چگونگی نورپردای اتاق گیمینگ

چگونگی نورپردای اتاق گیمینگ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سمیه

در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه اتاق گیمینگ خود را به بهترین شکل نورپردازی کنید. و چگونه از چراغ گیمینگ برای طراحی آن بهره ببرید. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هر گیمر حرفه ای دوست دارد از بازی مورد علاقه خود در یک محیط بازی زیبا لذت ببرد. داشتن بهترین تجهیزات بازی مانند صفحه نمایش با کیفیت بالا، فناوری پیشرفته و البته یک صندلی راحت تنها نیمی از کار است. موضوع اصلی و مهم نور محیط است که تاثیر زیادی در برد و باخت و تمرکز گیمر دارد. 

نورپردازی فضاهای تفریحی مانند اتاق های بازی، جدا از اینکه تجربه بازی شما را بهبود می بخشد، می تواند حال و هوای فوق العاده ای به شما بدهد. نورهای موجود در فضای بازی فضای منحصر به فردی ایجاد می کند که شما را به دنیای بازی های مورد علاقه تان می برد. بازی در تاریکی مطلق باعث درد چشم، سردرد و بی حسی می شود.
 

پرکاربردترین انواع چراغ های بازی
 

یک صفحه لمسی لوزی، مثلثی یا چند ضلعی روی دیوار بازی خود نصب کنید. از آنجایی که پنل‌ها برای جلوگیری از خستگی چشم طراحی شده‌اند، می‌توانید به راحتی آن‌ها را پشت صفحه نمایشگر قرار دهید بدون اینکه نگران آسیب دیدن نور باشید. چراغ های LED هوشمند یک محیط بازی جذاب ایجاد می کنند که شما را تشویق می کند تا استراتژی و اعتماد به نفس خود را در بازی توسعه دهید. شما می توانید نورهای خود را با توجه به سرعت و ریتم بازی تنظیم کنید.
 

انواع چراغ های گیمینگ 
 

نکته جالب در مورد نورپردازی اتاق بازی این است که گزینه های زیادی برای نورپردازی اتاق گیم وجود دارد که از جمله آنها می توان به پروژکتور، چراغ های قابل حمل و سقف، چراغ های رنگی، چراغ های مخفی، چراغ های بازی موزاییکی و ... اشاره کرد که همه اینها به مساحت اتاق بازی بستگی دارد. اتاق. و بسیار موثر هستند.
نکته مهم این است که بدانید به چه مقدار نور نیاز دارید.

 یک اتاق بازی کوچک به نور کمتری نسبت به یک اتاق بازی بزرگ نیاز دارد. اگر اتاق بازی شما فضای کمی دارد، ممکن است بتوانید نور کافی را با یک یا چند نورافکن و همچنین پروژکتورهای لیزری تامین کنید. مهمترین عامل در نور اتاق گیمینگ، تصمیم گیری در محل قرار دادن چراغ ها است. اگر به یک چراغ در پشت کنسول بازی خود نیاز دارید، چراغ‌های اتاق بازی قابل حمل که مستقیماً به کنسول شما متصل می‌شوند، برای راه‌اندازی شما مناسب هستند، مانند سیم‌های دارای پشت چسب. یا اگر به دنبال محیطی منحصر به فرد هستید که شما را به صورت حرفه ای غرق کند. شما در اتاق بازی عالی هستید.

یک پروژکتور می تواند آن جلوه را بدون درهم ریختگی به شما بدهد. توجه داشته باشید که گیمرهای حرفه ای به انتخاب رنگ اهمیت زیادی می دهند و به صورت حرفه ای روی انتخاب رنگ مناسب کار می کنند.

هوشمند کردن چراغ‌های اتاق گیمینگ
 

چراغ های اتاق گیمینگ را می توان از راه دور کنترل کرد. شما می خواهید کمترین تاخیر ممکن را هنگام بازی داشته باشید و به بازی ادامه دهید. با روشنایی خوب، لازم نیست میز خود را ترک کنید تا روشنایی نورهای خود را تنظیم کنید. شما نیازی به توقف بازی ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از صدای خود استفاده کنید یا با اتصال تلفن هوشمند خود به منابع نور اتاق بازی، نور را مطابق میل خود تنظیم کنید. و افزایش یا کاهش روشنایی نورهای اتاق بازی آسان است.

 

 

برچسب ها
لینک مرجع https://haminoorco.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/56ER
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر