دستگیری فرد کودک آزار

دستگیری فرد کودک آزار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1
فردی که با کتک زدن یک کودک و پخش فیلم های آن در اینستاگرام ، قصد اخاذی از مخاطبان را داشت با توجه به تماس های مکرر از طرف مردم و توسط پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شد و تحقیقات در مورد علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی شروع شده است .





سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار داشت: در پی رصد و احصا مورد مجرمانه بارگذاری و انتشار تصاویری مبنی بر کودک آزاری از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و با عنایت به دریافت تماس‌های مکرر از سوی هموطنان مبنی بر درخواست اقدام عاجل از سوی پلیس فتا در خصوص شناسایی و برخورد با عامل انتشار این تصاویر غیر انسانی، برابر بررسی‌های فنی اولیه و مشخص شدن محل وقوع جرم در استان خراسان رضوی مراتب در دستور کار پلیس فتا در استان خراسان رضوی قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: همکاران بنده در واکنش سریع به این اقدام مجرمانه که منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود، متهم خانم به هویت معلوم را شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضایی ساعتی پیش دستگیر کردند.

سرهنگ پاشایی خاطر نشان کرد: تحقیقات به جهت رسیدگی به اتهام منتسبه و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه مراتب در حال پیگیری است که به محض مشخص شدن زوایای دقیق علت ارتکاب، مراتب در تعاقب اطلاع رسانی خواهد شد.



در ادامه بخوانید: اثرات کودک آزاری


منبع : دستگیری فرد کودک آزار
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mx9G
نظرتان را بنویسید