نحوه ثبت نام آزمون MHLE

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان مدرک زبان انگلیسی ام اچ ال ای 99 می توانند در تاریخی که توسط سایت مرکز سنجش پزشکی اعلام می شود پس از پرداخت هزینه ثبت نام ، تصویر مدارک شناسایی خود را در سامانه ثبت نام MHLE بارگذاری کرده و کد ثبت نام آزمون 99 MHLE را دریافت نمایند .




داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت و دانشجویان دکتری علوم پزشکی برای کسب امتیاز در مصاحبه دکتری و یا به دست آوردن مجوز شرکت در آزمون جامع دکتری نیاز به ارائه مدرک زبان معتبر دارند ، از این رو مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت هر سال در چند نوبت آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی MHLE را برگزار می کند . این آزمون مختص داوطلبان رشته های علوم پزشکی طراحی شده و واژگان و متون مرتبط با این رشته ها را تحت پوشش قرار می دهد .

داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام آزمون 99 MHLE و پرداخت هزینه آن اقدام نمایند که در ادامه جهت رفاه حال داوطلبان راهنمای گام به گام ثبت نام در این آزمون ارائه شده است .



نحوه ثبت نام آزمون MHLE 99
مرکز سنجش پزشکی با انتشار اطلاعیه هایی تاریخ برگزاری و ثبت نام آزمون MHLE را اعلام می کند که داوطلبان می بایست در مهلت تعیین شده به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و به بارگذاری مدارک و وارد کردن مشخصات خود جهت ثبت نام در این آزمون بپردازند .


 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون 99 MHLE :

1- اسکن یک قطعه عکس تمام رخ با زمینه روشن که در سال جاری گرفته شده باشد .

2- اسکن کارت ملی

3- اسکن صفحه اول شناسنامه

توجه : تصاویر مدارک گفته شده باید به فرمت jpg و با حجم 20 تا 300 کیلوبایت باشد .


 نحوه ثبت نام آزمون MHLE 99 :

1- مراجعه به سایت sanjeshp.ir و انتخاب گزینه " زبان " و سپس " MHLE " از منو سمت راست .

2- انتخاب لینک Send Documents & Register

3- کلیک بر روی " پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام "

4- پرداخت مبلغ 1,006,000 از طریق درگاه بانکی و بازگشت به صفحه ثبت نام

5- بارگذاری مدارک به صورت جداگانه به ترتیب زیر : ( افرادی که در آزمون های گذشته ثبت نام کرده اند نیازی به بارگذاری مدارک ندارند .)

Personal photo - > عکس پرسنلی

National card - > کارت ملی

ID card - > شناسنامه

6- کلیک کردن بر روی Registration و مشاهده فرم ثبت نام

7- پر کردن فرم ثبت نام فقط با حروف انگلیسی

8- تکمیل ثبت نام و دریافت Registration code . ( دریافت نکردن کد به معنی ناتمام بودن فرایند ثبت نام است .

حتما بخوانید: زمان ثبت نام آزمون MHLE (منتشر نشده)

 راهنمای تصویری ثبت نام آزمون MHLE 99 به محض فعال شدن لینک ثبت نام در این قسمت قرار می گیرد .










مرحله بعد از ثبت نام آزمون MHLE 99
پس از آن که داوطلبان ثبت نام خود را به پایان رسانده و کد ثبت نام دریافت کردند ، می بایست در موعد تعیین شده کارت ورود به جلسه آزمون MHLE را دریافت نمایند و پرینت آن را به همراه کارت ملی در روز آزمون  با خود داشته باشند . به افرادی که کارت ورود به جلسه آزمون ام اچ ال ای را نداشته باشند اجازه شرکت در این آزمون داده نخواهد شد .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند که راهنمایی های لازم را در اختیار داوطلبان شرکت در آزمون های زبان از جمله آزمون IELTS ، TOLIMO ، TOEFL و... بگذارند . در صورتی که در رابطه با ثبت نام آزمون ام اچ ال ای 99 و سایر آزمون های زبان سوالی داشتید می توانید پاسخ خود را از طریق خدمات مشاوره تلفنی هیوا دریافت نمایید .

در ادامه بخوانید: صفر تا صد آزمون TOEFL












سوالات متداول


1-  از چه طریق می توان در آزمون MHLE ثبت نام کرد ؟
 ثبت نام آزمون MHLE از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی انجام می شود که راهنمای گام به گام ثبت نام این آزمون در متن مقاله ارائه شده است .




2-  برای ثبت نام آزمون MHLE باید چه مدارکی را بارگذاری کرد ؟
 داوطلبان می بایست جهت ثبت نام ، اسکن شناسنامه و کارت ملی را به همراه عکس پرسنلی بارگذاری نمایند که در متن مقاله در مورد مراحل ثبت نام آزمون MHLE به طور کامل توضیح داده شده است .




3-  هزینه ثبت نام در آزمون MHLE چه مقدار است ؟
 داوطلبان می بایست جهت دریافت کد ثبت نام مبلغ مشخصی را بپردازند که هزینه ثبت نام آزمون MHLE به همراه راهنمای پرداخت آن در متن مقاله ذکر شده است .

منبع : نحوه ثبت نام آزمون MHLE
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RNOE
نظرتان را بنویسید