قیمت انواع یخچال شیرینی و قنادی

قیمت انواع یخچال شیرینی و قنادی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ساناز

یخچال  قنادی و ویترین قنادی یکی از انواع محصولات صنایع برودتی دنار سرما هستند که انواع یخچال ایستاده به حساب می آیند و این یخچال صنعتی یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین دستگاه ها در قنادی ها و شیرینی فروشی ها می باشد. یخچال های تولید شده در این مجموعه از با کیفیت ترین بدنه و موتور ساخته می شوند و دارای تنوع بالا می باشند.

یخچال قنادی

فروش انواع یخچال قنادی

یخچال قنادی، یخچال ویترینی قنادی و یخچال ویترینی یکی انواع یخچال فروشگاهی و صنعتی می باشند که از مهمترین تجهیزات در شیرینی فروشی، قنادی، نانوایی و کافی شاپ ها جهت نمایش محصولات می باشد. این محصول  دارای ویژگی های فراوانی است که می تواند نیاز شما را با توجه به متنوع بودن محصولات برطرف نمایند. 

انواع یخچال قنادی از نظر موتور 

فروش انواع یخچال قنادی و ویترین قنادی

یخچال های قنادی موتور دار

این یخچال ویترینی که به آن یخچال ویترینی موتور دار گفته می شود گزینه ی مناسبی برای شیرینی فروشی ها و قنادی ها و فروشگاه های نان فانتزی است وقابلیت نگهداری و حفظ کیفیت انواع کیک و شیرینی چه به صورت خشک و چه به صورت تر را دارد زیرا به دلیل داشتن موتور قادر است با رطوبت رسانی و ایجاد جریان خنک در یخچال شیرینی ها را تازه نگه دارد.

یخچال های قنادی بدون موتور (ویترین خشک قنادی)

قیمت ست یخچال قنادی و ویترین قنادی

یخچال قنادی بدون موتور که ویترینی خشک نیز نامیده می شود همان طور که از نامش پیداست بدون موتور بوده و برای حفظ و نگهداری شیرینی ها به صورت خشک کاربرد دارد و اغلب به عنوان ویترین قنادی مورد استفاده قرار می گیرد و گزینه ی بسیار مناسبی برای به نمایش گذاشتن انواع شیرینی ها و کیک های خشک و مواد غذایی می باشد. 

مشخصات فنی یخچال قنادی

قیمت یخچال قنادی مکعبی وآکواریمی

 سیستم نوفراست

برفک زدن دریخچال ها یک امر بسیار طبیعی می باشد که در دراز مدت اتفاق میوفتد اما این مسئله گاها باعث ایجاد مشکل می کند مخصوصا از جمله این مشکلات مصرف بیش ازحد انرژی و برق می باشد. سیستم نوفراست یکی از قابلیت هایی است که باعث جلوگیری از برفک زدن می شود و محصولات شما را از برفک زدن حفظ کرده و مانع مصرف بیش از حد انرژی و برق می شود.

روشنایی LED 

 سیستم روشنایی LED با استفاده از لامپ های خورشیدی هوشمند LED نه تنها باعث کاهش مصرف انرژی برق می شود بلکه می تواند با روشن کردن فضای داخل یخچال به زیبایی محصولات داخل دستگاه کمک شایانی کند.

درب شیشه ای نشکن 

این محصول دارای قسمت جلویی از جنس شیشه ی نشکن و همچنین دربی کشویی از جنس سکوریت می باشد که به اصطلاح به آن شیشه ی نشکن نیز گفته می شود که در مقابل ضربه و فشار اجسام بسیار مقاوم می باشد و می تواند محصولات داخل یخچال را از گرد و غبار، خاک و آلودگی حفظ می کند و به مشتریان این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی محصولات را مشاهده و انتخاب کنند.

عایق بندی فوم پلی یورتان

فوم پلی یورتان یک نوع عایق حرارتی است که از دو ماده شیمیایی بدست آمده و در حد فاصل بدنه ی دستگاه و کاسه ی ان تزریق می شود این امر باعث جلوگیری از اتلاف انرژی، سرما و برودت می شود.

بدنه استیل

 جنس بدنه ی این محصولات از جنس استیل استنلس می باشد که علاوه بر زیبایی محصول از پوسیدگی و زنگ زدگی آن جلوگیری می کند همچنین قابلیت اعمال لوگو، برچسب و استیکر را دارا می باشد.

این محصول پرکاربرد تولید شده در صنایع برودتی دنار سرما که برای حفظ بافت و طعم و عطر کیک و شیرینی بسیار ضروری است نه تنها دارای قابلیت های فراوان می باشد بلکه دارای و ابعاد مختلف نیز هست. 

منبع

https://donarsarma.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%82%D9%86%D8%A7%D8%AF%DB%8C

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8m5W
نظرتان را بنویسید