فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش هر سال برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی مشخص شده موفق به تکمیل فرم ثبت نام یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور 1400 نشده اند، بازه زمانی جداگانه ای را در نظر گرفته و لینک ثبت نام کنکور سراسری را مجددا در سایت خود به نشانی sanjesh.org فعال می نماید.




سازمان سنجش برای ثبت نام کنکور 1400 معمولا بازه زمانی ده روزه در نظر می گیرد ( ثبت نام کنکور 1400 از 12 بهمن ماه شروع شده و تا 20 بهمن ادامه داشت ). اطلاعیه های مربوط به مهلت ثبت نام کنکور سراسری از طریق سایت سنجش به داوطلبان اطلاع رسانی می گردد. بازه زمانی در نظر گرفته برای ثبت نام کنکور سراسری، فرصت کافی در اختیار متقاضیان قرار می دهد هر ساله برخی داوطلبان به دلایل مختلف در زمان قانونی ثبت نام و حتی تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1400 موفق به ثبت نام و درج اطلاعات خود نمی شوند.

سازمان سنجش، به عنوان مجری برگزار کننده کنکور سراسری برای داوطلبان جامانده از ثبت نام کنکور 1400 بازه های زمانی مختلفی در نظر گرفته که امکان ثبت نام مجدد را برای این متقاضیان فراهم می کند. در ادامه به بررسی مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400 و ویرایش ثبت نام کنکور 1400 می پردازیم.



مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400
ویدیو بررسی ویدیویی شرکت دوباره جاماندگان ثبت نام کنکور 1400



بر اساس جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش، داوطلبان جامانده از ثبت نام کنکور 1400، از روز یکشنبه 10 اسفند لغایت روز چهارشنبه 13 اسفند ماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند. گفتنی است در فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400، تغییری در شرایط و ضوابط ثبت نام صورت نگرفته و داوطلبان با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور 1400 می توانند در جریان کلیه قوانین و مقررات ثبت نام قرار گیرند. با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از تمامی اخبار مربوط به کنکور 1400 مطلع شوید.





مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400، از روز یکشنبه 10 اسفند شروع و تا روز چهارشنبه 13 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.



بیشتر بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام کنکور





مهلت مجدد برای ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 1400
یکی از قابلیت هایی که در فرصت مجدد ثبت نام کنکور 1400 در اختیار کلیه داوطلبان قرار می گیرد امکان بررسی فرم ثبت نام از طریق مراجعه به سایت ثبت نام کنکور 1400 است. داوطلبانی که در مهلت ثبت نام کنکور سراسری، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام کردند اما متوجه اشتباهی در وارد کردن هر یک از بندهای ثبت نام شده اند، می توانند در این بازه زمانی وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود که شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام می باشد، وارد فرم ثبت نام خود شده و در صورت وجود مغایرت در اطلاعات وارد شده ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور 1400 خود را انجام می دهند.

در ادامه بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری









 در نظر داشته باشید مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص ثبت نام کنکور 1400 می باشند. شما می توانید با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب این مرکز مشاوره تلفنی در ارتباط باشید.












سوالات متداول


1- آیا همزمان با مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400، امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟
بله، البته در این مقاله نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ارائه شده است.




2- آیا در فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری، داوطلبان ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند؟
بله، این ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود که توضیحات جامع در این خصوص در متن مقاله ارائه شده است.




3- برای ویرایش ثبت نام در زمان مهلت مجدد به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟
همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است، با داشتن اطلاعات ثبت نامی می توانید ویرایش ثبت نام کنکور سراسری خود را انجام دهید.

منبع : فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Lxvv
نظرتان را بنویسید