لیست آدرس مدارس راهنمایی شاهد پسرانه مرکزی

لیست آدرس مدارس راهنمایی شاهد پسرانه مرکزی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
در این مقاله لیست نام و آدرس مدارس راهنمایی شاهد پسرانه مرکزی و اراک ارائه شده است .


مدارس شاهد مرکزی هر ساله در مقطع راهنمایی ( متوسطه دوره اول ) از فرزندان شهدا ، آزادگان . جانبازان بالای 50 درصد ( بصورت قطعی ) و سایر دانش آموزان ( بر اساس امتیازات جمع آوری شده ) ثبت نام به عمل می آورند . ثبت نام پایه اول راهنمایی ( پایه هفتم ) مدارس شاهد پسرانه مرکزی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا و ثبت نام میان پایه ( پایه هشتم و نهم ) به صورت حضوری و در محل مدارس انجام می شود . درصورتی که ثبت نام اینترنتی باشد نتایج مدارس شاهد از طریق سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir و درصورتی که ثبت نام حضوری باشد نتایج شاهد از طریق مدارس اطلاع رسانی می گردد . تحصیل در مدارس شاهد مرکزی همراه با شرایطی است که در مقاله شرایط ثبت نام مدارس شاهد بصورت کامل توضیح دادیم . از آنجایی که همزمان با پایان اردیبهشت و امتحانات دانش آموزان ، ثبت نام مدارس و یافتن بهترین مدارس به یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین تبدیل می شود ، در این مقاله قصد داریم لیست نام و آدرس مدارس شاهد مرکزی را که همیشه جزو مدارس برتر هستند ارائه کنیم . در پایان و بعد از اینکه مدارس راهنمایی شاهد پسرانه استان مرکزی که نزدیک به محل سکونت خود هستند را پیدا کردید ، می توانید برای آشنایی با مراحل بعدی ثبت نام ، مقاله راهنمای ثبت نام مدارس شاهد را مطالعه کنید .


لیست نام و آدرس مدارس راهنمایی شاهد پسرانه مرکزی
شهر    منطقه ( محل سکونت )    نام مدرسه    آدرس
اراک    ناحیه 1    شهدای فرهنگی (اراک - ناحیۀ 1)    آدرس : اراک الهيه شهرک مشاور خيابان رشادت
اراک    ناحیه 2    شهید محمد مهدی ثامنی (اراک - ناحیۀ 2)    آدرس : اراک _خ طالقانی مقابل پمپ بنزین
ساوه         شهید امیر حاج امینی (شاهد) (ساوه )    آدرس : ميدان جهاد- بلوار شهيد بهشتي
خمین         شاهدالمهدی (خمين )    آدرس : خیابان مطهری
شازند ( سربند )         شاهد پیامبر اعظم (شازند (سربند))    ندارد


در صورتی که در مورد ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد سوالی داشتید می توانید از طریق سامانه مشاوره تلفنی با کارشناسان هیوا تماس بگیرید . کارشناسان هیوا در کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج مدارس هیوا همراه شما خواهند بود . 

همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار مدارس از جمله زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد می توانید عضو کانال تلگرام هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام هیوا را دنبال نمایید .




سوالات متداول

1- ثبت نام مدارس شاهد به چه صورت است ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شده است ، ثبت نام پایه های اول هر دوره به صورت اینترنتی و ثبت نام میان پایه به صورت حضوری انجام می شود .

2- زمان ثبت نام مدارس شاهد چه زمانی می باشد ؟
ثبت نام این مدارس معمولا در اواخر بهار و اوایل تابستان صورت می گرد که در این مقاله به جزئیات بیشتر در این باره پرداخته شده است .

3- اعلام نتایج مدارس شاهد به چه صورت است ؟
همان طور که در مقاله توضیح داده شده است ، درصورتی که ثبت نام اینترنتی باشد نتایج مدارس شاهد نیز اینترنتی بوده و درصورتی که ثبت نام حضوری باشد نتایج شاهد از طریق مدارس اطلاع رسانی می گردد .

منبع : لیست آدرس مدارس راهنمایی شاهد پسرانه مرکزی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PDB2
نظرتان را بنویسید