آیا با انجام لیزر در ناحیه بیکینی زگیل تناسلی میگیریم؟

آیا با انجام لیزر در ناحیه بیکینی زگیل تناسلی میگیریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ویژگی های بهترین مرکز لیزر در تبریز
مرکز لیزر در تبریز دارای استانداردهای مورد تایید درباره یک لیزر حرفه ای میباشد ، که در ذیل به آن اشاره میکنیم.

دستگاههای مدرن و پیشرفته در مرکز لیزر در تبریز
اکثر مرکز لیزر در تبریز مجهز به آخرین دستگاههای به روز دنیا میباشد . اهمیت به روز بودن و مدرن بودن دستگاههای لیزر بسیار زیاد است ، چرا که همه روز متخصصین این امر دستگاههایی را تولید میکنند که سبب میشود مشتریان لیزر از درد کمتری برخوردار شوند و  نقش اثر بخش زیادی در انجام یک لیزر موفق ایفا میکنند . اکثر دستگاههای امروزی مجهز به سیستم خنک کننده است و طول موج های کمتری دارند و سلامت سلولی رو بیشتر از پیش تامین میکنند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در اصفهان – بهترین مرکز لیزر تهران – بهترین مرکز لیزر در کرج

مکان بهداشتی
در مرکز لیزر در تبریز به شدت به بهداشت توجه میشود . دستگاهی که همگان از آن استفاده میکنند باید به طور دائم به تمیزی و نظافت آن بها داد. و همچنین به طور کلی تمامی مراکز زیبایی و لینیکها به دلیل مراجعات زیاد مخاطبانشان باید بهداشت را کاملا رعایت کنند.

وجود پزشک متخصص و تیم حرفه ای
امر لیزر یک امر تخصصی هست و هر کسی دانش انجام این عمل را ندارد ، بنابراین امر لیزر را باید پزشک یا تکنسین دوره دیده و مجرب انجام دهد، در مرکز لیزر در تبریز این کلینیکها از پزشک و تیم حرفه ای برای این امر برخوردارند.

سوالات پر تکرار درباره لیزر و مرکز لیزر در تبریز
با انجام لیزر در مرکز لیزر در تبریز سرطان میگیریم؟
باور غلطی که درباره لیزر وجود دارد این است که پرتوهای ساطع شده از لیزر سرطان زا است ، ولی این طور نیست اشعه لیزر هیچگاه به عمق سلولهای بدن نمیرسد و سبب تحریک سلولهای سرطانی نمیگردد چرا طول موج به کار رفته در دستگاهای لیزر به هیچ وجه آسیبی به سلولهای انسان نمیرساند و صرفا برای سست شدن فولیکولهای  مو به کار میرود.به همین علت دانشمندان رابطه ای بین لیزر و سرطان نتوانسته اند پیدا کنند.

آیا با انجام لیزر در ناحیه بیکینی زگیل تناسلی میگیریم؟ 
همواره بهداشت باید در این موضوع رعایت گردد و اگر کارهای استریل دستگاه و مراقبتهای بهداشتی صورت نگیرد امکان این امر تا حدی وجود دارد ولی هنوز موردی به این شکل گزارش نشده است،به همین امر مرکز لیزر در تبریز به طرز شایسته ای مراقب بهداشتهای فردی و دستگاهها و محیط میباشند.

همگان میتوانند از لیزر بهره گیرند؟
در پاسخ به این سوال باید گفت: اکثرا میتوانند لیزر را در هر ناحیه از بدن خود به دلخواه انجام دهند ولی افرادی که مشکلات هورمونی و تیروئید دارند باید قبل از انجام این امر با پزشک متخصص صحبت کنند و همچنین افراد باردار به هیچ وجه نباید ، در ایام بارداری این کار را انجام دهند.دختران هم میتوانند امر لیزر را انجام دهند و خطری برای آنها وجود ندارد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/W5ZW
نظرتان را بنویسید