دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sevil77
ثبت نام کنکور سراسری 1400 از روز یکشنبه 12 بهمن ماه تا روز شنبه 18 بهمن ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد . بنابراین داوطلبان متقاضی شرکت در این ماراتن نفسگیر به مدت یک هفته فرصت دارند تا با فراهم کردن مدارک لازم از جمله عکس 3*4 ، اطلاعات فردی شناسنامه ای ، اطلاعات تحصیلی مانند کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاه ، معدل کل دیپلم و ...  وارد سایت مذکور شده و ثبت نام خود را بطور کامل انجام دهند .

همانطور که می دانید برخی از امتحانات پایه دوازدهم ، دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلبان رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی نظام ترمی واحدی _ سالی واحدی سال 84 به بعد و یا نظام جدید ( 3-3-6 ) به صورت نهایی و کشوری برگزار می گردد که نمرات این امتحانات به میزان حداکثر 30 درصد به صورت مثبت در نمره‌ کل نهایی داوطلب تاثیر دارد .

آموزش و پرورش برای کمک به سازمان سنجش به منظور اعمال سوابق تحصیلی متقاضیان کنکور 1400  سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها با نام سایت دیپ کد به نشانی dipcode.medu.ir طراحی نموده است . هر داوطلب با وارد کردن اطلاعات شخصی خود مانند شماره دانش آموزی ، کد منطقه و مشخص نمودن مقطع تحصیلی مورد نظر در سایت آموزش و پرورش به آدرس dipcode.medu.ir به یک کد دست پیدا می کند که بیانگر سوابق تحصیلی دانش آموز در آن مقطع می باشد که کد سوابق تحصیلی نام دارد و می تواند در بهبود نتیجه داوطلب تاثیر مثبتی داشته باشد .



تبلیغ



تست سنجش سلامت تنفسی شما. همین الان تست بده

مشاهده

مشمولان کد سوابق تحصیلی

همانطور که گفته شد ، تمامی متقاضیان شرکت در آزمون سراسری 1400 مشمول اعمال سوابق تحصیلی نیستند ، بلکه تنها داوطلبانی که دارای شرایط زیر می باشند ، می بایست زمان ثبت نام این آزمون اقدام به وارد کردن کد سوابق تحصیلی خود نمایند :

فارغ التحصیلان مقطع دیپلم یکی از رشته ها نظری مانند ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که بعد از سال 84 فارغ التحصیل شده اند می بایست اقدام به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم نمایند .
داوطلبان نظام ترمی واحدی – سالی واحدی که بعد از سال 91 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی خود شده اند ، می بایست کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خویش را دریافت نمایند .
فارغ التحصیلان نظام جدید ( 6 - 3 - 3 ) که بعد از سال 98 فارغ التحصیل شدند اصطلاحا دیپلم گرفتند ، تنها باید کد سوابق تحصیلی دیپلم را دریافت نمایند .


 برای مطالعه راهنمای قدم به قدم دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت هیوا کلیک کنید .

dipcode.medu.ir



نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری 1400 از طریق سایت dipcode.medu.ir

فرایند دریافت کد سوابق تحصیلی جهت ثبت نام در کنکور سراسری به صورت اینترنتی از طریق سایت dipcode.medu.ir انجام می شود . تمامی مشمولان دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی می بایست در موعد مقرر و قبل از زمان ثبت نام کنکور 1400 وارد سایت مذکور شده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده اقدام به دریافت این کد نمایند .

• نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی به طور خلاصه :

1. ورود به سایت dipcode.medu.ir

2. کلیک روی گزینه " برای مشاهده سوابق و دریافت کد سوابق تحصیلی کلیک کنید "

3. وارد کردن اطلاعات لازم اعم از " کد دانش آموزی ، کد منطقه ، کد مقطع و تاریخ تولد " داوطلب

4. مشاهده اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب

5. تایید یا عدم تایید اطلاعات با توجه به صحت اطلاعات وارد شده در سایت دیپ کد

5. دریافت کد سوابق تحصیلی

 برای اطلاع  نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کلیک کنید .

 دریافت کد سوابق تحصیلی

نحوه دریافت و تایید کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری 1400 از سایت سنجش

روش دیگری که جهت دریافت و تایید کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری برای دداوطلبان این آزمون در نظر گرفته شده ، از طریق سایت سنجش می باشد . داوطلبان در صورت عدم دسترسی به اطلاعات خواسته شده در سایت دیپ کد مانند کد منطقه ، می توانند به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه کرده و با انتخاب گزینه سوابق تحصیلی دانش آموزان - وضعیت نمرات ارسالی از آموزش و پرورش ، وارد بخش مشاهده و تایید سوابق تحصیلی کنکور سراسری خود شوند و کد سوابق تحصیلی پایه مربوطه خود را دریافت نمایند .

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی و تایید نمرات در سایت سوابق تحصیلی sanjesh.org به طور خلاصه
1. مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org

2.  انتخاب گزینه تایید سوابق تحصیلی دانش آموزان - وضعیت نمرات ارسالی از آموزش و پرورش

3.  ورود به صفحه تایید سوابق تحصیلی با یکی از سه روش موجود :

شماره دانش آموزی + سال تولد
شماره دانش آموزی + نام + نام خانوادگی + شماره شناسنامه
شماره دانش آموزی + کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم


 برای مطالعه راهنمای قدم به قدم دریافت کد سوابق تحصیلی سازمان سنجش از سایت هیوا کلیک کنید .

 سوابق تحصیلی دانش آموزان sanjesg.org

منبع : دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/O3nr
نظرتان را بنویسید