خریداری مجموعه کتاب نصرت انگلیسی

خریداری مجموعه کتاب نصرت انگلیسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پارسا

1- مرحله اول تقسیم بندی کتاب داستان:

اولین قدم برای یادگیری زبان با کتاب داستان، تقسیم کتاب به صفحات مشخص است، اگر کتاب فصل های مختلفی دارد و طولانی است، باید آن ها را هم تقسیم کنید. به عنوان مثال، آن را به 5 صفحه تقسیم کنید و شروع به خواندن یک صفحه در یک زمان کنید. این کار باعث می شود که شما مطالب زیادی را از دست ندهید و به آرامی شروع به یادگیری کنید و خسته نشوید. برای خریداری مجموعه کتاب نصرت انگلیسی از دهکده زبان روی لینک کنید.

2- خواندن عمومی:

بعد از تقسیم، کار بعدی کپی کردن یک یا چند صفحه از قسمتی است که تقسیم کرده اید. صفحه اول را یکجا بخوانید و سعی کنید به درک کلی از متن برسید و نیازی نیست که زیاد روی هر جمله و معنای آن بمانید. فرقی نمی کند یک عبارت یا یک کلمه را متوجه شوید. از روی متن است.

3- خواندن جزئی:

بعد از اینکه به یک درک کلی رسیدید، جملاتی را که معنی آنها را متوجه نشدید بررسی کنید و پاراگراف به پاراگراف جلو بروید و پس از خواندن یک پاراگراف و فهمیدن کلمات و معنی آنها، به پاراگراف بعدی بروید تا صفحه کامل شود. کامل.

4- خواندن کلمات به صورت جمله:

وقتی کل صفحه را خواندید، به دنبال مکان ها و کلماتی که نمی دانستید بگردید و کلماتی که نمی دانستید را روی کاغذ بنویسید و سعی کنید آنها را با جملات یاد بگیرید. یادگیری لغات خوب است اما بهتر است آن ها را با جملات یاد بگیرید تا نحوه استفاده از آن ها در متن را بدانید و بعد از مدتی علاوه بر یادگیری لغات، جملات کامل را نیز یاد بگیرید.

داستان را با صدای بلند بخوانید:

این به شما کمک می کند تا عبارات و معنی آنها را بیشتر به خاطر بسپارید و همزمان مهارت های مکالمه و تلفظ صحیح کلمات را نیز بیاموزید.

تمرین و تکرار:

بدون تمرین و تکرار هیچ کاری انجام نمی شود. وقتی کتابی را تا آخر خواندید، آن را رها نکنید و تمرین کنید و چیزهایی که گفتیم را بارها و بارها تکرار کنید، این باعث می شود که مطالب بیشتر در ذهن شما بماند و کلمات و عبارات جدید را اصلاح کنید. که در پایان بتوانید داستان را برای خودتان تعریف کنید. برای خودت تعریف کن

چگونه با کتاب داستان انگلیسی یاد بگیریم؟
نکاتی برای خواندن کتاب های داستان

1- عجله نکنید

برای تمام کردن کتاب و یادگیری آن عجله نکنید، آنقدر برای خواندن کتاب وقت نگذارید که وقت خود را تلف کنید، آنقدر عجله نکنید که مطالب را مرور کنید. این روش در کنار سایر روش های یادگیری بسیار موثر است و باید همیشه آن را همراه خود داشته باشید.

2- به خود سخت نگیرید

سعی کنید در انتخاب کتاب دقت کنید و کتابی با حجم و مضمون سنگین انتخاب نکنید که شما را غرق کند.

چگونه با کتاب داستان انگلیسی یاد بگیریم؟
با روش خواندن کتاب داستان برای یادگیری زبان انگلیسی، درهای یادگیری جدیدی به روی شما باز می شود، علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی، با فرهنگ، روابط اجتماعی، افسانه ها، حقایق، تاریخ، سیاست و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهید شد که شاید در وجود دارد. راه دیگری وجود ندارد. شما نمی توانید آنها را دریافت کنید. پس یادگیری زبان با داستان و دنیای جدید یادگیری آن را دست کم نگیرید.

اگر می خواهید مهارت های زبان انگلیسی خود را هر چه سریعتر تقویت کنید، پیشنهاد خوب این است که علاوه بر این روش، روش اصلی خواندن کتاب های داستان را نیز فراموش نکنید.

در این زمینه می توانم بگویم که آموزش آنلاین که این روزها با مزایای بی شمارش طرفداران زیادی پیدا کرده است، می تواند بسیار مفید باشد.

نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر