مجموعه کتاب نصرت انگلیسی

 مجموعه کتاب نصرت انگلیسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پارسا

چه کمی انگلیسی بلد باشید و چه ندانید، مانند هزاران نفر دیگر، واقعاً از موفقیت خود احساس رضایت و خوشحالی خواهید کرد و اعتماد به نفس زیادی در صحبت کردن به زبان انگلیسی به دست خواهید آورد. در هر سنی و یا با هر سطح استعداد و دانش، در پایان دوره با رعایت این راهنما و دستورالعمل های ارائه شده در کلاس ها، بدون شک در عرض 3 ماه قادر خواهید بود به زبان انگلیسی صحبت کنید. به مافوق) یاد بگیرید و انجام دهید. برای خرید  مجموعه کتاب نصرت انگلیسی از انتشارات معتبر دهکده زبان روی لینک کلیک کنید

مهندس «مرتضی ن» پس از پایان تحصیلات خود در دانشگاه آمریکایی بیروت، در سال 1345 به تدریس زبان انگلیسی در مراکز آموزش زبان در ایران پرداخت و مترجم رسمی زبان انگلیسی وزارت دادگستری و چندین سال ریاست زبان انگلیسی را بر عهده داشت. زبان مراکز آموزشی یکی از دانشکده های سیستم دانشگاه ایالتی نیویورک و همچنین یکی از دانشکده های سیستم دانشگاه کالیفرنیا. وی در سال 1380 به عنوان مدیر موفق و کارآفرین نمونه از سوی دانشگاه های شریف و امیرکبیر انتخاب شد. وی پس از سال ها تجربه و تدریس در کانون زبان ایران، آسان ترین روش یادگیری مکالمه زبان های دنیا را با پیروی از روش پیمزلر معرفی کرد و آموزش مکالمه زبان سه ماهه به نام وی ثبت شد. معلم پس از سالها فعالیت آموزشی در شب چهارشنبه 28 فروردین 1393 در آمریکا دارفانی را وداع گفت، روحش شاد و نامش گرامی باد.

نکاتی در مورد این مجموعه:
1- این آموزش زبان فقط 2 نسخه دارد، یک نسخه قدیمی که هر درس روی نوار کاست با کیفیت صدای پایین ارائه می شد و یک نسخه جدید که هر درس بر روی سی دی با کیفیت صدای بالا و با É معروف به آموزش زبان 2 ارائه می شد. (آنچه برای کاربران سایت دانلود پی سی در اینجا قرار داده شده نسخه شماره 2 است)، دوره های آموزشی دیگری که تحت عنوان آموزش زبان 3 و غیره ارائه می شود. راه مشابه
2- این مجموعه قابل پخش بر روی: کامپیوتر، سی دی ویدئو، ام پی تری پلیر، فلش مموری و تلفن همراه می باشد.
3- اگر به دستورات توجه نکنید مطمئن باشید پیشرفت و موفقیت بسیار کمی خواهید داشت.
4- مدرس فقط به آموزش زبان انگلیسی پرداخته و آموزش به سایر زبان های موجود در بازار فقط از مدل آموزشی استاد استفاده می کند و توسط شرکت های دیگر تولید می شود.

دستورالعمل های مجموعه آموزش زبان انگلیسی توسط مهندس. مرگ:

1- هدف تکرار با صدای بلند و تقلید دقیق از گوینده است. هم تلفظ و هم لحن صدا.

2- نکته بسیار مهم دیگر پرهیز مطلق و اکید از نوشتن است. برخی ممکن است بگویند زمانی که می نویسند یا تماشا می کنند بهتر یاد می گیرند. مطمئن شوید که طراحان و تولیدکنندگان این دوره ها این را به خوبی می دانند. لطفا به هیچ عنوان از نوشتن خودداری کنید و از قلم و کاغذ استفاده نکنید. مراکز آموزشی در سراسر جهان اغلب گرامر و خواندن را در راس برنامه های یادگیری زبان خود قرار می دهند و بسیاری هنوز هم این کار را انجام می دهند و به خصوص کتاب یکی از ابزارهای اصلی یادگیری (با استفاده از چشمان شما) است. اما اخیراً یک زبان شناس حافظه و استاد دانشگاه ایالتی اوهایو در تحقیقات گسترده خود ثابت کرده است که مؤثرترین راه برای یادگیری زبان از طریق گوش است.

3- شرکت در کلاس ها بسیار ساده و آسان است. فقط باید از سی دی اول (درس 1) شروع کنید و طبق محتوای درس پیش بروید. تا زمانی که حداقل 90 درصد یک درس را خوب و روان یاد نگرفته اید، به سراغ درس بعدی نروید. از تکرار درس ها قبل از اتمام جداگانه جداً خودداری کنید و درس را به طور کامل انجام دهید. حتی اگر فکر می کنید موضوع برای شما خیلی آسان یا سخت است، آن را به طور کامل انجام دهید. به تعویق انداختن درس باعث اختلال در زمان های دقیق تکرار می شود و در نتیجه از انتقال مطالب از حافظه کوتاه مدت به حافظه دائمی جلوگیری می کند و علاوه بر آن از نظر روانی باعث عدم اعتماد به نفس می شود.

4- در گفتگو، یادگیری موضوعات دشوار راه حل نیست. مهم است که بتوانید از دانش خود بدون فکر و ترجمه ذهنی ارتباط گفتاری و شنیداری موثری ایجاد کنید. لطفا به هیچ دلیلی حتی برای ارضای کنجکاوی خود به درس بعدی یا برخی دروس پیش رو گوش ندهید.

5- زمانی که باید چیزی بگویید آن را با صدای بلند بگویید. پس ادامه درس همین را خواهد گفت. بعد از اینکه گوینده درس را گفت، دوباره کلمات را با صدای بلند و مانند گوینده، هم از نظر تلفظ و هم از نظر لحن صدا تکرار کنید.

6- در هر مکالمه یا هر جمله و مقاله، موقعیت و صحنه را تصور کنید و بسیار طبیعی عمل کنید. در بیشتر موارد، دستورالعمل هایی به زبان فارسی برای تجسم موقعیت داده می شود. در جایی که این امکان پذیر نیست، می توانید به راحتی خودتان آن را انجام دهید. وقتی چیزی می گویید طوطی وار نگویید، یعنی مثل اینکه دارید درس می دهید نگویید. تصور کنید که با کسی صحبت می کنید و خیلی طبیعی صحبت می کنید.

7- به خود فشار نیاورید و سعی نکنید کلمات و مطالب را حفظ کنید. نگران نباش

نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر