ثبت نام احراز هویت سجام در منزل

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
برای احراز هویت سجام در منزل دو روش وجود دارد از طریق دانلود اپلیکیشن و طی کردن تمامی مراحل احراز هویت در این اپلیکیشن و یا با درخواست مراجعه حضوری اپراتور های کارگزاری مربوطه درب خانه دارنده حساب مراحل احراز هویت انجام می پذیرد .





تمامی علاقه مندان به سرمایه گذاری در بازار سرمایه متشکل از بازار بورس و فرابورس برای فعالیت در این بازار مالی قبل از هر اقدامی ملزم به ثبت نام در یک کارگزاری و همچنین در سامانه سجام و دریافت کد بورسی از طریق این سامانه می باشند .

برای دریافت کد بورسی از طریق سجام لازم است تا بعد از ثبت نام در این سایت مراحل احراز هویت در این سامانه سپری شود . برای احراز هویت سجام دو روش مراجعه به دفاتر کارگزاری و انجام احراز هویت حضوری و یا احراز هویت سجام در منزل وجود دارد .




احراز هویت سجام از طریق اپلیکیشن در منزل
به منظور راحتی هر چه بیشتر متقاضیان دریافت کد بورسی برای فعالیت در بازار سرمایه و همچنین کاهش هزینه و جلوگیری از اتلاف وقت افراد اپلیکیشن هایی در حوزه بورس و سرمایه گذاری طراحی شده است که یکی از خدمات آن ها امکان انجام احراز هویت سجام در خانه و به صورت آنلاین می باشد .

برای این منظور کافی است تا با دانلود آخرین نسخه این اپلیکیشن ها در تلفن همراه خود و طی کردن مراحلی که در ادامه بیان شده است اقدام به تکمیل فرایند احراز هویت آنلاین و دریافت کد بورسی خود کنید.





لازم به ذکر است که این اپلیکیشن ها برای هر دو نسخه سیستم عامل های اندورید و ios موجود می باشد .



دانلود و نصب یکی از اپلیکیشن های موجود متناسب با سیستم عامل تلفن همراه خود و انتخاب گزینه ثبت نام و احراز هویت از قسمت سامانه سجام آن ها .

در صفحه باز شده کد ملی و کد پیگیری که پس از پایان ثبت نام در سامانه سجام برای شما ارسال شده است را وارد کرده و گزینه تایید را انتخاب کنید .

یک کد تایید به شماره تلفن ثبت شده شما در هنگام ثبت نام سجام ارسال می گردد ، کد مذکور را در کادر مربوطه وارد و گزینه تایید را انتخاب کنید .

پس از این مرحله باید هزینه مربوط به فرایند احراز هویت را که مبلغ 10 هزار تومان است از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید .



دقت شود که در صورت ناموفق بودن و تایید نشدن فرایند احراز هویت آنلاین از سوی کارشناس مربوطه هرینه پرداخت شده بازگشت داده نمی شود .



پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه مربوطه روی گزینه برگشت به سایت پذیرنده کلیک کنید .





دقت شود که به هیچ عنوان از دکمه بازگشت تلفن همراه و یا مرورگر خود استفاده نکنید .



پس از بازگشت مجدد به محیط اپلیکیشن از شما یک تصویر زنده با رعایت تمامی شرایط مربوطه در همان لحظه درخواست می شود ، پس از مشاهده پیش نمایش تصویر در صورتی که مورد تایید است گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید .

در مرحله بعد باید نمونه امضا خود را را بر روی یک کاغذ سفید رنگ ثبت کرده و از آن عکس بگیرید ، پس از آپلود کردن عکس مورد نظر بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید .

پس از آن متن تصادفی برای شما نمایش داده می شود ، لازم است تا در این مرحله متن مورد نظر را با صدای بلند خوانده و از خود فیلم بگیرید سپس فیلم مورد نظر را آپلود و ارسال نمایید .

در مرحله آخر تمامی اطلاعات وارد شده یکبار برای شما نمایش داده می شود ، در صورتی تطابق کامل اطلاعات و اطمینان از صحت آن ها باید روی گزینه تایید نهایی کلیک و اطلاعات را ارسال نمایید .

پس از آن در صورتی که اطلاعات وارد شده به تایید کارشناس مربوطه برسد پیامک تاییدی از سوی سامانه سجام برای شما ارسال می گردد و به این ترتیب فرایند احراز هویت آنلاین سجام شما کامل می گردد .





احراز هویت آنلاین در منزل برای هر کد ملی تنها یک بار و فقط برای افراد حقیقی ایرانی اصیل امکان پذیر می باشد .



لازم به ذکر است که تمامی مراحلی که برای احراز هویت سجام در منزل توضیح داده شد به صورت تصویری در مقاله ای که در لینک زیر قرار داده شده ارائه گردیده است.

در ادامه بخوانید: احراز هویت غیر حضوری سجام




سایت احراز هویت سجام در خانه
پس از فرآیند ثبت نام در سامانه سجام کاربران می بایست برای تایید اطلاعاتی که هنگام ثبت نام خود در سجام وارد نموده اند برای احراز هویت اقدام نمایند. ثبت نام کنندگان برای انجام احراز هویت در منزل به صورت کاملا اینترنتی به راحتی می توانند در سایت احراز هویت در منزل برای ثبت نام احراز هویت بدون مراجعه حضوری به مراکز احراز هویت از این سایت اقدام نمایند.

ثبت نام کنندگان سامانه سجام جهت ثبت نام احراز هویت در منزل ابتدا می بایست عبارت سایت احراز هویت در منزل در مرورگر های اینترنتی جستجو نمایند.







افراد در تصویر زیر صفحه اصلی سایت احراز هویت در منزل جهت ورود به لینک های رسمی برای ثبت نام احراز هویت در منزل را مشاهده می نمایند، آنان می توانند لینک یکی از کارگزاری های موجود برای احراز هویت در منزل در این سایت را انتخاب نمایند.









بیشتر بخوانید: ویرایش اطلاعات در سامانه سجام


شرایط تایید هویت سجام در منزل
ثبت نام کنندگان با احراز هویت در منزل تمام مراحل ثبت نام احراز هویت را بدون هیچ مراجعه حضوری به مراکز احراز هویت سجام به صورت کاملا رایگان و یا با اپلیکیشن های خاصی که جهت احراز هویت در منزل و کارمزد دریافت می کنند انجام دهند. افراد برای احراز هویت در منزل نیاز است چند اصل را رعایت نمایند. در ادامه به شرایطی که موجب تایید اطلاعات ثبت نام کنندگان می گردد اشاره شده است.

ابتدا کاربران می بایست با داشتن اینترنت یکی از اپلیکیشن های رسمی برای احراز هویت سجام در منزل را دانلود کنید و بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند.

ثبت نام کنندگان جهت احراز هویت در منزل الزام است کد 10 رقمی سجام را که پس از اتمام مراحل ثبت نام سجام به صورت پیامک از سوی سجام ارسال گردیده را داشته باشند.

هنگام احراز هویت در منزل یکی از مراحل از کاربران در خواست سریال کارت ملی هوشمند خواهد شد شایان به ذکر است اگر کارت ملی هوشمند را دریافت ننموده اند می بایست کد رهگیری کارت ملی خود را که بر روی فیش کارت ملی هوشمند قرار دارد را وارد نمایند.

یک تصویر سلفی با کیفیت مناسب را می بایست بارگذاری نمایند که این تصویر باید پشت زمینه سفید رنگ و نور مناسب، با رعایت حجاب کامل، بدون عینک،کلاه و دیگر زیور آلات گرفته شود تا به تایید شرکت سپرده گذاری مرکزی برسد.

یک برگه سفید جهت امضاء بر روی آن می بایست داشته باشند و دقت نمایند که تصویر پشت امضاء کاملا سفید و با یک خودکار رنگی (رنگ آبی) امضاء خود را بر روی برگه بدون هیچ علامتی انجام دهند و در نهایت آن را بارگذاری نمایند.



بیشتر بخوانید: تغییر شماره تلفن در سامانه سجام


خصوصیات عکس احراز هویت سجام در منزل
عکس ارسالی از سوی متقاضی برای احراز هویت سجام در منزل باید دارای ویژگی هایی که در زیر ارائه می شود باشد تا مورد قبول واقع گردد ، در غیر این صورت اطلاعات ارسالی مورد تایید کارشناس مربوطه قرار نگرفته و فرد ملزم به مراجعه حضوری برای انجام احراز هویت سجام می شود . این ویژگی ها عبارتند از :

رعایت حجاب به صورت کامل برای متقاضیان خانم .

داشتن پوشش مناسب و در حد متعارف .

عدم استفاده از عینک ، کلاه ، گوشواره ، کراوات ، گردنبند و سایر وسایل از این دست .

عدم استفاده از وسایل زینتی مخصوص صورت .

نداشتن آرایش افراطی و بیشتر از حد متعادل .

پس زمینه عکس باید سفید و با نور کافی باشد .

عکس باید کاملا واضح و بدون تاری و یا سایه سفید باشد .

تصویر باید از روبه رو گرفته شده و تصویر نیم رخ قابل قبول نمی باشد .

تصویر شخص باید در محدوده و قاب مشخص شده قرار داشته باشد .

عدم استفاده از افکت های مختلف برای تصویر ارسالی .

تمامی اجزا صورت شخص متقاضی به طور کاملا واضح باید مشخص باشد .



بیشتر بخوانید: ثبت نام سجام


احراز هویت کارگزاری ها درب منزل
در حال حاضر تعدادی از کارگزاری ها اقدام به ارائه خدمات احراز هویت سجام به صورت آنلاین و با مراجعه به درب خانه متقاضیان کرده اند . در این روش با درخواست افراد برای احراز هویت سجام درب منزل دفاتر کارگزاری اپراتور های خود را به محل سکونت افراد ارسال کرده و این کارشناسان با ارائه فرم های مورد نظر به آن ها اقدام به دریافت اطلاعات مربوطه و همچنین گرفتن عکس مخصوص احراز هویت سجام می کنند و به این صورت بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد به دفاتر کارگزاری فرایند احراز هویت آن ها کامل می گردد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بورس سجام
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد احراز هویت سجام در منزل در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون احراز هویت سجام در منزل پاسخ دهند .





سوالات متداول


1- احراز هویت سجام در منزل به چه صورت است ؟
برای این کار از اپلیکیشن سیگنال استفاده می شود که در متن مقاله به ذکر تمامی مراحل انجام احراز هویت آنلاین سجام پرداخته شده است


2-   عکس مخصوص احراز هویت سجام در منزل باید چه ویژگی داشته باشد ؟
  تمامی ویژگی های مربوط به عکس مورد نظر در متن مقاله ذکر گشته است


3- احراز هویت سجام درب منزل به چه صورت است ؟
از طریق ارسال اپراتور های کارگزاری مربوطه صورت می گیرد که در متن مقاله توضیح داده شده است

منبع : ثبت نام احراز هویت سجام در منزل
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J0Do
نظرتان را بنویسید