ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که به دلیل بی دقتی یا عدم آگاهی ، اطلاعات ثبت نامی خود را به صورت اشتباه در فرم اینترنتی وارد کرده اند می توانند در بازه های زمانی تعیین شده توسط سازمان سنجش نسبت به ویرایش آن ها اقدام نمایند . تنها راه دسترسی به لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 در هر یک از این زمان ها مراجعه به سایت sanjesh.org می باشد . 




علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد به منظور تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام می بایست نهایت دقت خود را به کار گرفته و اطلاعات شخصی و تحصیلی لازم را به صورت کاملا صحیح و به دور از خطا و اشتباه درج نمایند . با این وجود هم چنان با داوطلبانی مواجه خواهیم بود که به دلیل بی دقتی یا عدم آشنایی با نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد اطلاعات خود را به درستی وارد نکرده و پس از دریافت کد رهگیری ، درصدد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می باشند .

سازمان سنجش طبق روال هر سال فرصتی در اختیار این داوطلبان قرار داده و در بازه های زمانی مختلف امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام را فراهم می کند . از این رو متقاضیانی که با مغایرت اطلاعات ثبت نامی مواجه هستند می بایست در بازه های زمانی در نظر گرفته شده به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد مراجعه کرده و بندهای مورد نظر را اصلاح نمایند . در ادامه به بررسی زمان و نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 می پردازیم .



زمان ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400
همان طور که گفتیم سازمان سنجش به منظور رفاه حال داوطلبان ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 را در بازه های زمانی مختلف فراهم می کند . 



1 - در بازه زمانی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

در صورتی که داوطلبی قبل از اتمام مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد متوجه اشتباه یا خطایی در فرم اینترنتی شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب لینک " ویرایش ثبت نام " می تواند اطلاعات خود را تصحیح نماید . 

توجه : در صورت تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی از قبیل تغییر حوزه امتحانی کنکور ارشد ، اصلاح معدل و تاریخ فارغ التحصیلی و سایر اطلاعات موجود در فرم ثبت نام در این زمان هم وجود خواهد داشت . 



2 - هم زمان با مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

داوطلبانی که پس از پایان زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد قصد ویرایش اطلاعات خود را داشته باشند می بایست اطلاعیه های بعدی سازمان سنجش را دنبال نموده و به محض اعلام مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 نسبت به ویرایش اطلاعات خود در این بازه زمانی اقدام نمایند .



بیشتر بخوانید: مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد


3 - هم زمان با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400

هر چند دو بازه زمانی قبلی فرصت کافی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد را در اختیار داوطلبان قرار می دهد اما سازمان سنجش امکان اصلاح برخی اطلاعات ثبت نامی مهم نظیر معدل ، تاریخ ، رشته و محل فارغ التحصیلی را در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد هم فراهم می کند . 

 نکته : احتمالا طبق روال سالیان گذشته امکان ویرایش اطلاعات فوق در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 نیز وجود خواهد داشت . بدین ترتیب در صورتی که داوطلبان پس از دریافت کارنامه کارشناسی ارشد مغایرتی در معدل دوره کاردانی و کارشناسی ، رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی و تاریخ فارغ التحصیلی خود مشاهده نمودند می توانند نسبت به اصلاح این موارد اقدام نمایند .  



بیشتر بخوانید: توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد


به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از جدیدترین اخبار و اطلاعیه های مربوط به بازه های زمانی یاد شده مطلع شوند .










نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400
داوطلبان در صورت مشاهده اشتباه یا مغایرتی در اطلاعات ثبت نامی خود می بایست در یکی از زمان های یاد شده به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به اصلاح آن ها اقدام نمایند . بدین منظور کافی است وارد بخش " کارشناسی ارشد " شوید . 






بر روی لینک " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 " کلیک کنید . 






گزینه " ورود به سیستم " را انتخاب کنید . 






یکی از روش های جستجو را انتخاب کرده و وارد میز کار خود شوید . 






در ادامه با انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد می توانید به تصحیح اطلاعات خود بپردازید . 







 راهنمای تصویری فوق مربوط به سال پیش بوده که در موعد مقرر بروزرسانی شده و لینک ورود به سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور ارشد 1400 در اینجا قرار می گیرد .



همچنین داوطلبان شرکت در المپیاد های علمی دانشجویی نیز می توانندا در صورت وجود هر گونه خطا و اشتباه در فرم ثبت نام خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند . مطالعه مقاله زیر می تواند شما را از شرایط و انواع المپیاد های دانشجویی آگاه کند .



بیشتر بخوانید: ثبت نام المپیاد های علمی دانشجویی


مشاوره ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400
با توجه به این که درج اطلاعات نادرست ، مشکلاتی را در مراحل بعدی آزمون ایجاد کرده و گاها منجر به محرومیت داوطلب می شود به متقاضیان توصیه می کنیم برای کاهش خطا فرم پیش نویس ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را تکمیل نمایند .

هم چنین پس از اتمام فرایند ثبت نام ، فرم اینترنتی را با دقت بررسی کرده و در صورت مشاهده خطا یا اشتباه نسبت به اصلاح آن در یکی از بازه های زمانی ذکر شده اقدام نمایند . 



 برای دانلود فرم پیش نویس ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد کلیک کنید



البته با راه اندازی بخش سیستم پاسخگویی سازمان سنجش امکان ارسال درخواست برای داوطلبانی که موفق به تصحیح اطلاعات خود در موعد مقرر نشده اند هم فراهم شده است . متقاضیان برای ارسال درخواست از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش باید از منوی سمت چپ سایت sanjesh.org به این بخش مراجعه کنند .

لازم به ذکر است به دلیل ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد علاقه مندان به رشته محل های دانشگاه آزاد نیز به منظور ویرایش اطلاعات خود باید از همین روش استفاده نمایند . 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان در خصوص نحوه ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار آن ها قرار می دهند .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش









سوالات متداول


1- بجز زمان ثبت نام کارشناسی ارشد در چه بازه های زمانی دیگری امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد ؟
داوطلبان هم زمان با مهلت مجدد ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد هم می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند که جزئیات تکمیل در این خصوص در متن مقاله شرح داده شده است . 




2- ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد به چه صورتی انجام می شود ؟
لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد فعال می شود که برای اطلاع از نحوه دسترسی به آن می توانید متن مقاله را مطالعه کنید . 




3- داوطلبانی که موفق به ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد نشده اند از چه طریقی می توانند اقدام کنند ؟
این داوطلبان برای ویرایش اطلاعات خود می توانند به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه کنند که لینک نحوه ثبت درخواست در این سیستم در متن مقاله قرار داده شده است .

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1yZG
نظرتان را بنویسید