راهنمای شماره پرونده کنکور

راهنمای شماره پرونده کنکور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد ، پس از اینکه شما ثبت نام کنکور سراسری 1402 را در سایت سازمان سنجش انجام دهید ، یک کد پیگیری 16 رقمی و شماره پرونده 8 رقمی دریافت خواهید کرد که به منزله موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست. در صورتی که این دو کد را دریافت نکنید ، یعنی ثبت نام شما انجام نشده است و باید تمام مراحل ثبت نام را مجدد تکرار کنید.
همچنین در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور نیز شماره داوطلبی به شما اختصاص داده می شود که با استفاده از این شماره می توانید در جلسه کنکور حضور یابید.
کد پرونده و کد داوطلبی کنکور برای مشاهده نتایج اولیه و نتایج نهایی لازم است در دسترس باشند و در صورت فراموشی به هیچ صورت امکان دریافت نتایج وجود ندارد.
اگر شما هم شماره پرونده ، شماره داوطلبی و یا کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده اید و در دسترس ندارید ، راهی وجود دارد که می توانید آنها را بازیابی کنید. بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش انجام می گیرد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1402
برای بازیابی کد پرونده و کد داوطلبی کنکور 1402 کافییست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر فراموشی اطلاعات کنکور ارسال کنید و حداکثر تا 24 ساعت این دو کد بازیابی می شوند.
البته علاوه بر ارسال درخواست ، می توانید به صورت تلفنی که آسان تر است نیز اطلاعات خود را بازیابی کنید. به این صورت که با تلفن پاسخگوی سازمان سنجش تماس بگیرید و درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را داشته باشید.
مرتبط بخوانید : تغییرات کنکور ریاضی و تغییرات کنکور تجربی و تغییرات کنکور انسانی

راهنمای تصویری دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی
برای دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی ، وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت چپ سامانه گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را انتخاب کنید.
شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور

اگر در سایت عضویت ندارید باید گزینه “عضویت در سایت” را انتخاب کنید اما در صورت عضویت در سایت ، بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.
شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور

برای ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور ابتدا باید با استفاده از حساب ایمیل خود در سامانه عضو شوید و پس از اختصاص نام کاربری و رمز عبور به شما ، درخواستتان را ارسال کنید.

اگر حساب ایمیل ندارید یا در سامانه سنجش عضو نیستید ، توصیه ما این است که ارسال درخواست خود را به مشاوران ما بسپارید تا در سریع ترین زمان اطلاعات کنکورتان را بازریابی کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

برای عضویت در سایت سنجش باید فرم زیر را تکمیل کنید و حساب ایمیل خود را نیز حتما باید برای نام نویسی در سامانه ، در دسترس داشته باشید. ( اگر ایمیل ندارید ، ابتدا یک اکانت برای خود ایجاد کنید و سپس ارسال درخواست را انجام دهید. برای ساخت ایمیل اگر راهنمایی می خواهید ، با مشاوران ما تماس بگیرید.)
شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور

پس از مراحل فوق ، ثبت نام شما در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و نام کاربری و رمز عبور به حساب ایمیل شما ارسال می شود. با استفاده از نام کاربری و رمز عبور ، وارد بخش ارسال درخواست شوید.

 

در نهایت با انتخاب گزینه فراموشی شماره پرونده و شماره داوطلبی درخواست خود را ارسال کنید.


مرتبط بخوانید : تاثیر ۴۰ درصدی معدل در کنکور

دریافت تلفنی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور
شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور

داوطلبان عزیز در صورت فراموشی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور خود طبق مراحلی که در این مطلب شرح داده شد می توانید به راحتی اطلاعاتتان را بازیابی کنید. اما اگر برای عضویت در سایت سازمان سنجش ایمیل ندارید و یا برای ثبت نام با مشکلی مواجه هستید و نمی توانید درخواست ارسال کنید ، مشاوران ما به صورت تلفنی و در سریع ترین زمان به شما کمک می کنند تا اطلاعات خود با بازیابی کنید. برای ارتباط با مشاوران کافیست با شماره قرار داده شده در همین صفحه تماس بگیرید و به کارشناس مربوطه متصل شوید.

سوالات متداول
شماره پرونده کنکورم گم شده آیا می توانم آن را بازیابی کنم ؟
بله ، در صورت فراموشی شماره پرونده کنکور امکان بازیابی آن وجود دارد.
نحوه بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی به چه صورت است ؟
داوطلبان در صورت فراموشی شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور باید برای بازیابی آنها به سایت سازمان سنجش درخواست ارسال کنند.
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vnmg
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر