تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه معمولا هر ساله و در زمان های متفاوتی برگزار می شود . معمولا پس از اتمام ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی قوه قضاییه ، مهلت قبت نام به اندازه 2 الی 5 روز تمدید می شود و گاهی  پس از اتمام ملت ثبت نام فرصتی مجدد برای داوطلبان جامانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود .

کارشناسان قوه قضاییه افرادی متخصص و با تجربه در رشته و حوزه ای خاص هستند و به منظور تسهیل روند پرونده های قضایی مختلف از سوی مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بکار گرفته می شوند . داوطلبان علاقه مند به این حوزه می توانند در آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه شرکت کنند .

داوطلبان می توانند شرایط ، رشته ها ، ظرفیت ها و ... هر آزمون را بررسی کنند و در صورت دارا بودن شرایط نام نویسی در هر یک از این آزمون ها ، در زمان تعیین شده ثبت نام خود را برای آزمون کارشناسی رسمی مورد نظر انجام دهند . معمولا چنانچه مقدور باشد مهلتی مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان متقاضی این آزمون در نظر گرفته می شود . از این رو در ادامه این مقاله مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 98 را ارائه داده ایم .


تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 98
مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز برای تکمیل کادر اجرایی این قوه اقدام به جذب افراد متخصص و با تجربه می کند . آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 98 مجزای از آزمون کارشناسان دادگستری برگزار می شود .

ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 98 از 13 اسفند ماه آغاز شده و تا 23 اسفند ماه ادامه داشته است . طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش و مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه ، مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 98 به مدت 4 روز تا 27 اسفند تمدید شده است .





ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 98 ، به اتمام رسیده و مهلت مجدد ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد .



خاطر نشان می شود به محض آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 98 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرامی آزمون استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 98
طبق اطلاعیه سازمان سنجش و مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خصوص ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 98 ، فرصتی مجدد از سوی سازمان سنجش برای ویرایش و ثبت نام داوطلبان جا مانده از نام نویسی این دوره ، تعیین شده و متعاقبا اعلام خواهد شد .

فرصت مجدد ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضائیه 98 ، متعاقبا اعلام خواهد شد .



خاطر نشان می شود به محض آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 98 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرامی آزمون استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

هم چنین به داوطلبان آزمون  کارشناس رسمی قوه قضاییه 98 توصیه می شود علاوه بر این آزمون در پذیرش  کارشناس رسمی دادگستری 99 نیز شرکت کنند .

اگر پس از مطالعه جزئیات زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی 98 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



سوالات متداول

1- مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه چه زمانی آغاز می شود ؟
مهلت مجدد ثبت نام از سوی سازمان سنجش تعیین شده و متعاقبا اعلام خواهد شد که به محض مشخص شدن در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

2- آیا زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه تمدید می شود ؟
بله . معمولا زمان ثبت نام این آزمون بین 2 الی 5 روز تمدید می شود کع به محض مشخص شدن در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

3- زمان ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی از چه طریقی اعلام می شود ؟  
زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود که به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3DvR
نظرتان را بنویسید