نام نویسی وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

نام نویسی وام دانشجویی دانشگاه پیام نور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند در صورت نیاز از وام شهریه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ که تمامی مراحل آن از طریق صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه انجام می شود، استفاده نمایند. همچنین از وام کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران تا مبلغ 20 میلیون تومان استفاده نمایند.

 

 

دانشگاه پیام نور امکان دریافت وام دانشجویی را در سال تحصیلی 1400 - 1401 برای دانشجویان دچار کمبود مالی فراهم کرده است. وام دانشجویی پیام نور از محل صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم و بانک های عامل طرف قرار داد با این دانشگاه تامین شده و به صورت وام شهریه جهت کمک به پرداخت بخشی از شهریه دانشجویان و وام کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران برای خرید تجهیزات آموزشی نظیر لپ تاپ و تبلت، ارائه می شود.

متقاضیان ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور 1400 - 1401 باید بسته به نوع وام مورد تقاضا، با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم یا مراجعه حضوری به بانک های عامل، درخواست وام مورد نظر خود را ثبت نمایند. در این مطلب جهت رفاه حال داوطلبان جزئیات وام دانشجویی پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ را اطلاع رسانی کرده ایم.

 

مبلغ وام دانشجویی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

متقاضیان ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور 1400 - 1401 می بایست از انواع وام های ارائه شده توسط این دانشگاه و مبلغ آن مطلع شوند تا بتوانند با دانش کافی از میان وام های موجود، وام مناسب خود را انتخاب نمایند. در ادامه انواع و مبلغ وام دانشجویی پیام نور اطلاع رسانی شده است:

 

وام شهریه دانشگاه پیام نور

 

وام‌ شهریه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ مطابق سال گذشته، شامل وام دانشجویی وزارت علوم و وام قرض‌ الحسنه بانک ‌های مهر و انصار خواهد بود. دانشجویان برای دریافت این وام باید ابتدا نسبت به تشکیل پرونده در واحد امور دانشجویی مرکز خود اقدام نموده، سپس درخواست خود را از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم به آدرس اینترنتی swf.ir ارسال نمایند.

 

مبلغ وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور
مقطعتعداد دفعات درخواست واممبلغ ( ریال )
کارشناسی8 نوبت : یک بار در هر ترم10,000,000
کارشناسی ارشد4 نوبت : یک بار در هر ترم20,000,000
دکتری8 نوبت : یک بار در هر ترم50,000,000

 

وام دانشجویی پیام نور بانک قرض الحسنه مهر ایران

 

در سال جاری دانشگاه پیام نور با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات خرید تجهیزات آموزشی را برای دانشجویان فراهم نموده که متقاضیان می توانند برای آگاهی از فروشگاه های پذیرنده این کارت، شرایط پرداخت وام و میزان اقساط به سایت qmb.ir مراجعه نمایند.

 

وام دانشجویی کالاکارت پیام نور
مبلغبانک عاملتعداد اقساط
تا سقف 20 میلیون تومانقرض الحسنه مهر ایران6 ، 9 و 12 ماهه

 

متقاضیانی که قصد دریافت وام دانشجویی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ را دارند برای اطلاع از نحوه ثبت نام وام دانشجویی می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام وام دانشجویی

 

 

ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همان طور که گفته شد متقاضیان وام دانشجویی پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ می بایست برای دریافت این وام، ابتدا در مرکز آموزشی دانشگاه خود پرونده تشکیل دهند که برای انجام آن مدارک هویتی و دانشجویی متقاضی وام و مدارک شناسایی ضامن مورد نیاز است. این مدارک لازم برای دریافت وام دانشجویی عبارتند از:

 

فرم های تکمیل شده درخواست وام شهریه و تعهدنامه که باید از سایت pnu.ac.ir دریافت شود.

فتوکپی تمام صفحات شناسنامه

فتوکپی پشت و رو کارت ملی

فتوکپی کارت دانشجویی تمدید شده

فرم تعهدنامه محضری

پرینت انتخاب واحد در نیمسال جاری

مدارک ضامن شامل: فتوکپی آخرین حکم کارگزینی و فتوکپی پشت و رو کارت ملی

تصویر مدرک کارشناسی (برای دانشجویان کارشناسی ارشد)، تصویر مدرک کارشناسی ارشد (برای دانشجویان دکتری) و رسید تسویه حساب وام

 

ضامن می بایست واجد یکی از شرایط زیر باشد:

 

عضو رسمی یا پیمانی ادارات دولتی

بازنشسته از مراکز دولتی در صورت دارا بودن فیش حقوقی و نامه کسر از حقوق از اداره مربوطه

کارکنان رسمی و پیمانی نیروهای مسلح با دارا بودن گواهی عضویت از یگان خدمتی و فتوکپی فیش حقوقی

 

برای اطلاع از زمان ثبت نام وام دانشجویی در سال تحصیلی 1400 - 1401 می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام وام دانشجویی

 

 

 

 

 

شرایط پرداخت وام دانشجویی پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

جهت پرداخت وام دانشجویی پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ابتدا باید وضعیت و تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویان دریافت کننده وام، توسط مدیریت آموزش دانشگاه مربوطه تعیین شود. در صورتی که بیش از 9 ماه از تاریخ فارغ التحصیلی دانشجو نگذشته باشد، پرداخت وام دانشجویی به صورت اقساط امکان پذیر بوده و در صورت گذشتن بیش از 9 ماه از فارغ التحصیلی، انصراف از تحصیل و اخراج شدن دانشجو، بازپرداخت وام دانشجویی پیام نور به صورت یک جا و نقدی خواهد بود.

 

شرایط باز پرداخت وام دانشجویی پیام نور
نوع پرداختمهلت پرداخت
بازپرداخت اقساطیپرداخت 10 درصد مبلغ وام به صورت نقدی ظرف 48 ساعت و پس از آن اقساط 60 ماهه
بازپرداخت نقدیبازپرداخت کل مبلغ وام با احتساب کارمزد 4% به صورت فیش یکجا ظرف 48 ساعت

 

مشاوران سامانه مشاوره هیوا آماده اند متقاضیان دریافت وام دانشجویی پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ را راهنمایی کرده و توصیه های لازم در خصوص ثبت نام این وام را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به متقاضیان ارائه دهند. همچنین آخرین اخبار مربوط به وام های دانشجویی از طریق کانال تلگرام سامانه مشاوره هیوا اطلاع رسانی می شود.

در ادامه بخوانید: شرایط دریافت وام دانشجویی

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ وام دانشجویی پیام نور شامل چه وام هایی است؟

✔️ دانشگاه پیام نور وام شهریه دانشجویی و کمک هزینه خرید تجهیزات آموزشی را برای دانشجویان فراهم می کند که جزئیات و مبلغ این وام ها در متن مقاله موجود است.



 

2- ✔️ برای دریافت وام دانشجویی پیام نور داشتن چه مدارکی لازم است؟

✔️ مدارک لازم برای ثبت درخواست وام دانشجویی پیام نور در این مطلب توضیح داده شده است.



 

3- ✔️ نحوه بازپرداخت وام دانشجویی پیام نور به چه صورت است؟

✔️ بازپرداخت وام دانشجویی پیام نور به شیوه اقساط و یک جا انجام می شود که توضیحات کامل در مورد شرایط هر یک از این وام ها در متن مقاله موجود است.

منبع : نام نویسی وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rO16
نظرتان را بنویسید