قیمت یخچال فریزر بستنی

قیمت یخچال فریزر بستنی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ساناز

 فریزر صندوقی چیست ؟

قیمت فریزر صندوقی 200 لیتری

یکی پر کاربرد ترین تجهیزات در صنایع به خصوص صنایع غذایی فریزرصنعتی می باشند که دارای انواع مختلفی است، از جمله فریزر ایستاده و فریزر صندوقی که با نام فریزر خوابیده نیز شناخته می شود، که با استفاده از آنها می توانیم مواد غذایی را در دمایی مناسب که باعث حفظ کیفیت و تازه ماندن آنها می شود نگهداری و از فاسد شدن آنها جلوگیری کنیم. زیرا یخچال ایستاده و فریزر ایستاده کولست با سیستم خنک کننده ای که دارند باعث می شود دما کاهش پیدا کرده و و سرعت فاسد شدن انها نیز کاهش پیدا کرده و در تنیجه در مدت زمان بیشتری کیفیت محصولات حفظ شده و تازه می مانند.

قیمت فریزر صندوقی

این دستگاه یکی از انواع محصولات پر فروش و کاربردی بوده که دارای خصوصیاتی می باشد که باعث شده تا متقاضیان زیادی را داشته باشد. همچنین فریزر فروشگاهی تولید شده در صنایع برودتی کولست نه تنها از کیفیتی بالا برخوردار هستند بلکه قطعات به کار رفته در آنها، تماما از قطعات مرغوب و از بهترین برند ها بوده که این مورد باعث افزایش طول عمر فریزر شده و به بیان عامیانه فریزر ها دیر تر از زمان معمول کیفیت خود را از دست داده و خراب شوند. 

خرید بهترین و ارزان قیمت فریزریخچال فریزر صندوقی

خرید فریزر بستنی

فروش فریزر صندوقی به قیمت کارخانه

 یکی از پرکاربردترین وسایل سرمایشی درصنعت های مختلف است و به دلیل داشتن ابعاد کوچک و فضای کوچکی که اشغال می کند بسیار محبوب می باشد این محصول با توجه به ابعاد کوچک و کمی که دارد اما قادر است حجم قابل توجهی از مواد را در خود جای دهد. فریزر صنعتی درصنایع دامداری و دامپروری، دارو سازی، غذاسازی و ... جهت نگهداری طولانی مدت از مواد  مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به نوع استفاده دارای قدرت موتور، ابعاد و اشکال مختلف می باشد.

منبع

https://coolest-refrigerator.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9n5Y
نظرتان را بنویسید