هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند برای تکمیل فرم انتخاب رشته این دانشگاه باید کارت اعتباری خریداری کنند . هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد توسط این مرکز تعیین شده و سال گذشته به میزان 44 هزار تومان بوده است .




پس از اعلام نتایج اولیه کنکور 99 ، داوطلبان می بایست با توجه به رتبه و تراز اکتسابی برای انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند . برخلاف مرحله ثبت نام کنکور سراسری ، انتخاب رشته دانشگاه های سراسری از انتخاب رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد به صورت جداگانه صورت می گیرد .

از این رو داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد  99 می باشند ، می توانند از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org اقدام نمایند . در نظر داشته باشید انتخاب رشته دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت هزینه می باشد و علاقمندان می بایست پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 و دریافت کارت اعتباری نسبت به ثبت کد رشته محل های دانشگاه آزاد در سایت مذکور اقدام نمایند . در ادامه میزان و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ارائه شده است .



میزان و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر خلاف انتخاب رشته کنکور سراسری دارای هزینه است . سال گذشته ، هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، 440000 ریال بود که داوطلبان پس از خرید کارت اعتباری می توانستند برای تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند . احتمالا هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سال 99 تغییر خواهد کرد که به محض اعلام آن توسط مرکز سنجش دانشگاه آزاد ، از طریق کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا به اطلاع داوطلبان می رسانیم .

داوطلبانی که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری  99​ و توضیحات کارنامه مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد می باشند ، می بایست پس از مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org بر روی لینک انتخاب رشته دانشگاه آزاد کلیک کرده و نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد  99 اقدام نمایند .

در بخش زیر نحوه پرداخت هزینه در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 را بر اساس سال گذشته آورده ایم که در صورت اعمال تغییرات در نحوه خرید کارت اعتباری دانشگاه آزاد مقاله به روز رسانی می شود .

حتما بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مراحل پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99

 ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد azmoon.org
 انتخاب لینک انتخاب رشته آزمون سراسری سال 99​
 پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد



راهنمای تصویری پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 

داوطلبان بعد از ورود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد باید گزینه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 99 را انتخاب کنند .






 در این قسمت شما باید اطلاعات کد ملی و شناسه دانشگاه آزاد ( کد دسترسی مندرج در پایین کارنامه اولیه کنکور 99 ) را وارد و در نهایت کلیک ورود به سامانه را انتخاب کنید .







 در این صفحه اطلاعات شما حاوی مشخصات فردی و گروه آزمایشی امتحانی و همچنین مبلغ هزینه کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 قابل مشاهده خواهد بود که در این بخش با انتخاب گزینه پرداخت وارد صفحه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شوید . 




 در این قسمت با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود می تونید وارد مراحل بعدی انتخاب رشته شوید .






 در نهایت کد رهگیری انتخاب رشته دانشگاه آزاد به داوطلبان ارائه می شود که بعد از آن می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند .



در نظر داشته باشید راهنمای تصویری بالا مربوط به سال 98 است در صورت تغییرات در نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانگاه آزاد 99 مقاله به روز رسانی می شود 

در ادامه بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد










 با توجه به حساس بودن مرحله انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 ، داوطلبان می بایست قبل از تکمیل فرم مربوطه ، با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت نموده و انتخابی متناسب با رتبه قبولی اکتسابی خود داشته باشند . از این رو کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا تجارب خود را در اختیار متقاضیان قرار دهند . برای دریافت راهنمایی و مشاوره در این خصوص می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید .
















سوالات متداول


1- انتخاب رشته دانشگاه آزاد رایگان است ؟
مطابق متن مقاله داوطلبان به منظور تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید هزینه پرداخت کنند که در این مقاله راهنمای تصویری نحوه پرداخت این هزینه ارائه شده است .




2- پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه صورت انجام می شود ؟  
به صورت اینترنتی انجام می شود که البته در این مقاله راهنمای تصویری نحوه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارائه شده است .






3- هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه میزان است ؟
 سال گذشته هزینه این انتخاب رشته 44 هزار تومان بوده است به محض مشخص شدن این مبلغ برای سال 99 در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PL74
نظرتان را بنویسید