نمونه سوال ریاضی اول دبستان نوبت دوم خرداد ماه

نمونه سوال ریاضی اول دبستان نوبت دوم خرداد ماه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه اول ابتدایی با دریافت نمونه سوالات امتحانی نوبت دوم ریاضی اول ابتدایی ، می توانند با انواع سوالات امتحانی این درس آشنا شده و خود را برای موفقیت در این آزمون پایانی آماده سازند .




امتحان ریاضی نوبت دوم یا خرداد ماه اول ابتدایی ، کلیه مباحث کتاب ریاضی اول دبستان را شامل می شود . این امتحان به عنوان امتحان پایان ترم اول ابتدایی در نظر گرفته شده و نمره آن نیز در کارنامه پایان دوره اول ابتدایی ثبت شده و مستقیما بر معدل کل پایه اول تاثیر می گذارد .

بنابراین بهتر است دانش آموزان برای آمادگی بهتر و بیشتر در امتحانات نوبت دوم ریاضی پایه اول ابتدایی ، نمونه سوالات امتحانی خرداد ماه این درس را مطالعه کرده و با حل سوالات این درس میزان یادگیری و موفقیت در امتحان ریاضی نوبت دوم را افزایش دهند .

به دلیل آماده سازی بیشتر دانش آموزان کلاس اول در امتحان ریاضی خرداد ماه این پایه تحصیلی در ادامه این مقاله چند سری از نمونه سوالات ریاضی اول دبستان را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان پایه اول ابتدایی قرار می دهیم . 



نمونه سوال امتحان ریاضی اول ابتدایی نوبت دوم ( خرداد ماه )
دانش آموزان پایه اول ابتدایی برای آماده سازی بیشتر خود برای امتحانات نوبت دوم ریاضی اول ابتدایی ، باید با مراجعه به نمونه سوالات سال های گذشته این درس علاوه بر آشنایی با نوع سوالات و تنوع آن ها با انواع راه حل های قابل قبول برای هریک از سوالات این درس نیز آشنا شوند .

مطالعه انواع سوالات نوبت دوم درس ریاضی پایه اول باعث آشنایی با میزان سختی و آسانی سوالات این دوره آشنا شده و از اضطراب و نگرانی های دانش آموزان اول دبستانی نیز کاسته شود .

با توجه به موارد عنوان شده ، دراین قسمت چند سری از نمونه سوالات ریاضی پایه اول ابتدایی برای دانش آموزان این پایه تحصیلی ، به صورت رایگان قابل دریافت می باشد .




    



نمونه سوالات امتحانی ریاضی اول ابتدایی نوبت دوم
سوالات امتحانی ریاضی اول ( سری 1 )
سوالات درس ریاضی اول (سری 2 )
سوالات درس ریاضی اول (سری 3 )
سوالات درس ریاضی اول (سری 4)
سوالات درس ریاضی اول (سری 5)
سوالات درس ریاضی اول (سری 6)
سوالات درس ریاضی اول (سری 7)
سوالات درس ریاضی اول (سری 8)
سوالات درس ریاضی اول (سری 9)
سوالات درس ریاضی اول (سری 10)

از جمله سوالات عنوان شده در نمونه سوالات امتحانی ریاضی اول ابتدایی نوبت دوم عبارتند از :



  جاهای خالی را طبق نمونه های داده شده ادامه بده .

 جمع های زير را با استفاده از چوب خط و مداد رنگی حل کن .

 جمع های زير را انجام بده .

  تفريق های زير را انجام بده .

 جاهای خالی را با عدد مناسب کامل کن .

 نمونه الگو داده شده را در قرينه آن بکش . 



 همچنین برای دسترسی به نمونه سوالات سایر دروس و حتی پایه های تحصیلی دیگر می توانید به مقاله ارائه شده در این قسمت مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: سوالات امتحانی



تمرین های فصل به فصل ریاضی اول ابتدایی
برای یادگیری مباحث درسی مربوط به هر فصل ریاضی اول ابتدایی بهتر است در انتهای همان فصل سوالات درس خوانده شده را بررسی مطالعه کرده و حل نمایید . حل تمرین و نمونه سوالات هر فصل از کتاب درس ریاضی اول ابتدایی ، علاوه بر این که درک مطالب درسی و یادگیری دانش آموزان پایه اول دبستان را افزایش می دهد بلکه باعث آماده سازی بیشتر دانش آموزان برای امتحانات خرداد ماه اول ابتدایی می شود .

منظور از آمادگی برای امتحانات این است که وقتی به محض اتمام درس دانش آموزان سوالات مربوط به آن را تمرین کرده و پاسخ می دهند باعث می شود که این جواب ها در ذهن آن ها باقی بماند و اگر در زمان شروع امتحانات فرصت کافی نداشتند بتوانند با مرور این تمرین ها خود را برای امتحان ریاضی اول ابتدایی آماده سازند . 





در حال حاضر تمرینات درس به درس نوبت دوم ریاضی اول ابتدایی منتشر نشده است . به محض در دسترس قرار گرفتن سوالات فصل به فصل ریاضی اول ابتدایی این قسمت به روز رسانی خواهد شد .



بیشتر بخوانید: نمونه سوالات اول ابتدایی با پاسخ تشریحی



  جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مدارس و امتحانات ، می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی درباره نحوه مطالعه و برنامه ریزی دروس پایه اول ابتدایی با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .




سوالات متداول


1- آیا امکان دانلود نمونه سوالات نوبت دوم ریاضی کلاس اول ابتدایی وجود دارد؟
بله در این مقاله چند سری از سوالات نوبت دوم درس ریاضی اول ابتدایی به صورت کاملا رایگان و با حجم بسیار کم برای دانلود توسط دانش آموزان قرار گرفته است .




2- موضوع سوالات نوبت دوم ریاضی اول ابتدایی درباره چه مباحثی است ؟
مباحث عنوان شده در نمونه سوالات ریاضی اول دبستان مربوط به آموزش های کتب درسی این پایه است که همگی در این مقاله عنوان شده اند .




3- بیشتر سوالات امتحانی ریاضی خرداد ماه اول ابتدایی مر بوط به چه موضوعاتی هستند ؟ 
تمامی موارد پرتکرار سوالات ریاضی نوبت دوم پایه اول ابتدایی در این مقاله عنوان شده است .

منبع : نمونه سوال ریاضی اول دبستان نوبت دوم خرداد ماه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/G475
نظرتان را بنویسید