دریافت کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد 99 می توانند چند روز بعد از اعلام نتایج نهایی دکتری با مراجعه به سایت azmoon.org ، کارنامه نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد 99 را دریافت کرده و از وضعیت خود در سایر رشته محل های انتخابی با خبر شوند .

از جمله آخرین مراحل فرآیند آزمون دکتری 99 برای کسانی که فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد را تکمیل نموده اند ، دریافت کارنامه نهایی دانشگاه آزاد است که شرح کاملی از وضعیت عملکرد آنان را نشان می دهد . داوطلبانی که پس از دریافت نتایج نهایی و مطلع شدن از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود کنجکاوند تا بدانند وضعیت آن ها در سایر انتخاب هایشان چگونه بوده ، می توانند مندرجات کارنامه نهایی خود را بررسی نمایند . 

در کارنامه نهایی داوطلبان می توانند نمره کل خود را با حد نصاب نمره اعلام شده از طرف موسسات و همچنین رتبه خود را با رتبه آخرین فرد قبول شده در هر یک از انتخاب ها مقایسه کنند . به علت نقش مهمی که کارنامه نهایی دکتری آزاد 99 در زمینه اطلاع رسانی به داوطلبان درباره وضعیت عملکرد آن ها ایفا می کند ، در این مقاله به زمان دریافت و توضیح مندرجات این کارنامه پرداخته ایم .


زمان دریافت کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99
کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 حدودا در اواسط شهریور ماه و کمی بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد 99 منتشر می شود . داوطلبان برای دریافت این کارنامه می بایست به سایت azmoon.org مراجعه کرده و شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و کد ملی خود را وارد نمایند . این شناسه در انتهای کارنامه اولیه دکتری درج شده و داشتن آن برای انتخاب رشته و دریافت کارنامه نهایی دکتری آزاد ضروری است .
داوطلبانی که تمایل دارند به محض انتشار کارنامه اولیه دکتری دانشگاه آزاد 99 در جریان این امر قرار بگیرند ، می توانند عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند .


"در حال حاضر هنوز زمان دقیق انتشار کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 اعلام نشده است و به محض اعلام ، این مقاله به روزرسانی می شود . "


اطلاعات کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99
کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 حاوی دو بخش مشخصات داوطلبان و گزارش عملکرد داوطلب در سایر انتخاب ها است . در تصویر زیر یک نمونه کارنامه نهایی دکتری آزاد ارائه شده که می توان در آن دو جدول اصلی را مشاهده کرد :





جدول 1 : مشخصات داوطلب

در قسمت بالایی کارنامه نهایی هر داوطلب مشخصات آن ها درج شده است که به ترتیب عبارت است از : عکس ، نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، سال تولد ، نوع سهمیه ، کد دسترسی انتخاب رشته و شماره پرونده .

در کادر پایین این قسمت ، اطلاعات مربوط به وضعیت قبولی داوطلب درج شده که به شرح زیر می باشند :

متقاضی سهمیه مربیان : آیا داوطلب دارای سهمیه مربیان است که با عبارت بله یا خیر مشخص می شود .

نتیجه : در صورتی که داوطلب مورد پذیرش قرار گرفته ، در سهمیه در انتخاب چندم خود قبول شده است .

نمره کتبی : نمره آزمون کتبی داوطلب .

رشته / محل قبولی : در این قسمت نام رشته و دانشگاه محل قبولی داوطلب درج می شود .

جدول 2 : گزارش وضعیت رشته محل های انتخابی

در قسمت بعدی کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 ، می توانیم گزارش وضعیت عملکرد داوطلب را در سایر کدهای رشته محل مورد انتخاب ببینیم . این جدول شامل چند ردیف و ستون است که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم :

ردیف : شماره ردیف هر کد رشته محل انتخابی را نشان می دهد .

انتخاب : با توجه به عددی که زیر ستون انتخاب برای هر ردیف نوشته شده می توانیم بفهمیم که رشته محل مورد نظر انتخاب چندم داوطب بوده است .

کد و عنوان رشته محل انتخابی : کد رشته محلی های انتخابی داوطلب که در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ارائه شده به همراه عنوان آن ها .  

نمره مصاحبه : نمره ای که داوطلب در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 هر یک از انتخاب هایی که در آن دعوت به مصاحبه شده کسب کرده است .

نمره کل : نمره کل نهایی داوطلب که بعد از انجام محاسباتی روی نمره کتبی و نمره مصاحبه به دست می آید .

نمره حد نصاب : حداقل نمره مورد نیاز برای قبول شدن در هر یک از انتخاب ها .

رتبه : رتبه داوطلب در هر کد رشته محل .

رتبه آخرین نفر پذیرفته شده : رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در میان داوطلبانی که آن رشته محل را انتخاب نموده اند . 

توضیحات : در صورت پذیرفته شدن داوطلب در یکی از انتخاب ها ، در قسمت توضیحات آن انتخاب کلمه " قبول " درج می شود .


از آنجا که ممکن است داوطلبان در هیچ یک از انتخاب های خود قبول نشده یا از محل قبولی خود ناراضی باشند ، می توانند در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری آزاد در سال 99 ، شانس خود را برای پذیرفته شدن در رشته محل های دارای ظرفیت خالی امتحان نمایند . در صورتی که داوطلبان گرامی در رابطه با کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 99 سوالی داشته باشند می توانند با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از راهنمایی های مشاوران بهره مند گردند .

سوالات متداول

1- کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 را چه زمانی و چگونه می توان دریافت کرد ؟
کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 حدودا اواسط شهریور از سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود که زمان دقیق و لینک دریافت آن در متن مقاله ارائه شده است .

2- چه اطلاعاتی در کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 ارائه می شود ؟
این کارنامه دارای دو بخش مشخصات داوطلبان و گزارش عملکرد آن ها در سایر انتخاب هایشان است که در متن مقاله توضیحات کامل در این خصوص داده شده است .

3- آیا کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99 جدا از نتایج نهایی آزمون دکتری منتشر می شود ؟
بله . نتایج نهایی دکتری آزاد از سایت سازمان سنجش و کارنامه نهایی دکتری آزاد از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود که زمان دقیق دریافت آن در مقاله ارائه شده است .

منبع : دریافت کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/B042
نظرتان را بنویسید