت . اما امسال با اعلام وزارت آموزش و پرورش ، آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت جداگانه از آزمون تیزهوشان برگزار خواهد شد و هر استان سامانه ثبت نام مختص خود را برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دارد که برای مشاهده سایت ثبت نام استان ایلام می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: سایت سامانه ثبت نام نمونه دولتی ایلام



شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام 99 - 1400
شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی ایلام شامل شرایط ثبت نام آزمون و شرایط پذیرش دانش آموز در این مدارس است که در شهر های مختلف استان ایلام اعم از شهر ایلام، سیروان ، دهلران ، مهران و دیگر شهرهای استان ایلام یکسان می باشد . در ادامه این مقاله می توانید بعضی از شرایط ثبت نام و پذیرش دانش آموز در مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400 را مشاهده نمایید .



 ضوابط و شرایط ثبت نام در آزمون ورودی



1. تمامی دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 98 - 99 مجاز به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ایلام هستند .

تبصره : ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی ایلام ، کسب حداقل معدل کتبی 17 در ارزشیابی پایانی نوبت دوم ( معدل نمرات خرداد ماه بدون اعمال نمرات تکوینی ) برای فارغ التحصیلان پایه نهم می باشد .

2. رقابت علمی در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی ایلام در بین دانش آموزان همان منطقه خواهد بود .

3. هر داوطلب صرفا می تواند در نمون برگ تقاضای ثبت نام ، یک رشته تحصیلی از شاخه نظری ( علوم تجربی ، ریاضی فیزیک ، ادبیات و علوم انسانی ) را انتخاب نماید .

4. هر داوطلب صرفا می تواند در نمون برگ تقاضای ثبت نام ، یک هنرستان از شاخه فنی و حرفه ای را انتخاب نماید .



 ضوابط و شرایط پذیرش دانش آموز



1. تعداد کلاس ، ظرفیت پذیرش و عناوین رشته های تحصیلی مدارس نمونه دولتی ایلام هنگام ثبت نام اینترنتی ، از طریق سامانه ثبت نام استان ، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

2. در صورت عدم احراز شرایط ثبت نام در رشته تحصیلی مورد تقاضای دانش آموز ، مطابق ضوابط هدایت تحصیلی ، قبولی داوطلب در آزمون لغو بی اثر خواهد شد.

3. مطابق دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی ایلام ، پذیرش دانش آموزان در آزمون ورودی بر اساس میانگین نمره کل آزمون ورودی و معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به نسبت مساوی ( 50% نمره آزمون ورودی و 50% معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم ) خواهد بود .

حتما بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی








برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام نمونه دولتی ایلام می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص ثبت نام نمونه دولتی ایلام ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .




سوالات متداول


1- نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام چگونه می باشد ؟
داوطلبان می بایست با مراجعه به سامانه ثبت نام استان ایلام ، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند که در این مقاله می توانید نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام را مشاهده نمایید .




2- شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی ایلام به چه صورت می باشد ؟
مدارس نمونه دولتی ایلام دارای شرایط ثبت نام و شرایط پذیرش دانش آموز می باشد که در این مقاله می توانید این شرایط را مطالعه نمایید .




3- زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام چه زمانی می باشد ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شده است ، داوطلبان می توانند در بازه زمانی 17 الی 27 خرداد ماه اقدام به ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام نمایند .

منبع : ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایلام 99 - 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VGMW
نظرتان را بنویسید