زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 99 برای عنوان های شغلی با صلاحیت های مختلف متفاوت است و در دو روز متوالی و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود . آزمون اسفند 98 بدلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و طبق اظهارات برخی روسای سازمان نظام مهندسی ، در بازه زمانی اواخر شهریور 99 برگزار خواهد شد .




سازمان نظام مهندسی به منظور تامین مشارکت مهندسان و صاحبان مهارت های فنی در سراسر کشور برای پیشبرد اهداف خود در زمینه توسعه و نوسازی فنی ، اقدام به برگزاری آزمون نظام مهندسی دو بار در سال می کند . داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی که در زمان ثبت نام این آزمون موفق به ثبت اطلاعات و مدارک خود در سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی به آدرس inbr.ir شده اند لازم است خود را برای این آزمون آماده نمایند .

علاوه بر مطالعه منابع ، آشنایی با نمونه سوالات آزمون ادوار گذشته ، تهیه نمودن کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی ( شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی ) از آمادگی های قابل ذکر تا زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 99 می باشد . در ادامه این مقاله تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی نیمسال اول و دوم سال 99 را بیان کرده ایم .



زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 99
 نوبت اول آزمون نظام مهندسی هر ساله معمولا در بازه زمانی مهر ماه برگزار می شود و داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون نظام مهندسی این ورودی شده اند ، باید در تاریخ اعلام شده در جلسه آزمون حاضر شوند . معمولا زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی رشته شغل ها و صلاحیت های انتخاب شده مجزای از هم تعیین می شود .



 آزمون نظام مهندسی اسفند 98 بدلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و لغو شده است و طبق اظهارات برخی از روسا و مسئولین سازمان نظام مهندسی ، آزمون نظام مهندسی نیمسال اول سال 99 در بازه زمانی اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد . خاطر نشان می شود به محض اعلام جزئیات و زمان دقیق برگزاری آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 99 در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .



آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 99 ، احتمالا اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد



 در ادامه به منظور آگاه سازی داوطلبان آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 99 ، زمانبندی آزمون های رشته شغل و صلاحیت های آزمون مهر 98 ارائه شده است .



روز پنجشنبه 18 مهر 98
عنوان شغل  صلاحیت نوبت
معماری نظارت صبح
معماری اجرا عصر
عمران نظارت صبح
عمران اجرا عصر
نقشه برداری - صبح
شهرسازی - صبح
ترافیك - صبح
تاسیسات مكانیكی نظارت عصر
تاسیسات برقی نظارت عصر






روز پنجشنبه 19 مهر 98
عنوان شغل  صلاحیت نوبت
معماری طراحی صبح و عصر
عمران محاسبات صبح
تاسیسات مكانیكی طراحی صبح
تاسیسات برقی طراحی صبح


 داوطلبان متقاضی آزمون نظام مهندسی نوبت اول سال 99 ( اسفند 98 ) می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار مرتبط با برگزاری آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 99 مطلع شوند . داوطلبان دقت داشته باشند که روز آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را به همراه مدارک شناسایی خود همراه داشته باشند .

حتما بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی


زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 99
 علاوه بر آزمون نظام مهندسی نیمسال اول ، آزمون ورود به حرفه مهندسان ، معماران تجربی و کاردانی های فنی نظام مهندسی نیمسال دوم نیز به منظور ، اعطای پروانه فعالیت نظام مهندسی به علاقه مندان به این حرفه ، برگزار می شود . داوطلبان می توانند پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سایت نظام مهندسی ، در تاریخ و ساعت اعلام شده در جلسه آزمون حاضر شوند .



 آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم در طی سال های اخیر در بازه زمانی اواخر بهمن ماه و یا اسفند ماه برگزار شده است . با استناد به این موضوع پیش بینی می شود آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 99 نیز در همین بازه زمانی برگزار شود . خاطر نشان می شود به محض اعلام جزئیات و زمان دقیق برگزاری آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 99 در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .



آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 99 ، احتمالا اسفند ماه برگزار خواهد شد



 در ادامه به منظور آگاه سازی داوطلبان آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 99 ، زمانبندی آزمون های رشته شغل و صلاحیت های آزمون اسفند 98 ارائه شده است . البته این آزمون بدلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده و در تاریخ مقرر برگزار نشده است .



روز پنجشنبه 15 اسفند 98
عنوان شغل  صلاحیت نوبت
معماری نظارت صبح
معماری اجرا عصر
عمران نظارت صبح
عمران اجرا عصر
نقشه برداری - صبح
شهرسازی - صبح
ترافیك - صبح
تاسیسات مكانیكی نظارت عصر
تاسیسات برقی نظارت عصر






روز جمعه 16 اسفند 98
عنوان شغل  صلاحیت نوبت
عمران محاسبات صبح
تاسیسات مكانیكی طراحی صبح
تاسیسات برقی طراحی صبح


 داوطلبان متقاضی آزمون نظام مهندسی نوبت دوم سال 99 می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار مرتبط با برگزاری آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 99 مطلع شوند . هم چنین داوطلبان مدتی پس از اتمام آزمون های نظام مهندسی 99 ، نتایج آزمون از طریق معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی


اگر پس از مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 99 ، سوالی در خصوص آزمون نظام مهندسی و برگزاری آن دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



 هم چنین داوطلبانی که علاوه بر آزمون نظام مهندسی ، به شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه نیز علاقه دارند می توانند با اطلاع از زمان و جزئیات برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 99 ، در این آزمون نیز نام نویسی کرده و شانس خود را امتحان کنند .

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه



سوالات متداول


1- آزمون نظام مهندسی چه زمانی برگزار می شود ؟
آزمون نظام مهندسی سالیانه 2 بار برای پذیرش نیمسال اول و دوم برگزار می شود که به محض اعلام زمان دقیق هر نیمسال در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- آیا امکان تداخل آزمون صلاحیت های مربوط به یک رشته وجود دارد ؟
خیر همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، معمولا برنامه ریزی آزمون ها به شکلی انجام می شود که تداخلی در امتحانات مرتبط با صلاحیت های یک شغل وجود نداشته باشد .




3- چه مدارکی برای روز آزمون نظام مهندسی لازم است ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده است داوطلبان باید کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی خود را همراه داشته باشند .

منبع : زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wLPg
نظرتان را بنویسید