نمایندگی تعمیرات بوش در شرق

نمایندگی تعمیرات بوش در شرق
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
اکادمی

نمایندگی تعمیرات بوش در شرق را در سایت سفیر سرویس مورد بررسی قرار می دهیم .

برند بوش

برند بوش در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در آلمان تاسیس شده‌است . این شرکت جزو ده شرکت بزرگ آلمان است که در بخش های مختلفی مانند تولید قطعات خودرو ، ابزارآلات برقی ،  تولید لوازم خانگی و .. فعالیت دارد . این شرکت با بیش از یک قرن سابقه توانسته‌است محصولاتی با کیفیت را تولید و به بازار جهانی ارائه دهد . در سال ۱۹۳۳ رابرت بوش شروع به تولید لوازم خانگی کرد .

او کار خود را با شعار ” ترجیح می‌دهم سرمایه ام را از دست بدم تا اعتماد شما را” آغاز کرد و همیشه به آن ایمان داشت . تولید لوازم خانگی با تولید یخچال افتتاح گردید و در سال ۱۹۵۸ این شرکت اولین ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک را وارد بازار کرد .  برند بوش همیشه قادربوده است پیشرفته ترین و با کیفیت ترین ماشین های لباسشویی ، جارو برقی و ماشین ظرفشویی را به مشتریان خود عرضه کند .

تعمیرات بوش در شرق

در ایران مواردی مانند جارو برقی ، ظرفشویی و لباسشویی ، یخچال و فر و … از برند بوش به فروش می رسد . با خرید نسخه های اورجینال این محصولات ، می توانید از کیفیت و کارکرد مناسب آن مطمن باشید . اما امری طبیعی است که محصولات بوش نیز  با وجود کیفیت بالا ، ممکن است پس از مدتی استفاده نیازمند سرویس و یا تعمیر در بخش هایی از خود باشند . با سرویس به موقع و تعمیرات تخصصی شما قادر هستید در طولانی مدت از وسایل بوش استفاده کنید . در این امر شما می توانید از نمایندگی تعمیرات بوش در شرق کمک بگیرید .

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6kgR
نظرتان را بنویسید