اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
اعتراض به نتایج کنکور ارشد 1400 از طریق سیستم پاسخگویی سنجش باید ثبت بشه و علاوه بر اینکه داوطلبا می تونن برای هر یک از اعلام نتایج اولیه و یا نهایی کنکور ارشد درخواست اعتراضشون رو ثبت کنن ، می تونن بعد از انتشار کلید سوالات هم درخواست اعتراض به اون رو هم ثبت کنن .





معمولا بعد از انتشار نتایج کنکور ارشد 1400 با داوطلبایی مواجه می شیم که به نتایج اولیه ، نهایی و کلید سوالات معترضن و یا حتی درخواست بررسی مجدد نتایج ارشد رو دارن و به دنبال راهی برای ثبت درخواستشون و پیگیری اون هستن .

سازمان سنجش در قسمت سیستم پاسخگویی خودش برای این دسته از افراد فرصتی رو فراهم کرده تا بتونن با ورود به این بخش ، درخواست های خودشون رو ثبت کنن که در ادامه این مقاله در خصوص روند ثبت درخواست اعتراض به نتایج ارشد 1400 رو توضیح دادیم .





اعتراض به کلید سوالات کنکور ارشد 1400
اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1400 ، ممکنه مربوط به کلید سوالات باشه ، در این خصوص داوطلبایی که در خصوص کلید سوالات کنکور ارشد نظری دارن و یا احساس می کنن گزینه ای در این کلید به اشتباه ثبت شده ، باید در زمانی که سازمان سنجش مشخص میکنه وارد این سایت شده و از قسمت سیستم پاسخگویی ، درخواست اعتراض خودشون رو ثبت کنن .

سال گذشته فرصت ثبت اعتراض به کلید اولیه کنکور ارشد در مرداد ماه بود ، هنوز زمان اعتراض به این موضوع مشخص نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشین .





به محض اینکه زمان اعتراض به کلید سوالات کنکور ارشد 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .



  ثبت این اعتراض باید با دلایل منطقی و علمی همراه باشه چون اعتراض های غیر منطقی بررسی نمیشن و باید مشخصات کامل داوطلب و مستندات اون در فرم درخواست ثبت و ارسال بشه تا به وسیله تیم های تخصصی مورد بررسی قرار بگیره .

بیشتر بخوانید: نتایج اولیه کنکور ارشد





اعتراض به اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 1400
ممکنه خیلی از داوطلبا بعد از اعلام نتایج ارشد و بررسی کارنامه اولیه به نتایج و اطلاعات ثبت شده در کارنامه ، اعتراض داشته باشن ، به همین دلیل با اینکه پاسخبرگ داوطلبا به صورت دقیق توسط دستگاه های خودکار و اتوماتیک بررسی میشه و پیش اومدن اشتباه در نمرات کارنامه داوطلبا جز موارد نادر به حساب میاد ، ولی باز سازمان سنجش این امکان رو در اختیار داوطلبا قرار داده که درخواست اعتراض به کنکور کارشناسی ارشد 1400 خودشون رو ثبت کنن .

سال گذشته فرصت اعتراض به نتاج اولیه کنکور ارشد در شهریور ماه بود ، هنوز زمان اعتراض به نتایج ارشد 1400 مشخص نشده که با عضویت در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام بشه مطلع میشین .





به محض اینکه زمان اعتراض به نتایج اولیه کنکور ارشد مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

نحوه اعتراض به اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 1400
تمام داوطلبایی که نسبت به کارنامه اولیه کنکور ارشد که توسط سنجش منتشر شده اعتراض دارن باید بعد از ورود به سیستم پاسخگویی سنجش ، گزینه تقاضای بررسی مجدد نمره رو انتخاب کنن تا سنجش دوباره کارنامه این افراد رو مورد بررسی قرار بده .

 وارد سایت سنجش بشین و از سمپ چپ صفحه گزینه ارسال درخواست رو انتخاب کنین .







 بعد از انتخاب گزینه وردد به سیستم جیمیل و رمز عبوری رو که موقع عضویت در سنجش مشخص کردین رو وارد کنین . اگه هم هنوز در سازمان سنجش عضویت پیدا نکردین مقاله سیستم پاسخگویی سنجش رو بخونین .







 در ادامه بعد از انتخاب درخواست جدید ، نوع آزمون و سال رو انتخاب کنین .







 از بین گزینه های درخواستی که براتون وجود داره می تونین گزینه تقاضای بررسی مجدد نمره رو انتخاب کنین .









