لیست رشته های دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی

لیست رشته های دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبان مرد که زمان تکمیل فرم ثبت نام کنکور 1400 علاقمندی خود را نسبت به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی اعلام کرده بودند، پس از اعلام نتایج اولیه در صورت مجاز بودن به انتخاب رشته در دوره روزانه، می توانند نسبت به انتخاب رشته های دانشگاه امام باقر اقدام نمایند.




داوطلبان مرد شرکت کننده در کنکور سراسری یکی از رشته های ریاضی، تجربی و انسانی که شرایط شرکت در دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی ( امام باقر ) را دارند، در صورت علاقمندی به ادامه تحصیل در این دانشگاه، پس از مطالعه تمامی شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه امام باقر می بایست زمان ثبت نام بند 44 فرم ثبت نام کنکور سراسری را علامتگذاری کرده و به عبارتی علاقمندی خود را به پذیرش در این دانشگاه اعلام کنند.

پس از صدور کارنامه اولیه کنکور سراسری در صورت مجاز بودن این افراد در دوره روزانه، می توانند در انتخاب رشته کنکور 1400 شرکت کرده و رشته های مورد علاقه خود از این دانشگاه را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته خویش وارد نمایند. انتخاب رشته دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی به صورت همزمان در فرم انتخاب رشته کنکور انجام می شود.

سازمان سنجش لیست رشته محل های دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی را در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور 1400 منتشر می کند. به دلیل اهمیت اطلاع از لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی در ادامه لیست رشته های این دانشگاه را در اختیار داوطلبان قرار دادیم. با ما همراه باشید!







جدول لیست رشته های دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی در کنکور 1400
پذیرش دانشگاه امام باقر در دو مرحله و از طریق ثبت نام کنکور سراسری 1400 انجام می شود. داوطلبان واجد شرایط ورود به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی جهت ورود به دانشگاه امام باقر می بایست ابتدا در آزمون سراسری شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته بودن در کنکور سراسری، با توجه به اولویت های خود رشته های اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 کرده به صورت چند برابر ظرفیت جهت مصاحبه به این دانشگاه دعوت شده و براساس روند مصاحبه خویش، ممکن است در رشته انتخاب خود انتخاب شوند.

لیست رشته های دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی در دفترچه ثبت نام کنکور 1400 ذکر شده اما ظرفیت هر رشته در دفترچه انتخاب رشته به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. در این بخش لیست کامل رشته های دانشگاه امام باقر در پذیرش کنکور 1400 ارائه شده است.



لیست رشته های دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی در کنکور 1400
امنیت اطلاعات امنیت اقتصادی امنیت بین الملل امنیت نرم 
پژوهشگری امنیت حفاظت اطلاعات ضد تروریسم علوم فنی امنیت
فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت اطلاعات و ارتباطات


در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی





اهمیت مطالعه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور 1400
سازمان سنجش شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی و همچنین رشته های ارائه شده توسط این دانشگاه را در دفترچه ثبت نام منتشر کرده و ظرفیت هر رشته را در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 منتشر کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

با توجه به این که دفترچه های مذکور قبل از فرایند ثبت نام و انتخاب رشته ( هر یک در بازه مشخصی ) بر روی سایت sanjesh.org قرار می گیرد، داوطلبان می توانند به منظور آگاهی از جزئیات پذیرش دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 را به دقت مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری









 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با بررسی لیست رشته های دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی در کنکور 1400، می توانند رشته متناسب با علایق و توانایی های شما را پیشنهاد دهند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در تمامی مراحل کنکور 1400 از کارشناسان این مرکز مشاوره راهنمایی بخوانید. همچنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.

در ادامه بخوانید: موفقیت در کنکور 1400









سوالات متداول


1- لیست رشته های دانشگاه وزارت اطلاعات از چه طریقی قابل مشاهده است؟
 این رشته ها در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری قابل مشاهده می باشد البته در این مقاله نیز لیست رشته ها قرار داده شده است.




2- آیا تمامی افراد می توانندرشته های دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی را انتخاب نمایند؟
 خیر. همانطور که در متن مقاله گفته شده است تنها داوطلبان مرد در صورت دارا بودن شرایط انتخاب رشته این دانشگاه می توانند رشته های این دانشگاه را انتخاب نمایند.




3-  کدام گروه های آزمایشی می توانند در انتخاب رشته دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی شرکت کنند؟
 داوطلبان شرکت کننده در کنکور یکی از رشته های ریاضی، تجربی و انسانی می توانند در فرم انتخاب رشته خود، رشته های مختص این دانشگاه را قرار دهند.

منبع : لیست رشته های دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KwL8
نظرتان را بنویسید