کارت ورود به جلسه آزمون MHLE

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
حدودا یک هفته پس از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام آزمون MHLE 99 ، کارت ورود به جلسه این آزمون منتشر می شود . داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی کارت ورود به جلسه ام اچ ال ای 99 را دریافت نمایند .



مرکز سنجش آموزش پزشکی هر ساله حدودا در 5 نوبت آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی MHLE را در سال برگزار کرده و برای شرکت کنندگان این آزمون کارتی را صادر می کند که بر روی آن مشخصات داوطلب و زمان و محل برگزاری آزمون ام اچ ال ای درج شده است .

متقاضیان آزمون 99 MHLE که عموما داوطلبان و دانشجویان دکتری وزارت بهداشت بوده ، پس از ثبت نام در این آزمون و دریافت کد ثبت نام خود ، می بایست چند روز پیش از برگزاری آزمون 99 MHLE نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون اقدام نمایند .

به همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه آزمون MHLE 99 در روز آزمون الزامی بوده و در غیر این صورت داوطلبان از شرکت در جلسه امتحان منع می شوند ، از این رو در ادامه زمان و نحوه دریافت این کارت ارائه شده است .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MHLE 99
پس از گذشت حدود یک هفته از مهلت تعیین شده برای ثبت نام آزمون MHLE ، کارت ورود به جلسه این آزمون منتشر می شود که داوطلبان می بایست در موعد اعلام شده توسط مرکز سنجش پزشکی ، کارت ورود به جلسه خود را چاپ کرده و در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند .

آزمون ام اچ ال ای در سال جاری در 5 نوبت برگزار می شود که در اطلاعیه منتشر شده در سایت sanjeshp.ir تاریخ برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MHLE 99 به شرح زیر اعلام شده است :



دوره آغاز توزیع کارت ( ساعت 15:00 ) برگزاری آزمون ( ساعت 8:30 )
57 1399/04/31 1399/05/02
58 1399/06/11 1399/06/13
59 1399/07/08 1399/07/10
60 1399/09/18 1399/09/20
61 1399/11/14 1399/11/16


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون MHLE









نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MHLE 99
داوطلبان با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و وارد کردن کد ثبت نام خود در این سامانه در زمان تعیین شده ، می توانند کارت ورود به جلسه آزمون MHLE 99 را دریافت کنند که در ادامه جهت رفاه حال داوطلبان ، راهنمای دریافت آن ارائه شده است .



 راهنمای گام به گام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MHLE 99​ :

1- مراجعه به سایت sanjeshp.ir و انتخاب گزینه " زبان " و سپس " MHLE " از منوی سمت راست

2- کلیک بر روی لینک Get Admission Card

3- وارد کردن کد ثبت نام

4- چاپ کارت ورود به جلسه آزمون MHLE



 راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MHLE به محض فعال شدن لینک آن در این قسمت قرار می گیرد .





شرکت کنندگان می توانند حدودا ده روز پس از برگزاری آزمون MHLE کارنامه خود را دریافت نمایند . مشاوران مرکز مشاوره تخصصی هیوا آماده اند که به سوالات شما پیرامون آزمون 99 MHLE و سایر آزمون های زبان پاسخ دهند ، همچنین تازه ترین اخبار مربوط به این آزمون از طریق کانال تلگرام آزمون های زبان هیوا اطلاع رسانی می شود .

حتما بخوانید: اعلام نتایج آزمون MHLE









سوالات متداول


1-  کارت ورد به جلسه آزمون MHLE چه زمانی منتشر می شود ؟
 داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون MHLE را حدودا دو روز پیش از برگزاری این آزمون دریافت نمایند که تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه تمام دوره های سال جاری در متن مقاله ارائه شده است . 




2-  چگونه می توان کارت ورود به جلسه آزمون MHLE را دریافت کرد ؟
 با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی در زمان مقرر و وارد کردن کد ثبت نام می توان این کارت را دریافت نمود که راهنمای گام به گام دریافت آن در متن مقاله ارائه شده است .




3-  برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون MHLE چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
 همان طور که در متن مقاله اشاره شده ، داوطلبان می توانند با وارد کردن کدی که در زمان ثبت نام این آزمون دریافت کرده اند به کارت ورود به جلسه خود دسترسی پیدا کنند .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون MHLE
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QMn9
نظرتان را بنویسید