تصاویر بالا مربوط به فرایند اعتراض به نتایج اولیه آزمون ارشد سال گذشتست ، به محض اینکه تغییری در روند اعتراض به نتایج امسال ایجاد بشه این تصاویر به روز رسانی میشه .

بیشتر بخوانید: نتایج نهایی کنکور ارشد


اعتراض به اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد 1400
داوطلبانی که نسبت به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1400 که توسط سنجش اعلام میشه ، اعتراض دارن ، می تونن هنگامی که نتایج نهایی ارشد اعلام میشه ، اعتراض خودشون رو از طریق سیستم پاسخگویی ثبت کنن .

سال گذشته زمان اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد در آبان ماه بود هنوز زمان اعتراض به نتایج امسال مشخص نشده ولی با عضویت در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام بشه مطلع میشین .




به محض اینکه زمان اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

نحوه اعتراض به اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد 1400
داوطلبایی که نسبت به نتایج نهایی کنکور ارشد 1400 اعتراض دارن باید بعد از ورود به سیستم پاسخگویی سنجش گزینه " اعتراض به نتایج نهایی " رو ثبت کنن تا درخواست اون ها یکبار دیگه مورد بررسی قرار بگیره .



 وارد سایت سنجش بشین و از سمپ چپ صفحه گزینه ارسال درخواست رو انتخاب کنین .







 بعد از انتخاب گزینه وردد به سیستم جیمیل و رمز عبوری رو که موقع عضویت در سنجش مشخص کردین رو وارد کنین .







 در ادامه بعد از انتخاب درخواست جدید ، نوع آزمون و سال رو انتخاب کنین .







 از بین گزینه های درخواستی که براتون وجود داره می تونین گزینه اعتراض به نتیجه قبولی رو انتخاب کنین .







در ادامه باید شماره پرونده و داوطلبی خودتون رو وارد کنین و درخواستتون رو ثبت کنین .









تصاویر بالا مربوط به فرایند اعتراض به نتایج نهایی آزمون ارشد سال گذشتست ، به محض اینکه تغییری در روند اعتراض به نتایج امسال ایجاد بشه این تصاویر به روز رسانی میشه .

بیشتر بخوانید: نتایج ارشد دانشگاه آزاد
درخواست بررسی مجدد کارنامه نهایی کارشناسی ارشد 1400
ممکنه بعضی از داوطلبای کنکور ارشد موقع انتشار کارنامه سبز ، متوجه اشتباهاتی که در زمان انتخاب رشته ارشد انجام دادن بشن و یا ببینن که در رشته هایی بعد از کد رشته محل قبولی هم شانس پذیرش داشتن و بخوان یکبار دیگه شانس خودشون رو برای قبولی در اون رشته ها امتحان کنن .

برای همین سازمان سنجش بعد از انتشار کارنامه سبز ارشد امکان ثبت درخواست با موضوعات بررسی اولویت های بعدی ، تغییر دوره قبولی ، مجوز شرکت در آزمون سال بعد و ... رو قرار داده و داوطلبا می تونن با انتخاب هر یک از موارد ، درخواست خودشون رو در این سایت ثبت کنن .

این ثبت درخواست معمولا با انتشار کارنامه سبز در سیستم پاسخگویی سنجش فعال میشه که با عضویت در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام بشه اطلاع رسانی میشه .





به محض اینکه زمان اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .



 احیانا اگه از نتیجه خودتون هم راضی نبودین می تونین شانستون رو برای ثبت نام ارشد بدون کنکور امتحان کنین .

در ادامه بخوانید : ثبت نام ارشد بدون کنکور
کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص اعتراض به نتایج کنکور ارشد 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .




سوالات متداول


1- اگه بعد از انتشار کلید اولیه کنکور ارشد به اون اعتراض داشتیم باید چیکار کنیم ؟
داوطلبا می تونن درخواست اعتراضشون رو از طریق سیستم پاسخگویی سنجش ثبت کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .


2- برای ثبت اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد باید چیکار کنیم ؟
همون طور که در این مقاله توضیح داده شد ، باید درخواست اعتراضتون رو از طریق سایت سنجش ثبت کنین .


3- در چه صورتی امکان ثبت درخواست بررسی اولویت های بعدی برای داوطلبا امکان پذیره ؟
طبق توضیحاتی که در این مقاله داده شد در صورتی که داوطلبا طبق کارنامه سبز ارشد شانس قبولی در رشته محل هایی بعد از رشته محل قبولی رو داشته باشن می تونن این درخواست رو ثبت کنن .

منبع : اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4Mj7
نظرتان را بنویسید