زمان اعلام کارنامه سبز کنکور 99

زمان اعلام کارنامه سبز کنکور 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از اعلام نتایج نهایی کنکور 99 ، کارنامه ای حاوی رتبه داوطلب و آخرین رتبه قبولی در هر رشته محل منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . داوطلبان می توانند یک هفته الی ده روز پس از اعلام نتایج انتخاب رشته ، با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خود این کارنامه را دریافت کنند .




پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 کارنامه ای تحت عنوان کارنامه سبز کنکور در سایت سازمان سنجش منتشر می شود . اغلب داوطلبان کنکور سراسری بعد از انتشار نتایج انتخاب رشته به دنبال اطلاع از زمان دقیق اعلام کارنامه سبز هستند تا از وضعیت انتخاب رشته خود در سایر کد رشته محل های انتخابی مطلع شوند . 

حال شاید این سوال برای شما به وجود آید که اطلاع از زمان دریافت کارنامه سبز بعد از انتشار نتایج نهایی چه فایده ای دارد ؟ بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری به خصوص آن هایی که برای بار چندم در این آزمون شرکت کرده اند با کارنامه محرمانه ، سبز یا نهایی آشنا هستند و می دانند که این کارنامه کاربرد زیادی در تغییر رشته و یا رفع محرومیت از انتخاب رشته روزانه کنکور سال بعد دارد . 

با توجه به اهمیت این موضوع برای داوطلبانی که از رشته محل قبولی خود راضی نبوده و به دنبال تغییر رشته با استفاده از اطلاعات این کارنامه هستند در ادامه این مقاله زمان دقیق انتشار کارنامه سبز کنکور 99 ارائه شده است .



زمان اعلام کارنامه سبز کنکور سراسری 99
دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 99 ، یک هفته تا ده روز پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است . داوطلبان می توانند به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، داوطلبی ) به این کارنامه دسترسی پیدا کنند .

با توجه به آخرین اخبار در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 99 در اواسط مهر ماه ، پیش بینی می شود کارنامه نهایی این آزمون در اواخر مهر ماه در اختیار داوطلبان قرار بگیرد . با توجه به اینکه زمان اعلام شده تقریبی می باشد به داوطلبان توصیه می شود با عضویت در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا ، از تاریخ دقیق اعلام کارنامه سبز کنکور سراسری 99 مطلع شوند .



به محض اعلام زمان انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری 99 این مقاله به روز رسانی می شود .

حتما بخوانید : راهنمای دریافت کارنامه سبز کنکور 99










 داوطلبان می توانند برای دریافت و بررسی کارنامه محرمانه کنکور 99 از کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا کمک گرفته و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا سوالات خود را با کارشناسان این مرکز در میان گذارند . 

 همچنین داوطلبانی که از نتایج نهایی آزمون خود رضایت ندارند می توانند در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور 99 شانس خود را برای قبول شدن در رشته های دارای ظرفیت خالی امتحان نمایند .

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99












سوالات متداول


1- کارنامه سبز کنکور 99 چه زمانی منتشر می شود ؟
مطابق متن مقاله ، معمولا یک هفته بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته منتشر می شود که به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- چگونه می توان کارنامه نهایی کنکور سراسری 99 را دریافت کرد ؟
این کارنامه به صورت اینترنتی منتشر می شود که لینک مستقیم به راهنمای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری در متن مقاله ارائه شده است .




3- برای دریافت کارنامه سبز به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
داوطلبان با استفاده از اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، شماره داوطلبی ) می توانند این کارنامه را دریافت کنند .

منبع : زمان اعلام کارنامه سبز کنکور 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xgR9
نظرتان را بنویسید